Is OK Sas, mijn indruk over je blijft hoe ie was .. En ja blondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou het graag bij feiten, doe niets met de tam tam
Wat een jankbalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_vreemdgaan__.html
Al die googel freaks hier
quote:,Ik heb alleen een schram op mijn arm, maar ben verder niet gewond geraakt",
Ik denk dat het daar over gaat, zeker weten doe ik het niet he? Sacha kan wel een geheime lover hebbenquote:
jajeweethetmaarnooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar over gaat, zeker weten doe ik het niet he? Sacha kan wel een geheime lover hebben
Mijn pakjes bezorger is ook erg leukquote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pakjes bezorger is ook erg leuk
Mijn vlees staat nog te pruttelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit ook écht aan de koffie
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.quote:
Ik heb altijd van die jonge jongetjes,,, Maar er was een periode dat ik heel veel pakjes kreeg en ze me gewoon bij naam gingen noemen,. Na de recessie zijn ze weer neutraal en komen ze ook op tijden dat ik vroeger nooit thuis was... Maar respekt ... Lang leve onze delivery - boysquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pakjes bezorger is ook erg leuk
Ja dat is een schat, als hij me in de buurt ziet lopen zwaait hij ook hartelijk.quote:
De mijnese ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een schat, als hij me in de buurt ziet lopen zwaait hij ook hartelijk.
Ik ben ook meestal rond 16:00 thuis dus ik neem zeker 3 á 4 keer per week pakjes aan (voor de buren)
Gewoon een goed jong
Das nieuw ... Alhoewel die burro ,,, Ach ja misschien vermoedde ik het al wel ,,, Waar liggen je roots APK ..??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.
Zal wel aan mijn Mediterrane roots liggen
Ik omdat ik nu pas thuis ben van mijn werk. Ik begin dan meestal ook wat later.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.
Zal wel aan mijn Mediterrane roots liggen
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben dit aan het lezen![]()
NWS / ''Politie aan de deur om Whatsappje ''
Nou koop ik niks geks eigenlijk, maar tis welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wow
Gelukkig krijgen we volgend jaar ook de persoonlijke bonuskaart van AH![]()
Afgelopen week even de bonuskaart van een vertrekkende collega aan ons bedrijfsaccount gehangen en ik kon precies zien wat die persoon altijd koopt.
Das niet netjes APK..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wow
Gelukkig krijgen we volgend jaar ook de persoonlijke bonuskaart van AH![]()
Afgelopen week even de bonuskaart van een vertrekkende collega aan ons bedrijfsaccount gehangen en ik kon precies zien wat die persoon altijd koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |