kijk ff goed... Deze heeft trap-wieltjes systeemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, die kreeg ik de trap niet opdie dingen zijn loodzwaar, 1x gebruikt, nu ga ik weer met mijn
rugzak
Ja, die van mij ook, die zijn dus loodzwaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk ff goed... Deze heeft trap-wieltjes systeem
Mijn god zegquote:
Misschien minder inkopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, die zijn dus loodzwaar3 dagen last van mijn rug gehad, rugzak werkt beter
Ik spaar wel de zegeltjes van het tankstation hier, daar hoef ik net extra voor te betalen en bij een volle kaart mag ik voor ¤ 5 besteden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoor, nooit gedaan ookmisschien als het écht crisis wordt
Die hoef ik niet te sturen, dat doet hij regelmatig uit zich zelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een Griek er voor op uit sturen ...
Ik doe bijna elke dag boodschappen. Soms heb ik bezoek en dan pak ik de auto.quote:
ja, als je ze moet KOPEN schiet je er hélemaal geen zak mee opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spaar wel de zegeltjes van het tankstation hier, daar hoef ik net extra voor te betalen en bij een volle kaart mag ik voor ¤ 5 besteden.
Maar ik vind het een beetje onzin om zegeltjes bij Jumbo te kopen
Fryslânquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Friesland
Dat late eten is er gewoon ingeslopen, waarschijnlijk wel na vele vakanties naar zuidelijke landen in mijn jeugd
Want ? Omdatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke dag boodschappen. Soms heb ik bezoek en dan pak ik de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |