Ulke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het niet schrijven maar ik heb een Friese naam jajaja
Friezen geven daar niet om, zijn relaxer en niet zou strijdlustig.quote:
Omdat ik meestal niet weet wat ik wil eten. Als ik bezoek heb weet ik dat wel en daar komt ook vaak drank en een boel dingen bij. Dat sleep ik nietquote:
Ik klaag ook al miet meer ... Alhoewel ik vele redene zou hebben ... omtrent mn werk .. Maar ik hou er over op ..quote:
Mijn schoonzus is wel een relax typje ja, vrouw van mijn oudste broer, die mag ik érg graagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Friezen geven daar niet om, zijn relaxer en niet zou strijdlustig.
Ow wacht even...
Grutte Pier en Kening Redbad waren dat wel en net sân bytsje ek!
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffiequote:
Ik een plakkie Halvaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffie
Maak je niet drukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klaag ook al miet meer ... Alhoewel ik vele redene zou hebben ... omtrent mn werk .. Maar ik hou er over op ..
Mensen zijn wat rustiger hier, alhoewel ik net van boodschappen terug kwam waar me opvalt dat ze op bepaalde tijdstippen ook hier ontzettend gejaagd en ongeduldig kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzus is wel een relax typje ja, vrouw van mijn oudste broer, die mag ik érg graag
Dat staat toch weer los van Friesland ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffie
Foppequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het niet schrijven maar ik heb een Friese naam jajaja
Maar van Friesland naar sûkerbôlle komt je makkelijk op spekkoek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat toch weer los van Friesland ?
Het is allebei lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar van Friesland naar sûkerbôlle komt je makkelijk op spekkoek.
mja... die types heb je natuurlijk overal, ik denk niet at álle Friezen nou zo relaxed zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mensen zijn wat rustiger hier, alhoewel ik net van boodschappen terug kwam waar me opvalt dat ze op bepaalde tijdstippen ook hier ontzettend gejaagd en ongeduldig kunnen zijn.
het is intussen natuurlijk ook best gemixed hier, veel Friezen zijn elders gaan wonen en andersom is het natuurlijk ook dat Friesland gewild is om te wonen, goedkoper, rustiger. Vooruitzicht hier is dat het de komende jaren nog rustiger gaat worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... die types heb je natuurlijk overal, ik denk niet at álle Friezen nou zo relaxed zijn![]()
daar zullen ook wel heethoofden tussen zitten
Ik kom wel gewoon 100 % ut Grunn damesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die naam vind ik wel bij Chufi passen eigenlijk
Moeten we eerst vragen wat je geboortedorp is of vertel je het gewoon meteen in één keer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, mijn geboortedorp is vandaag ook weer flink in het nieuws.
Kijk maar naar het nieuws.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moeten we eerst vragen wat je geboortedorp is of vertel je het gewoon meteen in één keer?
Ben je Fries van geboorte?quote:
Cuijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, mijn geboortedorp is vandaag ook weer flink in het nieuws.
Je mag door voor de koelkast.quote:
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je Fries van geboorte?
Vroeger woonde mijn halve familie in Friesland en kwam ik regelmatig in Grou, Leeuwarden en Drachten, maar de meesten zijn verhuisd of heen gegaan.
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gruwelijk hč, het zal je dochter maar zijn
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.
Je kinderen beschermen tot een bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.
ehhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Dees wat anders bedoelt te zeggen
Het kwartje valt vanzelf...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed Dees is lief , dus verder ga ik er nit meer naar vragen
Dit dus: Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Friesland? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:
Ach ik heb geduld hoorquote:
Oost Friesland in Duitsland ..?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
Inderdaad, jaaaaren geleden dus .quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |