Cuijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, mijn geboortedorp is vandaag ook weer flink in het nieuws.
Je mag door voor de koelkast.quote:
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je Fries van geboorte?
Vroeger woonde mijn halve familie in Friesland en kwam ik regelmatig in Grou, Leeuwarden en Drachten, maar de meesten zijn verhuisd of heen gegaan.
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gruwelijk hč, het zal je dochter maar zijn
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.
Je kinderen beschermen tot een bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.
ehhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Dees wat anders bedoelt te zeggen
Het kwartje valt vanzelf...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed Dees is lief , dus verder ga ik er nit meer naar vragen
Dit dus: Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Friesland? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:
Ach ik heb geduld hoorquote:
Oost Friesland in Duitsland ..?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
Inderdaad, jaaaaren geleden dus .quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |