Je gaat door voor het eierpellertjequote:
Ja en weet je wat? Nord Friesland ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
En West Friesland dan?
Hoorde dat vroeger ook bij Friesland?
Dan zijn ze in de loop der jaren een hoop gebied kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en weet je wat? Nord Friesland ook
Yep, I was there, op de Redbad vanuit Terherne...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef drakin het volgende:
Schokkend gefilmd idd, hmm Whisky (Schots) of was het nou Whiskey (Iers/Amerikaans).
Was jij daar ook bij MM?
Vanaf 3.13 tot 3.4 ben ik op de achtergrond in beeld...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef drakin het volgende:
Ik zag het net, en wie ben jij of kom je niet in beeld?
Ik ben geen zeehond...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef drakin het volgende:
Je hebt heel weinig haar of lig je in het water?
Ja mn vader heeft mij dat ook geleerd ... Maar dan kom je eens een keertje een Fries Femke tegen en dan sta je nog met de bek vol tanden ,,,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Mijn neefje heeft mij dit friese gezegde vroeger geleerd: "Bûter, brea en griene tsiis." - Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat bedoelde je, ja da's niet bestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Brabander vast in grote zedenzaak
Als mijn schoonzus Fries gaat praten versta ik er écht geen flikker vanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
Werd gezegd dat Grutte Pier dat mensen liet zeggen en wie het niet goed uitsprak leerde zijn zwaard kennen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen heit en mem heb ik onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |