quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd mijn eerste winactie OOIT gewonnen
ZOMG WELKONquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd mijn eerste winactie OOIT gewonnen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:53 schreef megamandy het volgende:
Spees ik zou mij laten masseren aan dat beenAnders ga je helemaal verkrampt slapen
Hoe.... euh...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohai!
Pech-dag is pech-ig. Maar de mijnese valt in het niet vergeleken met de dg van paul gisteren, die moest als een idioot de accu uit zijn werklaptop trekken want zijn laptop stond in de fik te gaan wegens kortsluitingrook uit zijn tas, ditdatalles!
Oh das wel irritant zeg... Misschien toch ff aankaarten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe.... euh...![]()
![]()
Morgeuhh !
Al anderhalve week ben ik de enige die hier om half 9 stipt op kantoor zitMisschien moet ik ook wat lakser met uren omgaan en om 9u binnen strompelen ofzo
![]()
(Wij hebben níet de mogelijkheid om later te beginnen omdat onze helpdesk open is vanaf half 9 en sluit om 17. Wij horen hier dus op tijd te zijn voor telefoons)
Welke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
bazentrui aan die Skjoe ook heeft
Die ze op fb had gezet! Dees:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hij is goed!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
bazentrui aan die Skjoe ook heeft
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Uft en ik hebben dezelfde truiensmaak
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die ze op fb had gezet! Dees:Oeh die staat jou ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een heel ander figuur maar ik vond die trui jou anders ook heel goed staan hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Uft zier er altijd net een slagje beter in uit though
*op wortel kauwt
Ja het is ook wel een beetje appels (Skjoe) met peren (Uft) vergelijken welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij hebt een heel ander figuur maar ik vond die trui jou anders ook heel goed staan hoor
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een beetje appels (Skjoe) met peren (Uft) vergelijken wel
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die vergelijking
![]()
En ik vinnum bij jou tof staan, anders had ik hem soberso nooit gekocht![]()
Face it Skjoe, ge bent een babe.
het is 10 uur 's morgensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Mss het volgende:
Zomg ik heb zin in spinazie geitenkaas lasagne. Maar de calorieen
En krachtsterretjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*
En kusjekroel alles!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles stuk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik gister thuis kwam hadden de kadders een glazen vaas omgegooid op mijn dressoir met glazen plaat![]()
En ik had al een zeer kuttige dag op werk en met het ov. Gelukkig was mn h&m pakketje met oa deze trui wel door de buren aangenomen dus was de trui mijn lichtpuntje van de dag
Oh jouw dag gister klinkt ook al zo kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik gister thuis kwam hadden de kadders een glazen vaas omgegooid op mijn dressoir met glazen plaat![]()
En ik had al een zeer kuttige dag op werk en met het ov. Gelukkig was mn h&m pakketje met oa deze trui wel door de buren aangenomen dus was de trui mijn lichtpuntje van de dag
Ik heb het jurkje aan. Ik voel me een soort object nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb weer ander blousje aan van primark + ketting + haardinges.. diadeem.. dinges.. hoe noem je zoiets...diadeem toch?
Dus...
Kusjekroel alles!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Object?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje aan. Ik voel me een soort object nu
Wel voor 27 euro geheel aangekleed (ex. schoenen en ondergoed)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er wel een hemd onder aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Jurkje
Ga ik zondag aandoen met feest van opa en oma...
Dresscode was: Gewoon netjes.
Perfect
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatquote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er wel een hemd onder aan doen
de spiegels in de plee zijn te klein en in de lift is het te donker, ik poog vanavond wel ietsquote:
trollen zijn het!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatleuk thuiskomen wel
En dat die schijtkatten dan ook nog in je h&m doos gaan zitten en aan de plastic zakjes zitten knauwenOPTYFEN
Op zo'n moment kun je van die beesten ff wat minder hebben hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatleuk thuiskomen wel
En dat die schijtkatten dan ook nog in je h&m doos gaan zitten en aan de plastic zakjes zitten knauwenOPTYFEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfotodisclaimer
Are you tokking to me?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:12 schreef Iwanius het volgende:
En voor hoeveel staan die dingen te koop? Ik weet misschien wel iemand die hier interesse in heeft.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel die nieuwe bazenlipstick op
Bij DM in Duitsland hebben ze twee keer zo veel kleuren Maybelline superstay![]()
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Nice! Nu wel benieuwd naar je joerk :vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfotoOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bij DM in Duitsland hebben ze twee keer zo veel kleuren Maybelline superstay![]()
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Hij is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Ik heb heul geen nieuwe lipstick gekochtVandaag nog een keer my red carpet van catrice op met lipcote
![]()
En toen besefte ik ook dat ik wel zat lipstick heb momenteel
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Ik heb 2 van die dingen maar gebruik ze echt zelden. Sowieso op werk nooit eigenlijk![]()
En dat het of nude/bruintint is of dat je meteen een velen fellen kleur hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:17 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik ze best vaak, jammer alleen dat het zo weinig kleuren zijn
het is dat stofje in dit model:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Nu wel benieuwd naar je joerk :v
Roombaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
De katten zijn hier ook als mongolen door t huis aan t crossen
gelukkig is roomba aan t stofzuigen
ga naar deutschland!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat het of nude/bruintint is of dat je meteen een velen fellen kleur hebt
Inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op zo'n moment kun je van die beesten ff wat minder hebben he
Als ik bloemen heb staan, verplaats ik de vaas altijd naar een afgesloten kamer als we weg zijn, anders ligt ie ook standaard om
Ik heb ook zo'n bamboe stokje in een lange dunne vaas. Maar die gooien ze ook steeds om, dus nou staat ie in de kamer waar ik me opmaak zodat ik hem toch nog elke dag ziequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaadhij staat nu in de keuken met de deur dicht inderdaad
Ik ben de laatste tijd zo lui met make up dat ik niet veel verder kom dan een TFSI, huidkleurige oogschaduw en een zwart lijntje en mascaraquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
Superstay's 10h stay; en andere kleuren met lipcote
Eik gebruik ik alles best veel
Net als mijn make-up palettes... Ik kan eerlijk zeggen dat ik ze allemaal gebruik
ERMAHGERD KIEK MIJ EENS NUTTIGEN AANKOPEN HEBBEN GEDAAN![]()
![]()
Als je andere lipsticks kwijt wil; you know where to find mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel totaal niet meer de behoefte aan nieuwe make-up, BEHALVE superstays. Omdat superstays
dit, alles is nu netjes opgeruimd en ik heb genoeg dus het is okay zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel totaal niet meer de behoefte aan nieuwe make-up
Vraagje! HOEEEE heb jij ooit ever je helix los gekregenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, alles is nu netjes opgeruimd en ik heb genoeg dus het is okay zo
ik hou mijn no buy al best lang vol
rubber handschoenen aan heb je meer gripquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vraagje! HOEEEE heb jij ooit ever je helix los gekregenGewoon pielen??
Ik krijg het balletje er aan geen kanten af
![]()
Kan ik het euh.. ergens in weken ofzo?
Oeh thx! Ok morgen eens proberen als ik mijn nieuwe piercings binnen heb... Ben die balletjes meer dan zatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rubber handschoenen aan heb je meer grip
ga je ringetjes nemen? en welke heb je besteld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh thx! Ok morgen eens proberen als ik mijn nieuwe piercings binnen heb... Ben die balletjes meer dan zat![]()
Yuri is een homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Yury kan wat leren van mobielbereikbaar.nl
Gisteren om 21:30 een hoesje besteld, en de pakketbezorgert is al onderweg!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Yury kan wat leren van mobielbereikbaar.nl
Gisteren om 21:30 een hoesje besteld, en de pakketbezorgert is al onderweg!
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Ermagerd dat jurkje heb ik ook maar dan in die rode kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik heb yury maar weer eens gemaild. Misschien kan ik 'm beter op Facebook toevoegen.quote:
Een foto van je tetten opsturen, dan zijn die lakjes zo binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb yury maar weer eens gemaild. Misschien kan ik 'm beter op Facebook toevoegen.
JA???quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dat jurkje heb ik ook maar dan in die rode kleur
ERMAGERD!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA???
PRIEM HEEFT M OOK!
Ik voorzie K3 2.0
Ik zeg: Primarkjurk op spelletjesmeet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD!![]()
![]()
![]()
Ik had hem vorige maand gekocht voor een bruiloft
ik vond dat wel schmecksay.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik wilde het jurkje ook maar m'n bips viel er onderuit.
Nee geen ringetjes; maar platte doorzichtige...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je ringetjes nemen? en welke heb je besteld?
oh ben benieuwd hoe dat staat, pics als je t hebt :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee geen ringetjes; maar platte doorzichtige...
https://www.alloverpierci(...)-fit-bioplast-labret
met
https://www.alloverpierci(...)t-insert-met-kristal
Doe ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ben benieuwd hoe dat staat, pics als je t hebt :v
PIC!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD!![]()
![]()
![]()
Ik had hem vorige maand gekocht voor een bruiloft
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bamboe stokje in een lange dunne vaas. Maar die gooien ze ook steeds om, dus nou staat ie in de kamer waar ik me opmaak zodat ik hem toch nog elke dag zie![]()
Zeer tof!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is dat stofje in dit model:
[ afbeelding ]
Heb ik volgens mij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
PIC!!
Nu ben ik nieuwsgierig
Ik draag dan eigenlijk elke kleur, soms een effen shirtje maar iets met een leuke print kan dan juist ook heel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
Wat zouden jullie dragen met een zwarte broek en een spijkerbloesje. Ik wil het bloesje open dragen want tetten en wil er dus iets onder doen, maar weet eigenlijk niet wat.
Zat zelf aan rood te denken, maar een gewoon hemdje lijkt me dan ook saai.
Ik draag met mijn spijkerbloesje altijd een effen hemdjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
Wat zouden jullie dragen met een zwarte broek en een spijkerbloesje. Ik wil het bloesje open dragen want tetten en wil er dus iets onder doen, maar weet eigenlijk niet wat.
wit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
panty! Ik ben geen turk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat heb je eronder Skjoe? Panty of broek of?
quote:Hey Skjoe!
I think polishes was sent but Post Office manager went rest and will be back next week. And she forget to give us tracking numbers. As soon as we will receive it we will send immidiatly! Hope it will come to you fast!
Regards,
Yury
Ja het zag er zo donker uit verdeurie!quote:
't is ook nen dikke pantyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het zag er zo donker uit verdeurie!
Oh die is ook tofquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
ik ga denk ik deze kopende middelste van de triple anti helix, dat bloemetje
[ afbeelding ]
Allebei? Eerst jurkje, daarna onesie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens ben ik vooooooorrrr 2de k3 spelletjes meet jurk dinges![]()
Of mijn onesie... Die 2 keuzes anders kom ik niet![]()
Hij staat je goed, gij beebquote:
ik heb er, zoals je ziet, een (corrigerend) hemd onder aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat je goed, gij beeb
Heb jij ook dat het decolleté een tikje onsubtiel is?Ik moet er een strapless bh onder aan, want een gewone bh komt er bovenuit
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er, zoals je ziet, een (corrigerend) hemd onder aan![]()
Anders is ie meer voor in de slaapkamer
Dit zijn die duochromes die ik begin september had besteld. Andere bestelling iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MSS ik dacht dat jouw DL lakjes aangekomen waren? of is dit een nieuwe bestelling?
App dan niks inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je vriend whatsappt: Neeeeeeee
En dan niet meer reageertermahgerd hier kan ik niet tegen
Was het privé?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je vriend whatsappt: Neeeeeeee
En dan niet meer reageertermahgerd hier kan ik niet tegen
Of allesquote:
Hij dacht dat ie wéér een boete van ¤200 euro had gekregen, maar dat was de oude van afgelopen maand nogquote:
Oeeeehhhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allebei? Eerst jurkje, daarna onesie?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
Ik zou ook zo reageren als Fred met een fucking onesie aankwamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar serieus ikwillem, maar denk niet dat ik Spees zaterdag blij maak met een bezoekje Primark
Cif gisteren:
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of alles
[..]
Hij dacht dat ie wéér een boete van ¤200 euro had gekregen, maar dat was de oude van afgelopen maand nog_
Cif gisteren:
![]()
Door iets te doen wat eigenlijk niet magquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed puntquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik wil best naar de primark, maar moet dat op zaterdag en in rotterdam dan? RIP
Dan heb je eerder een chaggo brum dan mij denk ik
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurrquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed punt
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Dealquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurr
Da mag niequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was het
HOEzo :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deal
Maar morgen intro maar even lief aankijken dan
nee dan moet je boete wel ff wat hoger zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo snel rijden dat ze nét niet je rijbewijs afpakken ofzo?
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik die jurk morgen wil
Leuke is ook dat ie een lease auto heeft en ze het dus gewoon volledig direct van je eerstvolgende loon inhoudenquote:
JAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietBen je vrij? IK SNAP HET NIET
Ik ben na 10.30 ook vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAmorgen en vrijdag vrijgepakt
Als het lukt, app ik je vanavond wel evenquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Das een toffe!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Ik heb hem kunnen gerust stellen door aan te geven dat ik ga wisselen tussen mijn onesie en mijn rendier truiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als Fred met een fucking onesie aankwam
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijfquote:
Allemaal dezelfde kleur ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijf
Rendier trui? Doe eens pic!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem kunnen gerust stellen door aan te geven dat ik ga wisselen tussen mijn onesie en mijn rendier trui![]()
![]()
![]()
Weet ik dat, het is iets van een goed doel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde kleur ook?wat was de gelegenheid eigenlijk?
En dat had je niet gemerkt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
Zo dat was dus vannacht mijn eerste nacht doorhalen
Keek opeens op de telefoon en het was dus half 8Heb ik de wekker op kwart voor 8 gezet en heel even mijn ogen dichtgedaan. Daarna verder stressen op school.
En nu tot morgen 12u slapen want dan krijg ik te horen herkansen ja/nee/whatever.
en ik ga gewoon uit van een herkansing, valt het allemaal alleen maar mee
Sukkelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
Zo dat was dus vannacht mijn eerste nacht doorhalen
Keek opeens op de telefoon en het was dus half 8Heb ik de wekker op kwart voor 8 gezet en heel even mijn ogen dichtgedaan. Daarna verder stressen op school.
En nu tot morgen 12u slapen want dan krijg ik te horen herkansen ja/nee/whatever.
en ik ga gewoon uit van een herkansing, valt het allemaal alleen maar mee
Alleen als ie een onesie kooptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
logt maar weer uit op runkeeperquote:Cif completed a 12.23 km. running activity
Houdt hij niet meer van het leven?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."
Zit ik daar met mijn 4 km
Half om; maar goed...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rendier trui? Doe eens pic!
de rest van de trui is ook stukken minder interessantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
True; dit is wel het belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de rest van de trui is ook stukken minder interessant
Godsammequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Dude, Cif is goed bezigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Ja hequote:
Echt welquote:
Ja wel he...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt welnou heeft 'ie ook natuurlijk wel erg lange benen, dus onze kilometer staat voor hem gelijk aan 1 mijl vind ik
.
Is dat echt enen piercing? Of een oorbel? Waar, wat kost het? Zo velen vragen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
ik ga denk ik deze kopende middelste van de triple anti helix, dat bloemetje
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal gefaald?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo ik leef nog
die rendiertruien hadden ze in Rdam ook! En ook schaapjes
maar ii heb er maar geeneen meegenomen. Ik bedoel, ik moet toch eens een keer volwassen kleding gaan dragen ofzo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halen
quote:Ik heb tegenwoordig thuis een olifant op de bank zitten dus moet wat
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh ik vond zijn comment op runkeeper ook mooi
[..]
[..]
Kijk even wat het weer doet; maar ik zou dan zeggen morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubio, ga ik vandaag rennen en dan pas maandag weer of schuif ik vandaag door naar morgen zodat dat gat niet zo gigantisch is?
Ja, qua tijd is het wel het verstandigst. Maar verstandig doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk even wat het weer doet; maar ik zou dan zeggen morgen
2 truitjes in zwart en blauw, 2 shirtjes en 1 winterjas pour moi, een broek en 3 maillots voor bep, een vest voor middelste, 2 shirts voor Jodokus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gefaald?
[..]
[..]
ja piercing, en er is een winkel in amsterdam die t merk verkopt dus k zal es informerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat echt enen piercing? Of een oorbel? Waar, wat kost het? Zo velen vragen!
De prijs van een goeie hakbijl?quote:
Mja, hoe panisch ben je voor infecties?quote:
en een rokske!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 truitjes in zwart en blauw, 2 shirtjes en 1 winterjas pour moi, een broek en 3 maillots voor bep, een vest voor middelste, 2 shirts voor Jodokus.
En nog wat gribus van de afdeling haarstieken
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik paste zojuist in een broek in maat 48 ermahgerd.
Altijd goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel gewoon door met rokjes en jurkjes dragen, die zitten tenminste
Het is geen sprint, het is een marathon.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga niet zo hard. Ik ben al bijna een jaar bezig en ik ben nog geen 10 kilo kwijt
Moppie, ik ben bijna twee jaar bezig en ben netto precies 9,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga niet zo hard. Ik ben al bijna een jaar bezig en ik ben nog geen 10 kilo kwijt
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat kut is. Maar een deel is toch ook van je zwangerschap?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Het erge is dat ik een jaar geleden 18 kilo kwijt was.
Soms huil ik daar stiekem om
10 kilo die je elke dag minder mee moet dragen is echt al een hoop hoor! en de rest komt vanzelf wel, gewoon voorlopig ff rustig aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
ja tuurlijk, maar nee, ook niet, ik heb gewoon zes weken EET ALLES gedaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat kut is. Maar een deel is toch ook van je zwangerschap?
Dit zou ik ook zeggen inderdaad...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Ja kut is zo'n manier van denken. Ik weet alleen niet of 10 kilo crashen voor een zwangerschap zinvol is. Dat zit er toch in no-time weer aan?
Is het niet handiger om 'gewoon' normaal te eten met gezonde producten en normale hoeveelheden.Val je misschien ook iets mee af, maar zal er ook minder snel weer bij komen.
Ja sorry, mijn idee van zo snel mogelijk = door zo goed mogelijk te bewegen en zo goed mogelijk binnen de lijntjes te eten. Dat kon ik duidelijker aangevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
Dat idee van crashen komt een beetje omdat je zegt dat er in korte tijd 10 kilo af moet. Maar als je gewoon 5 keer per dag eet is dat prima in orde.
En juist omdat die crashkilo's er binnen no time weer aan zitten, vaak met rente leek het me niet verstandig. Maar dit klinkt oke hoor, want je sport natuurlijk ook heel veel.
Ik zou ook gek worden hoor, ik wil gewoon boterhammen etenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet in gewicht zelfs behoorlijk veel. Mijn lunchtrommel weegt zo'n 600 gram en dan nog een appel er naastik zou niet eens echt kunnen crashen, zoals sommige mensen dat doen met van die shakes en repen. HOEEE kun je een dagdeel teren op een fakking mueslireep? Mijn maag zou me opeten
ik zou ook gek worden, ik snap niet hoe ze het doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet in gewicht zelfs behoorlijk veel. Mijn lunchtrommel weegt zo'n 600 gram en dan nog een appel er naastik zou niet eens echt kunnen crashen, zoals sommige mensen dat doen met van die shakes en repen. HOEEE kun je een dagdeel teren op een fakking mueslireep? Mijn maag zou me opeten
ja dan zal ze voorlopig ook wel dik blijvenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een studiegenootje die best aan de dikke kant is (understatement) en die zie ik ook de hele dag door pizzabroodjes, snoep, broodjes frikandel en ALLES wegkanen. En dat iedere dag opnieuw. Ermahgerd
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een studiegenootje die best aan de dikke kant is (understatement) en die zie ik ook de hele dag door pizzabroodjes, snoep, broodjes frikandel en ALLES wegkanen. En dat iedere dag opnieuw. Ermahgerd
Ik ken haar niet goed genoeg om te weten of ze moeite heeft met haar gewicht, maar ze vroeg laatst wel aan mij 'ga je nu alweer eten?' terwijl ik per saldo velen minder calorieen eet dan haar. Die viel wel even verkeerdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"
Nee dan gaan ze roepen dat ze van een glas water al dik wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"
En jij zo van ERMAHGERD nee je mag geen hapjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ken haar niet goed genoeg om te weten of ze moeite heeft met haar gewicht, maar ze vroeg laatst wel aan mij 'ga je nu alweer eten?' terwijl ik per saldo velen minder calorieen eet dan haar. Die viel wel even verkeerd
oh die ja, die heb k ook al zo vaak moeten horenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dan gaan ze roepen dat ze van een glas water al dik worden
(been there done that)
Ik had toch verteld laatst van mijn baas? Dat ik wat cherrytomaatjes zat te eten en hij zo ineens riep: ZO ZIT JE LEKKER TE KANEN SKJOE??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Mss het volgende:
Ik voel me ook bezwaard om een evergreen te eten in de klas terwijl iedereen zakken chips loopt weg te kanen
Ik heb pinda's naar haar gegooidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij zo van ERMAHGERD nee je mag geen hapje??
Ja ermahgerd, dat is zo bizarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had toch verteld laatst van mijn baas? Dat ik wat cherrytomaatjes zat te eten en hij zo ineens riep: ZO ZIT JE LEKKER TE KANEN SKJOE??
Ik echt zo van WAT??!
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die ja, die heb k ook al zo vaak moeten horen
Ja maar het hoort er wel bij inderdaad. Om jezelf een patroon aan te leren. Zodat je niet 's avonds om tien uur nog macaroni met ketchup staat te schranzen omdat er verder niks in huis wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb pinda's naar haar gegooid.
Nee, ik heb er niet echt op gereageerd. Ik vind het echt heel kut als ik mijn eetpatroon moet verantwoorden terwijl ik het moet. Soms heb ik heul geen honger en moet ik toch eten
Ik weet niet naar wie jij gekeken hebt, maar genoeg dunne mensen die echt wel normaal eten hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.
Veel dunne mensen zie ik noooooit eten en als ze al eten dan doen ze het heel gematigd. Drie blokjes kaas in plaatjs van doorkanen tot de schaal leeg is. Een klein frietje bestellen en dat voor de helft leegeten. Drie boterhammen met ham als lunch.
En ze talen ook niet naar meer. Maar ja, dan hoor je mensen zeggen: zij is dun en ze eet ook alles!
Ja klopt, maar zij weet wèl wanneer je hoort te stoppen
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat bij veel dikkere mensen hun spiegische verzadigingsknop niet helemaal werkt naar behoren en daardoor altijd te veel eten.
Dat klopt ook. Bij mensen die veel jojo-en is de afgifte van het hormoon dat voor verzadiging zorgt verstoord en wordt dit hormoon veel later afgegeven waardoor je dus langer moet wachten op verzadiging en meer kunt eten. Niet per definitie meer moet eten, maar gewoon langer moet wachten op een verzadiging.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.
Veel dunne mensen zie ik noooooit eten en als ze al eten dan doen ze het heel gematigd. Drie blokjes kaas in plaatjs van doorkanen tot de schaal leeg is. Een klein frietje bestellen en dat voor de helft leegeten. Drie boterhammen met ham als lunch.
En ze talen ook niet naar meer. Maar ja, dan hoor je mensen zeggen: zij is dun en ze eet ook alles!
Ja klopt, maar zij weet wèl wanneer je hoort te stoppen
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat bij veel dikkere mensen hun spiegische verzadigingsknop niet helemaal werkt naar behoren en daardoor altijd te veel eten.
Ja dat zeg ik. Wat ik beschrijf IS normaal etenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie jij gekeken hebt, maar genoeg dunne mensen die echt wel normaal eten hoor
En dat komt niet OMDAT je dun bent, je bent dun OMDAT je eerder vol zitquote:Maar dunne/slanke mensen hebben ook vaak minder honger he, ik krijg vaak een frietje ook niet op, dan zit ik echt propvol. Het is niet echt een kwestie van weten wanneer je moet stoppen, het is meer dat er gewoon niets meer bijpast en dat gevoel komt eerder dan bij dikkere mensen. Ik moet zelf vaak eerder stoppen maar doe het ook niet, dus dan eet ik dat ik propvol zit en er gewoon misselijk van ben omdat ik teveel gegeten heb
tegen de tijd dat de verzadiging is gearriveerd heb ik alweer hongerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Bij mensen die veel jojo-en is de afgifte van het hormoon dat voor verzadiging zorgt verstoord en wordt dit hormoon veel later afgegeven waardoor je dus langer moet wachten op verzadiging en meer kunt eten. Niet per definitie meer moet eten, maar gewoon langer moet wachten op een verzadiging.
Ik zie dat bij Baas ook, die schranst een enorm bord eten naar binnen, en moet dan 's avonds nog een keer eten omdat 'ie honger heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de verzadiging is gearriveerd heb ik alweer honger
Baas, ook al zo'n vettige schransbeerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie dat bij Baas ook, die schranst een enorm bord eten naar binnen, en moet dan 's avonds nog een keer eten omdat 'ie honger heeft.
Jup. Hij is wel lekker warm in de winter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Baas, ook al zo'n vettige schransbeer
Hij heeft ook zo'n vachtje he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Hij is wel lekker warm in de winter.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Defecte verzadigingsknop checkEn daarbij chronische maagontsteking dus dan heb je de hele dag honger en snack je steeds zware kost om toch een beetje vol te zitten
Maarrrrr...wel al 5 kilo kwijt inmiddels
Vriendin van mij zit nu bij een diëtiste en die moet dus inderdaad 's ochtends een shake en als lunch een reep. En dan avondeten. En 4 liter water drinken op een dag. En wanneer ze op gewicht is zou er een heel opbouwprogramma zijn wat ze moet volgen om niet ineens weer aan te komen als ze weer 'normaal' eet. Alleen komt elke kilo bij haar van het heel velen bier en velen sushi met sojasaus. Volgens mij, als ze dat gewoon zou laten, hoeft ze helemaal niet aan d'r shakes. En hoezo geeft een diëtiste shakes als adviesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
4 liter water is toch veel te veel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vriendin van mij zit nu bij een diëtiste en die moet dus inderdaad 's ochtends een shake en als lunch een reep. En dan avondeten. En 4 liter water drinken op een dag. En wanneer ze op gewicht is zou er een heel opbouwprogramma zijn wat ze moet volgen om niet ineens weer aan te komen als ze weer 'normaal' eet. Alleen komt elke kilo bij haar van het heel velen bier en velen sushi met sojasaus. Volgens mij, als ze dat gewoon zou laten, hoeft ze helemaal niet aan d'r shakes. En hoezo geeft een diëtiste shakes als advies
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat had je niet gemerkt?
Waarvoor stressen eigenlijk? Nu al examens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Dat vond ik ook.. Maar ze mag buiten het water alleen zwarte koffie en thee zonder suiker. Geen melk, fruitsap of wat dan ook. Maar dan is het nog vrij veel, ik kom denk ik per dag tussen de 2 en 3 liter vocht uit, als ik alles bij elkaar optel wat ik drink.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
4 liter water is toch veel te veel?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snel
En ik had dus om 9u deadline, moest verschillende boeken op school inleveren. Er gaat dus echt belachelijk veel werk zitten in papier uitsnijden en opplakken
En nu voel ik mij kutDe hele tijd geslapen, nu natuurlijk honger maar niets in huis
Je moet lekker wok afhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snel
En ik had dus om 9u deadline, moest verschillende boeken op school inleveren. Er gaat dus echt belachelijk veel werk zitten in papier uitsnijden en opplakken
En nu voel ik mij kutDe hele tijd geslapen, nu natuurlijk honger maar niets in huis
babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bestel gewoon lekker wat te eten en ga een warme douche nemen en vandaag op tijd slapen dan voel je je vast beter
en toby laat vanzelf wel wat horen![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Ja hij is nu wel begonnen met pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
babebestel gewoon lekker wat te eten en ga een warme douche nemen en vandaag op tijd slapen dan voel je je vast beter
en toby laat vanzelf wel wat horen
Hebben ze niet in de buurt.quote:
Zitten er veel eettentjes op de campus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij is nu wel begonnen met praten
En heb net dus al de hele tijd geslapen, direct nadat ik die vorige post had geplaatst in slapa gevallen.
[..]
Hebben ze niet in de buurt.
En geen zin om naar de friettent te lopen want dan moet ik weer vrolijk doenMisschien dat ik dalijk naar het eetcafe hieronder ga, die serveren sinds deze week ook eten.
Nee er is pas 1 ding open. Die tenten hebben pas 1 september ook een sleutel gekregen. Zijn wel ook bezig met een pizzeria en eind deze maand gaat de ah open dat is ook super fijn, die trap naar beneden loop ik wel, ook als ik geen zin heb.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zitten er veel eettentjes op de campus?klinkt als een goed plan, niet met je gezicht in je eten in slaap vallen dan he!
Was het perongeluk een Driehoekje lopen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
@maisnon: Jupvet he!
En oops... Rondje lopen heul verkeerd ingeschat![]()
Als dat maar 4km was geweest, had ik dat beter kunnen doen dan de nu bijna 7kmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was het perongeluk een Driehoekje lopen!
NIET DE MIJNE WEGGEVENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand nog op zoek naar die essie leading lady voor 3 euro? k heb er nog 1 over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |