Wat heb je allemaal gefaald?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo ik leef nog
die rendiertruien hadden ze in Rdam ook! En ook schaapjes
maar ii heb er maar geeneen meegenomen. Ik bedoel, ik moet toch eens een keer volwassen kleding gaan dragen ofzo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halen
quote:Ik heb tegenwoordig thuis een olifant op de bank zitten dus moet wat
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh ik vond zijn comment op runkeeper ook mooi
[..]
[..]
Kijk even wat het weer doet; maar ik zou dan zeggen morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubio, ga ik vandaag rennen en dan pas maandag weer of schuif ik vandaag door naar morgen zodat dat gat niet zo gigantisch is?
Ja, qua tijd is het wel het verstandigst. Maar verstandig doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk even wat het weer doet; maar ik zou dan zeggen morgen
2 truitjes in zwart en blauw, 2 shirtjes en 1 winterjas pour moi, een broek en 3 maillots voor bep, een vest voor middelste, 2 shirts voor Jodokus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gefaald?
[..]
[..]
ja piercing, en er is een winkel in amsterdam die t merk verkopt dus k zal es informerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat echt enen piercing? Of een oorbel? Waar, wat kost het? Zo velen vragen!
De prijs van een goeie hakbijl?quote:
Mja, hoe panisch ben je voor infecties?quote:
en een rokske!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 truitjes in zwart en blauw, 2 shirtjes en 1 winterjas pour moi, een broek en 3 maillots voor bep, een vest voor middelste, 2 shirts voor Jodokus.
En nog wat gribus van de afdeling haarstieken
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik paste zojuist in een broek in maat 48 ermahgerd.
Altijd goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel gewoon door met rokjes en jurkjes dragen, die zitten tenminste
Het is geen sprint, het is een marathon.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga niet zo hard. Ik ben al bijna een jaar bezig en ik ben nog geen 10 kilo kwijt
Moppie, ik ben bijna twee jaar bezig en ben netto precies 9,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga niet zo hard. Ik ben al bijna een jaar bezig en ik ben nog geen 10 kilo kwijt
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat kut is. Maar een deel is toch ook van je zwangerschap?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Het erge is dat ik een jaar geleden 18 kilo kwijt was.
Soms huil ik daar stiekem om
10 kilo die je elke dag minder mee moet dragen is echt al een hoop hoor! en de rest komt vanzelf wel, gewoon voorlopig ff rustig aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
ja tuurlijk, maar nee, ook niet, ik heb gewoon zes weken EET ALLES gedaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat kut is. Maar een deel is toch ook van je zwangerschap?
Dit zou ik ook zeggen inderdaad...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Ja kut is zo'n manier van denken. Ik weet alleen niet of 10 kilo crashen voor een zwangerschap zinvol is. Dat zit er toch in no-time weer aan?
Is het niet handiger om 'gewoon' normaal te eten met gezonde producten en normale hoeveelheden.Val je misschien ook iets mee af, maar zal er ook minder snel weer bij komen.
Ja sorry, mijn idee van zo snel mogelijk = door zo goed mogelijk te bewegen en zo goed mogelijk binnen de lijntjes te eten. Dat kon ik duidelijker aangevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
Dat idee van crashen komt een beetje omdat je zegt dat er in korte tijd 10 kilo af moet. Maar als je gewoon 5 keer per dag eet is dat prima in orde.
En juist omdat die crashkilo's er binnen no time weer aan zitten, vaak met rente leek het me niet verstandig. Maar dit klinkt oke hoor, want je sport natuurlijk ook heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |