Alleen als ie een onesie kooptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
logt maar weer uit op runkeeperquote:Cif completed a 12.23 km. running activity
Houdt hij niet meer van het leven?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."
Zit ik daar met mijn 4 km
Half om; maar goed...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rendier trui? Doe eens pic!
de rest van de trui is ook stukken minder interessantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
True; dit is wel het belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de rest van de trui is ook stukken minder interessant
Godsammequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Dude, Cif is goed bezigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Ja hequote:
Echt welquote:
Ja wel he...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt welnou heeft 'ie ook natuurlijk wel erg lange benen, dus onze kilometer staat voor hem gelijk aan 1 mijl vind ik
.
Is dat echt enen piercing? Of een oorbel? Waar, wat kost het? Zo velen vragen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
ik ga denk ik deze kopende middelste van de triple anti helix, dat bloemetje
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal gefaald?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo ik leef nog
die rendiertruien hadden ze in Rdam ook! En ook schaapjes
maar ii heb er maar geeneen meegenomen. Ik bedoel, ik moet toch eens een keer volwassen kleding gaan dragen ofzo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halen
quote:Ik heb tegenwoordig thuis een olifant op de bank zitten dus moet wat
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh ik vond zijn comment op runkeeper ook mooi
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh ik vond zijn comment op runkeeper ook mooi
[..]
Kijk even wat het weer doet; maar ik zou dan zeggen morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubio, ga ik vandaag rennen en dan pas maandag weer of schuif ik vandaag door naar morgen zodat dat gat niet zo gigantisch is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |