quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of alles
[..]
Hij dacht dat ie wéér een boete van ¤200 euro had gekregen, maar dat was de oude van afgelopen maand nog_
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
Door iets te doen wat eigenlijk niet magquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed puntquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik wil best naar de primark, maar moet dat op zaterdag en in rotterdam dan? RIP
Dan heb je eerder een chaggo brum dan mij denk ik
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurrquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed punt
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Dealquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurr
Da mag niequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was het
HOEzo :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deal
Maar morgen intro maar even lief aankijken dan
nee dan moet je boete wel ff wat hoger zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo snel rijden dat ze nét niet je rijbewijs afpakken ofzo?
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik die jurk morgen wil
Leuke is ook dat ie een lease auto heeft en ze het dus gewoon volledig direct van je eerstvolgende loon inhoudenquote:
JAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietBen je vrij? IK SNAP HET NIET
Ik ben na 10.30 ook vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAmorgen en vrijdag vrijgepakt
Als het lukt, app ik je vanavond wel evenquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Das een toffe!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Ik heb hem kunnen gerust stellen door aan te geven dat ik ga wisselen tussen mijn onesie en mijn rendier truiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als Fred met een fucking onesie aankwam
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijfquote:
Allemaal dezelfde kleur ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijf
Rendier trui? Doe eens pic!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem kunnen gerust stellen door aan te geven dat ik ga wisselen tussen mijn onesie en mijn rendier trui![]()
![]()
![]()
Weet ik dat, het is iets van een goed doel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde kleur ook?wat was de gelegenheid eigenlijk?
En dat had je niet gemerkt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
Zo dat was dus vannacht mijn eerste nacht doorhalen
Keek opeens op de telefoon en het was dus half 8Heb ik de wekker op kwart voor 8 gezet en heel even mijn ogen dichtgedaan. Daarna verder stressen op school.
En nu tot morgen 12u slapen want dan krijg ik te horen herkansen ja/nee/whatever.
en ik ga gewoon uit van een herkansing, valt het allemaal alleen maar mee
Sukkelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
Zo dat was dus vannacht mijn eerste nacht doorhalen
Keek opeens op de telefoon en het was dus half 8Heb ik de wekker op kwart voor 8 gezet en heel even mijn ogen dichtgedaan. Daarna verder stressen op school.
En nu tot morgen 12u slapen want dan krijg ik te horen herkansen ja/nee/whatever.
en ik ga gewoon uit van een herkansing, valt het allemaal alleen maar mee
Alleen als ie een onesie kooptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
logt maar weer uit op runkeeperquote:Cif completed a 12.23 km. running activity
Houdt hij niet meer van het leven?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag brum ook mee naar de primark einz
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Volgende maand gaat ie rennend naar Essen om een onesie te halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shh... Hij komt thuis en zegt dan "Hmm... had wel beter gekund....."
Zit ik daar met mijn 4 km
Half om; maar goed...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rendier trui? Doe eens pic!
de rest van de trui is ook stukken minder interessantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
True; dit is wel het belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de rest van de trui is ook stukken minder interessant
Godsammequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Dude, Cif is goed bezigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
logt in op Runkeeper.
[..]
logt maar weer uit op runkeeper
Ja hequote:
Echt welquote:
Ja wel he...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt welnou heeft 'ie ook natuurlijk wel erg lange benen, dus onze kilometer staat voor hem gelijk aan 1 mijl vind ik
.
Is dat echt enen piercing? Of een oorbel? Waar, wat kost het? Zo velen vragen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
ik ga denk ik deze kopende middelste van de triple anti helix, dat bloemetje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |