quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of alles
[..]
Hij dacht dat ie wéér een boete van ¤200 euro had gekregen, maar dat was de oude van afgelopen maand nog_
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
Door iets te doen wat eigenlijk niet magquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed puntquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik wil best naar de primark, maar moet dat op zaterdag en in rotterdam dan? RIP
Dan heb je eerder een chaggo brum dan mij denk ik
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurrquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja zat dan te denken aan Zaandam of Hoofddorp want Amsterdam, maar dat het zaterdag is, is een erg goed punt
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijg je een boete van 200 euro?
Dealquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je naar de primark hurr
Da mag niequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij ging ie iets van 120 waar ie 80 mocht? Zoiets was het
HOEzo :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deal
Maar morgen intro maar even lief aankijken dan
nee dan moet je boete wel ff wat hoger zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo snel rijden dat ze nét niet je rijbewijs afpakken ofzo?
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik die jurk morgen wil
Leuke is ook dat ie een lease auto heeft en ze het dus gewoon volledig direct van je eerstvolgende loon inhoudenquote:
JAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh ga je op donderdag naar primark dan? Ik snap het nietBen je vrij? IK SNAP HET NIET
Ik ben na 10.30 ook vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAmorgen en vrijdag vrijgepakt
Als het lukt, app ik je vanavond wel evenquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Das een toffe!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenwaterfles gekregen op het werk
[ afbeelding ]
Dag Spaflesje!
Ik heb hem kunnen gerust stellen door aan te geven dat ik ga wisselen tussen mijn onesie en mijn rendier truiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als Fred met een fucking onesie aankwam
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijfquote:
Allemaal dezelfde kleur ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lastige is wel dat iedereen er 1 heeft. Nu moeten we gaan stickeren als op een kinderdagverblijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |