quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd mijn eerste winactie OOIT gewonnen
ZOMG WELKONquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd mijn eerste winactie OOIT gewonnen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:53 schreef megamandy het volgende:
Spees ik zou mij laten masseren aan dat beenAnders ga je helemaal verkrampt slapen
Hoe.... euh...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohai!
Pech-dag is pech-ig. Maar de mijnese valt in het niet vergeleken met de dg van paul gisteren, die moest als een idioot de accu uit zijn werklaptop trekken want zijn laptop stond in de fik te gaan wegens kortsluitingrook uit zijn tas, ditdatalles!
Oh das wel irritant zeg... Misschien toch ff aankaarten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe.... euh...![]()
![]()
Morgeuhh !
Al anderhalve week ben ik de enige die hier om half 9 stipt op kantoor zitMisschien moet ik ook wat lakser met uren omgaan en om 9u binnen strompelen ofzo
![]()
(Wij hebben níet de mogelijkheid om later te beginnen omdat onze helpdesk open is vanaf half 9 en sluit om 17. Wij horen hier dus op tijd te zijn voor telefoons)
Welke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
bazentrui aan die Skjoe ook heeft
Die ze op fb had gezet! Dees:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hij is goed!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
bazentrui aan die Skjoe ook heeft
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Uft en ik hebben dezelfde truiensmaak
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die ze op fb had gezet! Dees:Oeh die staat jou ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een heel ander figuur maar ik vond die trui jou anders ook heel goed staan hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Uft zier er altijd net een slagje beter in uit though
*op wortel kauwt
Ja het is ook wel een beetje appels (Skjoe) met peren (Uft) vergelijken welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij hebt een heel ander figuur maar ik vond die trui jou anders ook heel goed staan hoor
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een beetje appels (Skjoe) met peren (Uft) vergelijken wel
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die vergelijking
![]()
En ik vinnum bij jou tof staan, anders had ik hem soberso nooit gekocht![]()
Face it Skjoe, ge bent een babe.
het is 10 uur 's morgensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Mss het volgende:
Zomg ik heb zin in spinazie geitenkaas lasagne. Maar de calorieen
En krachtsterretjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |