Ik zou ook gek worden hoor, ik wil gewoon boterhammen etenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet in gewicht zelfs behoorlijk veel. Mijn lunchtrommel weegt zo'n 600 gram en dan nog een appel er naastik zou niet eens echt kunnen crashen, zoals sommige mensen dat doen met van die shakes en repen. HOEEE kun je een dagdeel teren op een fakking mueslireep? Mijn maag zou me opeten
ik zou ook gek worden, ik snap niet hoe ze het doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet in gewicht zelfs behoorlijk veel. Mijn lunchtrommel weegt zo'n 600 gram en dan nog een appel er naastik zou niet eens echt kunnen crashen, zoals sommige mensen dat doen met van die shakes en repen. HOEEE kun je een dagdeel teren op een fakking mueslireep? Mijn maag zou me opeten
ja dan zal ze voorlopig ook wel dik blijvenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een studiegenootje die best aan de dikke kant is (understatement) en die zie ik ook de hele dag door pizzabroodjes, snoep, broodjes frikandel en ALLES wegkanen. En dat iedere dag opnieuw. Ermahgerd
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een studiegenootje die best aan de dikke kant is (understatement) en die zie ik ook de hele dag door pizzabroodjes, snoep, broodjes frikandel en ALLES wegkanen. En dat iedere dag opnieuw. Ermahgerd
Ik ken haar niet goed genoeg om te weten of ze moeite heeft met haar gewicht, maar ze vroeg laatst wel aan mij 'ga je nu alweer eten?' terwijl ik per saldo velen minder calorieen eet dan haar. Die viel wel even verkeerdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"
Nee dan gaan ze roepen dat ze van een glas water al dik wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan wss huilie doen naar mensen dat "ze het maar zo makkelijk hebben want zij zijn wel slank"
En jij zo van ERMAHGERD nee je mag geen hapjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ken haar niet goed genoeg om te weten of ze moeite heeft met haar gewicht, maar ze vroeg laatst wel aan mij 'ga je nu alweer eten?' terwijl ik per saldo velen minder calorieen eet dan haar. Die viel wel even verkeerd
oh die ja, die heb k ook al zo vaak moeten horenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dan gaan ze roepen dat ze van een glas water al dik worden
(been there done that)
Ik had toch verteld laatst van mijn baas? Dat ik wat cherrytomaatjes zat te eten en hij zo ineens riep: ZO ZIT JE LEKKER TE KANEN SKJOE??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Mss het volgende:
Ik voel me ook bezwaard om een evergreen te eten in de klas terwijl iedereen zakken chips loopt weg te kanen
Ik heb pinda's naar haar gegooidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij zo van ERMAHGERD nee je mag geen hapje??
Ja ermahgerd, dat is zo bizarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had toch verteld laatst van mijn baas? Dat ik wat cherrytomaatjes zat te eten en hij zo ineens riep: ZO ZIT JE LEKKER TE KANEN SKJOE??
Ik echt zo van WAT??!
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die ja, die heb k ook al zo vaak moeten horen
Ja maar het hoort er wel bij inderdaad. Om jezelf een patroon aan te leren. Zodat je niet 's avonds om tien uur nog macaroni met ketchup staat te schranzen omdat er verder niks in huis wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb pinda's naar haar gegooid.
Nee, ik heb er niet echt op gereageerd. Ik vind het echt heel kut als ik mijn eetpatroon moet verantwoorden terwijl ik het moet. Soms heb ik heul geen honger en moet ik toch eten
Ik weet niet naar wie jij gekeken hebt, maar genoeg dunne mensen die echt wel normaal eten hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.
Veel dunne mensen zie ik noooooit eten en als ze al eten dan doen ze het heel gematigd. Drie blokjes kaas in plaatjs van doorkanen tot de schaal leeg is. Een klein frietje bestellen en dat voor de helft leegeten. Drie boterhammen met ham als lunch.
En ze talen ook niet naar meer. Maar ja, dan hoor je mensen zeggen: zij is dun en ze eet ook alles!
Ja klopt, maar zij weet wèl wanneer je hoort te stoppen
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat bij veel dikkere mensen hun spiegische verzadigingsknop niet helemaal werkt naar behoren en daardoor altijd te veel eten.
Dat klopt ook. Bij mensen die veel jojo-en is de afgifte van het hormoon dat voor verzadiging zorgt verstoord en wordt dit hormoon veel later afgegeven waardoor je dus langer moet wachten op verzadiging en meer kunt eten. Niet per definitie meer moet eten, maar gewoon langer moet wachten op een verzadiging.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het eetgedrag van dunne mensen eens gaan observeren.
Veel dunne mensen zie ik noooooit eten en als ze al eten dan doen ze het heel gematigd. Drie blokjes kaas in plaatjs van doorkanen tot de schaal leeg is. Een klein frietje bestellen en dat voor de helft leegeten. Drie boterhammen met ham als lunch.
En ze talen ook niet naar meer. Maar ja, dan hoor je mensen zeggen: zij is dun en ze eet ook alles!
Ja klopt, maar zij weet wèl wanneer je hoort te stoppen
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat bij veel dikkere mensen hun spiegische verzadigingsknop niet helemaal werkt naar behoren en daardoor altijd te veel eten.
Ja dat zeg ik. Wat ik beschrijf IS normaal etenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie jij gekeken hebt, maar genoeg dunne mensen die echt wel normaal eten hoor
En dat komt niet OMDAT je dun bent, je bent dun OMDAT je eerder vol zitquote:Maar dunne/slanke mensen hebben ook vaak minder honger he, ik krijg vaak een frietje ook niet op, dan zit ik echt propvol. Het is niet echt een kwestie van weten wanneer je moet stoppen, het is meer dat er gewoon niets meer bijpast en dat gevoel komt eerder dan bij dikkere mensen. Ik moet zelf vaak eerder stoppen maar doe het ook niet, dus dan eet ik dat ik propvol zit en er gewoon misselijk van ben omdat ik teveel gegeten heb
tegen de tijd dat de verzadiging is gearriveerd heb ik alweer hongerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Bij mensen die veel jojo-en is de afgifte van het hormoon dat voor verzadiging zorgt verstoord en wordt dit hormoon veel later afgegeven waardoor je dus langer moet wachten op verzadiging en meer kunt eten. Niet per definitie meer moet eten, maar gewoon langer moet wachten op een verzadiging.
Ik zie dat bij Baas ook, die schranst een enorm bord eten naar binnen, en moet dan 's avonds nog een keer eten omdat 'ie honger heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de verzadiging is gearriveerd heb ik alweer honger
Baas, ook al zo'n vettige schransbeerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie dat bij Baas ook, die schranst een enorm bord eten naar binnen, en moet dan 's avonds nog een keer eten omdat 'ie honger heeft.
Jup. Hij is wel lekker warm in de winter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Baas, ook al zo'n vettige schransbeer
Hij heeft ook zo'n vachtje he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Hij is wel lekker warm in de winter.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Defecte verzadigingsknop checkEn daarbij chronische maagontsteking dus dan heb je de hele dag honger en snack je steeds zware kost om toch een beetje vol te zitten
Maarrrrr...wel al 5 kilo kwijt inmiddels
Vriendin van mij zit nu bij een diëtiste en die moet dus inderdaad 's ochtends een shake en als lunch een reep. En dan avondeten. En 4 liter water drinken op een dag. En wanneer ze op gewicht is zou er een heel opbouwprogramma zijn wat ze moet volgen om niet ineens weer aan te komen als ze weer 'normaal' eet. Alleen komt elke kilo bij haar van het heel velen bier en velen sushi met sojasaus. Volgens mij, als ze dat gewoon zou laten, hoeft ze helemaal niet aan d'r shakes. En hoezo geeft een diëtiste shakes als adviesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
4 liter water is toch veel te veel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vriendin van mij zit nu bij een diëtiste en die moet dus inderdaad 's ochtends een shake en als lunch een reep. En dan avondeten. En 4 liter water drinken op een dag. En wanneer ze op gewicht is zou er een heel opbouwprogramma zijn wat ze moet volgen om niet ineens weer aan te komen als ze weer 'normaal' eet. Alleen komt elke kilo bij haar van het heel velen bier en velen sushi met sojasaus. Volgens mij, als ze dat gewoon zou laten, hoeft ze helemaal niet aan d'r shakes. En hoezo geeft een diëtiste shakes als advies
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat had je niet gemerkt?
Waarvoor stressen eigenlijk? Nu al examens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Dat vond ik ook.. Maar ze mag buiten het water alleen zwarte koffie en thee zonder suiker. Geen melk, fruitsap of wat dan ook. Maar dan is het nog vrij veel, ik kom denk ik per dag tussen de 2 en 3 liter vocht uit, als ik alles bij elkaar optel wat ik drink.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
4 liter water is toch veel te veel?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snel
En ik had dus om 9u deadline, moest verschillende boeken op school inleveren. Er gaat dus echt belachelijk veel werk zitten in papier uitsnijden en opplakken
En nu voel ik mij kutDe hele tijd geslapen, nu natuurlijk honger maar niets in huis
Je moet lekker wok afhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel had het wel gemerkt maar het ging opeens wel heel snel
En ik had dus om 9u deadline, moest verschillende boeken op school inleveren. Er gaat dus echt belachelijk veel werk zitten in papier uitsnijden en opplakken
En nu voel ik mij kutDe hele tijd geslapen, nu natuurlijk honger maar niets in huis
babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bestel gewoon lekker wat te eten en ga een warme douche nemen en vandaag op tijd slapen dan voel je je vast beter
en toby laat vanzelf wel wat horen![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half om; maar goed...
[ link | afbeelding ]
Ja hij is nu wel begonnen met pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
babebestel gewoon lekker wat te eten en ga een warme douche nemen en vandaag op tijd slapen dan voel je je vast beter
en toby laat vanzelf wel wat horen
Hebben ze niet in de buurt.quote:
Zitten er veel eettentjes op de campus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij is nu wel begonnen met praten
En heb net dus al de hele tijd geslapen, direct nadat ik die vorige post had geplaatst in slapa gevallen.
[..]
Hebben ze niet in de buurt.
En geen zin om naar de friettent te lopen want dan moet ik weer vrolijk doenMisschien dat ik dalijk naar het eetcafe hieronder ga, die serveren sinds deze week ook eten.
Nee er is pas 1 ding open. Die tenten hebben pas 1 september ook een sleutel gekregen. Zijn wel ook bezig met een pizzeria en eind deze maand gaat de ah open dat is ook super fijn, die trap naar beneden loop ik wel, ook als ik geen zin heb.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zitten er veel eettentjes op de campus?klinkt als een goed plan, niet met je gezicht in je eten in slaap vallen dan he!
Was het perongeluk een Driehoekje lopen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
@maisnon: Jupvet he!
En oops... Rondje lopen heul verkeerd ingeschat![]()
Als dat maar 4km was geweest, had ik dat beter kunnen doen dan de nu bijna 7kmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was het perongeluk een Driehoekje lopen!
NIET DE MIJNE WEGGEVENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand nog op zoek naar die essie leading lady voor 3 euro? k heb er nog 1 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |