En kusjekroel alles!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*
Alles stuk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik gister thuis kwam hadden de kadders een glazen vaas omgegooid op mijn dressoir met glazen plaat![]()
En ik had al een zeer kuttige dag op werk en met het ov. Gelukkig was mn h&m pakketje met oa deze trui wel door de buren aangenomen dus was de trui mijn lichtpuntje van de dag
Oh jouw dag gister klinkt ook al zo kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik gister thuis kwam hadden de kadders een glazen vaas omgegooid op mijn dressoir met glazen plaat![]()
En ik had al een zeer kuttige dag op werk en met het ov. Gelukkig was mn h&m pakketje met oa deze trui wel door de buren aangenomen dus was de trui mijn lichtpuntje van de dag
Ik heb het jurkje aan. Ik voel me een soort object nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb weer ander blousje aan van primark + ketting + haardinges.. diadeem.. dinges.. hoe noem je zoiets...diadeem toch?
Dus...
Kusjekroel alles!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal babes! Vrede en liefde op aarde en hartjes! *danst*
Object?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje aan. Ik voel me een soort object nu
Wel voor 27 euro geheel aangekleed (ex. schoenen en ondergoed)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er wel een hemd onder aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Jurkje
Ga ik zondag aandoen met feest van opa en oma...
Dresscode was: Gewoon netjes.
Perfect
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatquote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er wel een hemd onder aan doen
de spiegels in de plee zijn te klein en in de lift is het te donker, ik poog vanavond wel ietsquote:
trollen zijn het!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatleuk thuiskomen wel
En dat die schijtkatten dan ook nog in je h&m doos gaan zitten en aan de plastic zakjes zitten knauwenOPTYFEN
Op zo'n moment kun je van die beesten ff wat minder hebben hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel water ónder de plaat en achter het dressoir en tussen dressoir en laminaatleuk thuiskomen wel
En dat die schijtkatten dan ook nog in je h&m doos gaan zitten en aan de plastic zakjes zitten knauwenOPTYFEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfotodisclaimer
Are you tokking to me?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:12 schreef Iwanius het volgende:
En voor hoeveel staan die dingen te koop? Ik weet misschien wel iemand die hier interesse in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |