quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel die nieuwe bazenlipstick op
Bij DM in Duitsland hebben ze twee keer zo veel kleuren Maybelline superstay![]()
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Ermagerd dat jurkje heb ik ook maar dan in die rode kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik heb yury maar weer eens gemaild. Misschien kan ik 'm beter op Facebook toevoegen.quote:
Een foto van je tetten opsturen, dan zijn die lakjes zo binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb yury maar weer eens gemaild. Misschien kan ik 'm beter op Facebook toevoegen.
JA???quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dat jurkje heb ik ook maar dan in die rode kleur
ERMAGERD!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA???
PRIEM HEEFT M OOK!
Ik voorzie K3 2.0
Ik zeg: Primarkjurk op spelletjesmeet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD!![]()
![]()
![]()
Ik had hem vorige maand gekocht voor een bruiloft
ik vond dat wel schmecksay.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik wilde het jurkje ook maar m'n bips viel er onderuit.
Nee geen ringetjes; maar platte doorzichtige...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je ringetjes nemen? en welke heb je besteld?
oh ben benieuwd hoe dat staat, pics als je t hebt :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee geen ringetjes; maar platte doorzichtige...
https://www.alloverpierci(...)-fit-bioplast-labret
met
https://www.alloverpierci(...)t-insert-met-kristal
Doe ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ben benieuwd hoe dat staat, pics als je t hebt :v
PIC!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD!![]()
![]()
![]()
Ik had hem vorige maand gekocht voor een bruiloft
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bamboe stokje in een lange dunne vaas. Maar die gooien ze ook steeds om, dus nou staat ie in de kamer waar ik me opmaak zodat ik hem toch nog elke dag zie![]()
Zeer tof!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is dat stofje in dit model:
[ afbeelding ]
Heb ik volgens mij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
PIC!!
Nu ben ik nieuwsgierig
Ik draag dan eigenlijk elke kleur, soms een effen shirtje maar iets met een leuke print kan dan juist ook heel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
Wat zouden jullie dragen met een zwarte broek en een spijkerbloesje. Ik wil het bloesje open dragen want tetten en wil er dus iets onder doen, maar weet eigenlijk niet wat.
Zat zelf aan rood te denken, maar een gewoon hemdje lijkt me dan ook saai.
Ik draag met mijn spijkerbloesje altijd een effen hemdjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
Wat zouden jullie dragen met een zwarte broek en een spijkerbloesje. Ik wil het bloesje open dragen want tetten en wil er dus iets onder doen, maar weet eigenlijk niet wat.
wit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Mss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |