quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel die nieuwe bazenlipstick op
Bij DM in Duitsland hebben ze twee keer zo veel kleuren Maybelline superstay![]()
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Nice! Nu wel benieuwd naar je joerk :vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfotoOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bij DM in Duitsland hebben ze twee keer zo veel kleuren Maybelline superstay![]()
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Hij is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Ik heb heul geen nieuwe lipstick gekochtVandaag nog een keer my red carpet van catrice op met lipcote
![]()
En toen besefte ik ook dat ik wel zat lipstick heb momenteel
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Soort magenta achtige kleur met blauwe shimmer:Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede matige kutfoto
Ik heb 2 van die dingen maar gebruik ze echt zelden. Sowieso op werk nooit eigenlijk![]()
En dat het of nude/bruintint is of dat je meteen een velen fellen kleur hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:17 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik ze best vaak, jammer alleen dat het zo weinig kleuren zijn
het is dat stofje in dit model:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Nu wel benieuwd naar je joerk :v
Roombaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
De katten zijn hier ook als mongolen door t huis aan t crossen
gelukkig is roomba aan t stofzuigen
ga naar deutschland!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat het of nude/bruintint is of dat je meteen een velen fellen kleur hebt
Inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op zo'n moment kun je van die beesten ff wat minder hebben he
Als ik bloemen heb staan, verplaats ik de vaas altijd naar een afgesloten kamer als we weg zijn, anders ligt ie ook standaard om
Ik heb ook zo'n bamboe stokje in een lange dunne vaas. Maar die gooien ze ook steeds om, dus nou staat ie in de kamer waar ik me opmaak zodat ik hem toch nog elke dag ziequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaadhij staat nu in de keuken met de deur dicht inderdaad
Ik ben de laatste tijd zo lui met make up dat ik niet veel verder kom dan een TFSI, huidkleurige oogschaduw en een zwart lijntje en mascaraquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
Superstay's 10h stay; en andere kleuren met lipcote
Eik gebruik ik alles best veel
Net als mijn make-up palettes... Ik kan eerlijk zeggen dat ik ze allemaal gebruik
ERMAHGERD KIEK MIJ EENS NUTTIGEN AANKOPEN HEBBEN GEDAAN![]()
![]()
Als je andere lipsticks kwijt wil; you know where to find mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel totaal niet meer de behoefte aan nieuwe make-up, BEHALVE superstays. Omdat superstays
dit, alles is nu netjes opgeruimd en ik heb genoeg dus het is okay zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel totaal niet meer de behoefte aan nieuwe make-up
Vraagje! HOEEEE heb jij ooit ever je helix los gekregenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, alles is nu netjes opgeruimd en ik heb genoeg dus het is okay zo
ik hou mijn no buy al best lang vol
rubber handschoenen aan heb je meer gripquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vraagje! HOEEEE heb jij ooit ever je helix los gekregenGewoon pielen??
Ik krijg het balletje er aan geen kanten af
![]()
Kan ik het euh.. ergens in weken ofzo?
Oeh thx! Ok morgen eens proberen als ik mijn nieuwe piercings binnen heb... Ben die balletjes meer dan zatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rubber handschoenen aan heb je meer grip
ga je ringetjes nemen? en welke heb je besteld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh thx! Ok morgen eens proberen als ik mijn nieuwe piercings binnen heb... Ben die balletjes meer dan zat![]()
Yuri is een homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Yury kan wat leren van mobielbereikbaar.nl
Gisteren om 21:30 een hoesje besteld, en de pakketbezorgert is al onderweg!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Yury kan wat leren van mobielbereikbaar.nl
Gisteren om 21:30 een hoesje besteld, en de pakketbezorgert is al onderweg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |