panty! Ik ben geen turk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat heb je eronder Skjoe? Panty of broek of?
quote:Hey Skjoe!
I think polishes was sent but Post Office manager went rest and will be back next week. And she forget to give us tracking numbers. As soon as we will receive it we will send immidiatly! Hope it will come to you fast!
Regards,
Yury
Ja het zag er zo donker uit verdeurie!quote:
't is ook nen dikke pantyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het zag er zo donker uit verdeurie!
Oh die is ook tofquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem
ik ga denk ik deze kopende middelste van de triple anti helix, dat bloemetje
[ afbeelding ]
Allebei? Eerst jurkje, daarna onesie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens ben ik vooooooorrrr 2de k3 spelletjes meet jurk dinges![]()
Of mijn onesie... Die 2 keuzes anders kom ik niet![]()
Hij staat je goed, gij beebquote:
ik heb er, zoals je ziet, een (corrigerend) hemd onder aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat je goed, gij beeb
Heb jij ook dat het decolleté een tikje onsubtiel is?Ik moet er een strapless bh onder aan, want een gewone bh komt er bovenuit
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er, zoals je ziet, een (corrigerend) hemd onder aan![]()
Anders is ie meer voor in de slaapkamer
Dit zijn die duochromes die ik begin september had besteld. Andere bestelling iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MSS ik dacht dat jouw DL lakjes aangekomen waren? of is dit een nieuwe bestelling?
App dan niks inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je vriend whatsappt: Neeeeeeee
En dan niet meer reageertermahgerd hier kan ik niet tegen
Was het privé?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je vriend whatsappt: Neeeeeeee
En dan niet meer reageertermahgerd hier kan ik niet tegen
Of allesquote:
Hij dacht dat ie wéér een boete van ¤200 euro had gekregen, maar dat was de oude van afgelopen maand nogquote:
Oeeeehhhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allebei? Eerst jurkje, daarna onesie?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
Ik zou ook zo reageren als Fred met een fucking onesie aankwamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Cif gisteren:
- "Ga je nu echt dat stom ding heel de winter aandoen...?"
- "Nu zijn we officieel getrouwd..............."
- "GA WEG DUMBO IK WIL GEEN KNUFFEL"![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar serieus ikwillem, maar denk niet dat ik Spees zaterdag blij maak met een bezoekje Primark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |