[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1-0 was wel buitenspel trouwens leek me? Of raakte Tim die bal niet aan? Arias was wel weer patatje hoor, tering.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het was erg gehaast, te open alleen kon RKC daar niets mee, entertaining ja, goed nee
RKC was slecht en PSV creëerde voldoende. Verdedigend leek het nergens op maar daar kwam RKC maar 5x in de pot.
Gelukje dat ie zo laat nog valt door een fout van de keeper, maar verder wel meer dan terecht. PSV speelde redelijk goed, al werd het in de tweede helft te slordig. Daarom dacht ik dat het niet meer ging gebeuren.
Arias speelde zeker de tweede helft een goede wedstrijd. Toivonen juist weer een sterke eerste helft. Maher één briljante steekpass, hij kan het dus wel (verder "gewoon" weer zeer zwak).
Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Coelho het volgende: Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Maar het was toch ook slapjes en tactisch niet best? Ja, PSV heeft veel mogelijkheden gekregen, maar ik telde voor RKC ook drie, vier honderd procent kansen. Dat mag in een thuisduel tegen een degradatiekandidaat natuurlijk nooit gebeuren. Vandaar waarschijnlijk de focus van Fox daarop.
Het aantal schoten vertekent ook, want met Depay in je ploeg heb je standaard vijftien doelpogingen, waarvan de meeste zinloos zijn.
Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Lemming22 het volgende: Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
was wat zwaar, maar anders leer je het nooit af. dat tijdrekken is meestal behoorlijk treurig
Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Lemming22 het volgende: Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Coelho het volgende: Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Hij keepte gewoon goed maar het waren geen uitzonderlijke reddingen hoor. Verder hoop ik niet voor hem dat dit zijn beste wedstrijd ooit was, dat zou betekenen dat hij elke wedstrijd dus minstens één tegendoelpunt veroorzaakt door geblunder
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hij keepte gewoon goed maar het waren geen uitzonderlijke reddingen hoor. Verder hoop ik niet voor hem dat dit zijn beste wedstrijd ooit was, dat zou betekenen dat hij elke wedstrijd dus minstens één tegendoelpunt veroorzaakt door geblunder
Wat noem je geblunder? Het feit dat hij een fractie te laat was bij de 2-1? Dan kun je bij elk doelpunt wel over een blunder van de keeper spreken. Blunders zijn de ballen die Vermeer de laatste weken losliet, niet wat deze man overkwam. Het was hooguit de vraag of hij daar moest komen of niet, er stond tenslotte nog een verdediger bij.
Wat noem je geblunder? Het feit dat hij een fractie te laat was bij de 2-1? Dan kun je bij elk doelpunt wel over een blunder van de keeper spreken. Blunders zijn de ballen die Vermeer de laatste weken losliet, niet wat deze man overkwam. Het was hooguit de vraag of hij daar moest komen of niet, er stond tenslotte nog een verdediger bij.
Als dit geen blunder is weet ik het ook niet meer.
Hij keepte heel goed hoor. Die hielt balen eruit waarvan je ze al geteld had. Tot aan minuut 89 een wereldpartij staan keepen.
Heel anders voetballen daar, heeft 'ie wrs. geen directe tegenstander. Dan is hij al direct een stuk beter, en dat hij wel kan voetballen zagen we bij vlagen tegen Fenerbahce.
Heel anders voetballen daar, heeft 'ie wrs. geen directe tegenstander. Dan is hij al direct een stuk beter, en dat hij wel kan voetballen zagen we bij vlagen tegen Fenerbahce.
Ik vond hem juist aanvallend lachwekkend. Zoveel foute passes die compleet onnodig waren..
Ik vond hem juist aanvallend lachwekkend. Zoveel foute passes die compleet onnodig waren..
Och jee. De volgende speler zonder wedstrijdritme die al na drie wedstrijden wordt afgebrand door 'de supporters'.
Als hij een wereldtopper was die in elk team direct moeiteloos mee zou kunnen, dan was hij niet voor een paar ton naar PSV gekomen. Geef die gast wat aanpassingstijd.
Och jee. De volgende speler zonder wedstrijdritme die al na drie wedstrijden wordt afgebrand door 'de supporters'.
Als hij een wereldtopper was die in elk team direct moeiteloos mee zou kunnen, dan was hij niet voor een paar ton naar PSV gekomen. Geef die gast wat aanpassingstijd.
Ik brand hem niet af.
Ik zeg alleen dat het lachwekkend was. Het was gewoon niet het niveau dat je bij PSV moet nastreven. Hij heeft bijna 2 jaar niet gespeeld natuurlijk.
Dat hij voor Colombia geselecteerd is op basis daarvan is ook, sja, gek.
Was wel spannend, heb het helaas niet kunnen kijken maar de opluchting was groot toen iets na kwart over 6 dan toch dat +2 bij PSV kwam te staan op teletekst!
Ik weet niet hoe de wedstrijd echt was natuurlijk, maar PSV had (op basis van de samenvatting) de wedstrijd al lang kunnen beslissen, RKC Had daarbij ook nog wat goals kunnen maken, zo is het dan ook wel weer.
Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef nickhguitar het volgende: Was wel spannend, heb het helaas niet kunnen kijken maar de opluchting was groot toen iets na kwart over 6 dan toch dat +2 bij PSV kwam te staan op teletekst!
Ik weet niet hoe de wedstrijd echt was natuurlijk, maar PSV had (op basis van de samenvatting) de wedstrijd al lang kunnen beslissen, RKC Had daarbij ook nog wat goals kunnen maken, zo is het dan ook wel weer.
Kort samengevat. RKC kwam voor 1 punt en was alleen maar aan het tegenhouden en af en toe opportunistisch door proberen te breken naar de helft van PSV. PSV heeft veel kansen gemist maar de keeper van RKC hield ze ook erg lang in de wedstrijd met een aantal geweldige reddingen.
Scorend vermogen begint nu langzamerhand echt een probleem te worden. Veel wedstrijden verlopen moeizaam.
Kort samengevat. RKC kwam voor 1 punt en was alleen maar aan het tegenhouden en af en toe opportunistisch door proberen te breken naar de helft van PSV. PSV heeft veel kansen gemist maar de keeper van RKC hield ze ook erg lang in de wedstrijd met een aantal geweldige reddingen.
Scorend vermogen begint nu langzamerhand echt een probleem te worden. Veel wedstrijden verlopen moeizaam.
Tegen Cambuur omdat je niets creeërt, hier omdat de bal er niet in gaat.
Ik merk wel een verschil.
je kunt het probleem als volgt samenvatten:
PSV moet spel maken -> probleem Tegenstander doet mee -> geen probleem
Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Keano het volgende: Nu nog wat spelvreugde uitstralen en dat geldt ook voor Willems. Ik persoonlijk erger me daar als fan kapot aan.
Ik vind dat Willems dat de laatste tijd juist wel doet. Dan kijk ik liever naar Maher bij zo'n opmerking. Of de Toyboy.
Voor het eerst sinds jaren heeft PSV over het afgelopen seizoen weer winst geboekt. Directeur Tiny Sanders maakte dinsdag bekend dat die 300.000 euro bedroeg. De omzet steeg van 58,1 miljoen naar 62,4 miljoen.
Die worden in termijnen betaalt en bonussen zijn niet opgenomen. Tevens is zelfs deze kleine winst meer dan er verwacht werd.
Termijnen heeft er niets mee te maken,heel dat bedrag komt gewoon in zijn geheel op de balans. De bonussen vanzelfsprekend niet omdat je niet zeker weet of ze wel uitbetaald zullen worden, daar zijn het dan ook bonussen voor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Wie geeft een neuk. Je hebt fantastisch verkocht, doet het heel aardig in de competitie, speelt met veel jeugd en de aangetrokken spelers zijn nagenoeg allemaal hun aankoopbedrag waard. Ik zie een stijgende lijn en vraag me af wat er op dit moment nog beter had gekund.
En zonder die deal en zonder die verkopen was er wel meer verlies dan 5 miljoen. Maar goed, waar hebben we het over. Jullie hebben ze wel verkocht en de deal is er wel.
Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende: Wie geeft een neuk. Je hebt fantastisch verkocht, doet het heel aardig in de competitie, speelt met veel jeugd en de aangetrokken spelers zijn nagenoeg allemaal hun aankoopbedrag waard. Ik zie een stijgende lijn en vraag me af wat er op dit moment nog beter had gekund.
Als er weinig is om kritiek op te hebben worden de positieve puntjes vaak in een negatief daglicht gezet. Met name door supporters van andere teams.
Wat bijvoorbeeld beter zou kunnen is de wisselvalligheid die ons momenteel parten speelt. Maar dat lijkt inherent aan zo een jonge ploeg en het heeft ook wel zijn charme.
En zonder die deal en zonder die verkopen was er wel meer verlies dan 5 miljoen. Maar goed, waar hebben we het over. Jullie hebben ze wel verkocht en de deal is er wel.
Klopt ook. Maar dan zie ik nog niet dat er noodgedwongen verkocht diende te worden. Dat vermoeden is er, maar ik heb het nog nergens gezien.
Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende: Wie geeft een neuk. Je hebt fantastisch verkocht, doet het heel aardig in de competitie, speelt met veel jeugd en de aangetrokken spelers zijn nagenoeg allemaal hun aankoopbedrag waard. Ik zie een stijgende lijn en vraag me af wat er op dit moment nog beter had gekund.
Klopt ook. Maar dan zie ik nog niet dat er noodgedwongen verkocht diende te worden. Dat vermoeden is er, maar ik heb het nog nergens gezien.
Het zal ook niet zo in het jaarverslag staan maar als je logisch nadenkt kom je er wel. Er is op de spelers Mertens, Lens en Pieters 13,2 boekwinst gemaakt.
Het liefst wel, maar om nou met terugwerkende kracht te gaan lopen piepen en janken... mèh.
Het gaat zo slecht nog niet. Verrassend genoeg hebben jullie absurd goed kunnen verkopen en lijkt het roer nu écht om. Een aantal jaar geleden werd er echt wanbeleid gehanteerd. Maar goed, als je daar destijds iets over zei kreeg je dezelfde reacties als nu .
Het gaat zo slecht nog niet. Verrassend genoeg hebben jullie absurd goed kunnen verkopen en lijkt het roer nu écht om. Een aantal jaar geleden werd er echt wanbeleid gehanteerd. Maar goed, als je daar destijds iets over zei kreeg je dezelfde reacties als nu .
Beetje hetzelfde als in het Ajaxtopic, destijds? Toen met dat bizarre beleid van die kale professor dr, Jol en sumoworstelaar Mido? Heb me gek gelachen.
Beetje hetzelfde als in het Ajaxtopic, destijds? Toen met dat bizarre beleid van die kale professor dr, Jol en sumoworstelaar Mido? Heb me gek gelachen.
Geen idee, zat toen niet op Fok. Ben zelf altijd enorm kritisch geweest op Ajax in die periode. Jol heeft de club bijna kapot gemaakt. Maar goed, dit is het PSV topic toch? Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij destijds inhoudelijk kritiek hebt geuit.
Geen idee, zat toen niet op Fok. Ben zelf altijd enorm kritisch geweest op Ajax in die periode. Jol heeft de club bijna kapot gemaakt. Maar goed, dit is het PSV topic toch? Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij destijds inhoudelijk kritiek hebt geuit.
Ach, zolang de mislukkende (oud)Barca huurlingen en van der Hoorns voor miljoenen door Ajax worden aangetrokken, maar ik me geen zorgen. Dan zie ik dat zowel PSV als Ajax nog een lánge weg te gaan heeft. En ondertussen de vragen van Ajacieden blijven beantwoorden, want op de een of andere manier blijven ze toch wel terugkomen. Ze zijn er niet gerust op.
Ach, zolang de mislukkende (oud)Barca huurlingen en van der Hoorns voor miljoenen door Ajax worden aangetrokken, maar ik me geen zorgen. Dan zie ik dat zowel PSV als Ajax nog een lánge weg te gaan heeft. En ondertussen de vragen van Ajacieden blijven beantwoorden, want op de een of andere manier blijven ze toch wel terugkomen. Ze zijn er niet gerust op.
Haha prachtig dit soort teksten, en dat na 3 landstitels op rij
Haha prachtig dit soort teksten, en dat na 3 landstitels op rij
Ja, aan de binnenlandse successen zal het niet liggen. Daar praat ik verder ook niet over. Ik zit meer te kijken naar hoe PSV en Ajax er nu op staan en als je dan die Europa League of Champions League zit te kijken dan doet het gewoon zeer aan je ogen.
Ja, aan de binnenlandse successen zal het niet liggen. Daar praat ik verder ook niet over. Ik zit meer te kijken naar hoe PSV en Ajax er nu op staan en als je dan die Europa League of Champions League zit te kijken dan doet het gewoon zeer aan je ogen.
[..]
Ligt er natuurlijk aan of de betreffende ploeg de EL serieus neemt. Persoonlijk geniet ik best van een gemankeerd Ajax dat toch van Milan, United en City weet te winnen.
Ligt er natuurlijk aan of de betreffende ploeg de EL serieus neemt. Persoonlijk geniet ik best van een gemankeerd Ajax dat toch van Milan, United en City weet te winnen.
Ik heb zo'n vermoeden dat beide clubs hun Europese avontuur wel serieus nemen, maar dat het kwaliteitsverschil op sommige momenten wat roet in het eten gooit.
Ik heb zo'n vermoeden dat beide clubs hun Europese avontuur wel serieus neemt, maar dat het kwaliteitsverschil op sommige momenten wat roet in het eten gooit.
Oh, ik dacht dat PSV vorig seizoen de EL liet lopen.
Wat vinden jullie van de interlandperiode trouwens? Gunstig of ongelukkig? Kan PSV het indrukwekkende spel van de laatste weken nu niet meer doorzetten en krijgt het een terugval? Is dit ideaal voor toptalenten als Zanka, zodat hij rustiger gebracht kan worden? Kan Tamata de concurrentiestrijd nog een keer aan gaan door zich extra te laten zien op de training? En Maher dan?
Waarom blijft de troll reactie wel staan? Als je die weghaalt, krijg je daar ook geen reacties meer op.
Zo boeiend dat er per se op gereageerd moet worden is hij ook weer niet hoor. Als we dat al gaan weghalen is het einde zoek. Probeer een beetje eelt te kweken. Evt. verdere discussie kan in feedback.
Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef DeNummer10 het volgende: Wat vinden jullie van de interlandperiode trouwens? Gunstig of ongelukkig? Kan PSV het indrukwekkende spel van de laatste weken nu niet meer doorzetten en krijgt het een terugval? Is dit ideaal voor toptalenten als Zanka, zodat hij rustiger gebracht kan worden? Kan Tamata de concurrentiestrijd nog een keer aan gaan door zich extra te laten zien op de training? En Maher dan?
Ik denk dat PSV net zo indrukwekkend doorgaat als dat ze al bezig waren. Toptalent Zanka, daar is het nog te vroeg voor, misschien nog 2 jaartjes laten rijpen bij Jong PSV. Of Tamata de concurentiestrijd aankan? De tijd zal het leren, tussen al die super getalenteerde verdedigers, is het moeilijk jezelf te onderscheiden tav de rest. Maher zal alleen maar beter en beter worden, en heeft alles in zich om een wereldtopper te worden. Zal over 2 jaar wel naar Barcelona vertrekken voor 40 miljoen.
Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende: Ik begin nu wel door te krijgen waarom mensen juist hier graag komen trollen.
Hahahaha ik ook inderdaad. De reacties van die mensen die komen trollen mogen dan gewoon blijven staan, maar als je er op reageert wordt het meteen verwijderd. Dan zou ik dat ook gaan doen.
Hahahaha ik ook inderdaad. De reacties van die mensen die komen trollen mogen dan gewoon blijven staan, maar als je er op reageert wordt het meteen verwijderd. Dan zou ik dat ook gaan doen.
Juist ja. Sterkte er mee.
Nu weer over PSV, al kost dat veel moeite blijkbaar.
Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende: Ik begin nu wel door te krijgen waarom mensen juist hier graag komen trollen.
Wat ik hier niet aan "nu" snap? Dan wel ben je provocerend bezig, dan wel wil je jezelf op de borst kloppen dat je iets door begint te krijgen. In beide gevallen staat het los van PSV. Dus ietwat selectief ben je wel wat betreft posts verwijderen.
Wat ik hier niet aan "nu" snap? Dan wel ben je provocerend bezig, dan wel wil je jezelf op de borst kloppen dat je iets door begint te krijgen. In beide gevallen staat het los van PSV. Dus ietwat selectief ben je wel wat betreft posts verwijderen.
Niet provocerend, ik probeerde een spiegel voor te houden. En nu echt weer over PSV, dit soort posts mogen in het feedback-topic.
Ondanks dat Strootman het op dit moment prima doet hoor hoop ik toch dat we een ander middenveld kunnen opstellen waarin hij niet gaat voorkomen. Sowieso eerst maar eens afwachten wie de nieuwe bondscoach gaat worden.
Ondanks dat Strootman het op dit moment prima doet hoor hoop ik toch dat we een ander middenveld kunnen opstellen waarin hij niet gaat voorkomen. Sowieso eerst maar eens afwachten wie de nieuwe bondscoach gaat worden.
Nou zeg het maar, wat voor middenveld zie jij het liefst?
Nou zeg het maar, wat voor middenveld zie jij het liefst?
Over 5 jaar is natuurlijk heel erg koffiedik kijken, maar ik zou graag een middenveld zien van Nouri-Bazoer-Vilhena .
(Valt natuurlijk niet te voorspellen, maar ik zie in deze spelers meer potentie dan in Strootman. Of ze het ook gaan waarmaken zal de toekomst uitwijzen.)
ook maar eens kijken of we wel een nieuwe bondscoach krijgen
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Over 5 jaar is natuurlijk heel erg koffiedik kijken, maar ik zou graag een middenveld zien van Nouri-Bazoer-Vilhena .
(Valt natuurlijk niet te voorspellen, maar ik zie in deze spelers meer potentie dan in Strootman. Of ze het ook gaan waarmaken zal de toekomst uitwijzen.)
Leuk middenveld, maar ik denk niet dat dit samen over 5 jaar het middenveld zal zijn. Ik denk dat je als Bondscoach ook wat ervaring wilt hebben op het middenveld. Wie dat moet zijn, ja dat is natuurlijk niet te voorspellen.
Leuk middenveld, maar ik denk niet dat dit samen over 5 jaar het middenveld zal zijn. Ik denk dat je als Bondscoach ook wat ervaring wilt hebben op het middenveld. Wie dat moet zijn, ja dat is natuurlijk niet te voorspellen.
Die kans is inderdaad heel klein, ik zou ze (er van uitgaande dat ze zich goed ontwikkelen) wel liever dan Strootman zien.
ja is puur smaak natuurlijk. Voor nu hoort Strootman er naar mijn mening wel gewoon in.
Tuurlijk is het puur smaak, en op zijn prestaties van nu hoort hij er inderdaad in. Maar dat vind ik ook veelzeggend voor het niveau van Oranje van tegenwoordig. Al is dat weer een andere discussie.
Tuurlijk is het puur smaak, en op zijn prestaties van nu hoort hij er inderdaad in. Maar dat vind ik ook veelzeggend voor het niveau van Oranje van tegenwoordig. Al is dat weer een andere discussie.
Als je die verdediging ziet. My god. centrum maar vooral de backs, dat we daar niet mee aan de slag kunnen gaan met opleiden zeg, jezus.
Als je die verdediging ziet. My god. centrum maar vooral de backs, dat we daar niet mee aan de slag kunnen gaan met opleiden zeg, jezus.
Dat krijg je als clubs een lange tijd spelers verkeerd scouten en scholen. Fysiek werd te veel de nadruk op gelegd, daarom maakte een speler uit januari veel meer kans om in de jeugdopleiding op te vallen dan een speler uit december van datzelfde jaar. Puur omdat ze bijna een heel jaar qua leeftijd verschillen ondanks dat ze even oud zijn, als je me begrijpt.
Al denk ik dat juist de verdediging het minste zorgenkindje is. Ik denk dat we met BMI, Rekik, Denswil en Hendrix prima talenten hebben.Nadeel is dat het wel allemaal linkspoten zijn. En in de verdediging heb je ook af en toe wat laatbloeiers, veel meer dan met andere posities.
Dat zal toch wel? Van Gaal zit er toch alleen voor Brazilie?
Laatst begon hij in de persconferentie al voor te sorteren om mogelijk een langer verblijf. Ik mag het hopen van niet. Al liggen de andere goede kandidaten ook niet voor het oprapen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Laatst begon hij in de persconferentie al voor te sorteren om mogelijk een langer verblijf. Ik mag het hopen van niet. Al liggen de andere goede kandidaten ook niet voor het oprapen.
Laten we het WK maar even afwachten. Ondanks zijn debiel selectiebeleid denk ik wel dat hij een team kan creëren.
Wil hij zijn zelfkastijding voor volk en vaderland verlengen? Wat is het toch ook een volksheld.
Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende: Al denk ik dat juist de verdediging het minste zorgenkindje is. Ik denk dat we met BMI, Rekik, Denswil en Hendrix prima talenten hebben.Nadeel is dat het wel allemaal linkspoten zijn. En in de verdediging heb je ook af en toe wat laatbloeiers, veel meer dan met andere posities.
Die Van Dijk vorige week tegen Barca. Als dat zijn niveau is, is dat absoluut niet verkeerd. Ik vind daarnaast Bruma ook alleraardigst. Alleen moet hij van zijn Frank de Boertje af. Dat begint storend te worden.
5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld. 5 jaar is natuurlijk ook nog even weg en we hebben allemaal geen idee hoe het er dan voor staat.
5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld. 5 jaar is natuurlijk ook nog even weg en we hebben allemaal geen idee hoe het er dan voor staat.
2 maandjes, die maakt zijn debuut wel, kost even tijd.
Ik denk toch echt dat het spel van PSV hem niet ligt. Paar wedstrijdjes wennen kan ik nog inkomen, maar de eerstevolgende wedstrijd is halverwege oktober.
Ik denk toch echt dat het spel van PSV hem niet ligt. Paar wedstrijdjes wennen kan ik nog inkomen, maar de eerstevolgende wedstrijd is halverwege oktober.
Zet hem op 10, laat hiljemark al het vuile werk doen en je hebt een topper. Maar ik wacht nog even af, wie weet krijgt Cocu hier zijn gelijk in dat dit een betere rol is voor Maher.
Zet hem op 10, laat hiljemark al het vuile werk doen en je hebt een topper. Maar ik wacht nog even af, wie weet krijgt Cocu hier zijn gelijk in dat dit een betere rol is voor Maher.
Ik denk inderdaad dat men de opstelling moet veranderen om Maher aan het voetballen te krijgen. Maargoed, dat probleem heb je met de spitsen ook.
Het vreemde is dat Maher bij AZ zowel kon domineren als werken. Bij PSV kan hij beide niet meer.
dat is zo koffiedik kijken, de wondergeneratie van Ajax die alle records brak in de A halverwege jaren '90 bracht nauwelijks topvoetballers voort
Je vergelijkt een heel elftal met enkele individuele spelers.
nou ik wil best de grootste talenten uit dat team noemen, is het dan wel goed. Ik haalde het hele team aan omdat dat team echt zoveel beter was dan wat er op dat moment rondliep in Nederland.
nou ik wil best de grootste talenten uit dat team noemen, is het dan wel goed. Ik haalde het hele team aan omdat dat team echt zoveel beter was dan wat er op dat moment rondliep in Nederland.
Ja, juist omdat ze een sterk team vormden. Wellicht met alle fysieke voordelen van dien. Nouri, Bazoer en Vilhena zijn individuele talenten. Juist omdat zij in vele mindere teams spelen herken je echt talent duidelijker. Een sterk team verbloemd ontzettend veel.
Ja, juist omdat ze een sterk team vormden. Wellicht met alle fysieke voordelen van dien. Nouri, Bazoer en Vilhena zijn individuele talenten. Juist omdat zij in vele mindere teams spelen herken je echt talent duidelijker. Een sterk team verbloemd ontzettend veel.
Hosé werd destijds het grootste talent van Ajax genoemd.
niets dan goeds over die man. De verhalen van Van Roosmalen over zijn Vitessetijd waren goud
Wat betreft Maher, hoop ik op een vertrek van Toivonen in de winterstop. Middenveld met Schaars, Hiljemark en Maher, als ietwat behoudend. En anders Schaars, Maher en Wijnaldum voor de tegenstanders uit het rechterrijtje.
Maher is in potentie een betere speler dan Wijnaldum. Brengt meer, meer overzicht en spelinzicht. Dus of Wijnaldum op de bank, of op een andere positie.
Op dinsdag 8 oktober 2013 23:58 schreef tja77 het volgende: Wat betreft Maher, hoop ik op een vertrek van Toivonen in de winterstop. Middenveld met Schaars, Hiljemark en Maher, als ietwat behoudend. En anders Schaars, Maher en Wijnaldum voor de tegenstanders uit het rechterrijtje.
Juist tegen het rechterrijtje moet je vanuit een sterke organisatie spelen. Je hebt dan veel minder ruimtes om met dravers als Wijnaldum het verschil te maken. Dan moet je strijd op het middenveld leveren en zorgen dat het achterin dicht blijft tegen de counters. Degelijk controleren en het verschil maken op individuele klasse en fouten van de tegenstander. Er zijn in de eredivisie vrijwel geen ploegen meer die je kapot kunt spelen door alleen maar hard te lopen. Daarvoor zijn de verschillen te klein geworden.
Daarbij vind ik gewoon dat je je per definitie niet moet aanpassen aan de tegenstander als je een ploeg in opbouw bent. Je moet gewoon zorgen dat je een spelersgroep hebt waarbij iedereen op een bepaalde positie dezelfde rol kan vervullen. Natuurlijk is niet elke speler hetzelfde, maar ze moeten wel dezelfde taken uitvoeren. Een middenveld met Schaars-Wijnaldum-Maher is gewoon een totaal ander middenveld als Schaars-Hiljemark-Toivonen. Niet alleen in kwaliteit, maar vooral in manier van spelen. Als je daar tussen varieert, dan heeft het hele elftal daar last van en kom je nooit in een spel van automatismen terecht. Pas als je met een nieuwe spelersgroep die automatismen hebt, kun je gaan spelen met andere rollen van spelers tegen bepaalde tegenstanders. Frank de Boer heeft dat de afgelopen jaren steeds goed gedaan in de tweede seizoenshelft, maar maakt dit jaar dezelfde fout als Cocu, omdat hij de aanwezigheidd van automatismen in zijn huidige spelersgroep overschat.
En over Maher: Hij heeft bij AZ bij vlagen laten zien een fantastische voetballer te zijn. Hij moet wennen bij PSV, en hij moet leren om elke week te geven wat hij bij AZ af en toe liet zien. Dat zijn twee behoorlijke ontwikkelingen die hij door moet maken. Om het probleem nog groter te maken, moet hij dat ook nog doen in een rol op het veld die hij niet gewend is. En hij is piepjong en heeft 0,0 ervaring met het spelen in andere elftallen. Eerlijk gezegd is er gewoon een reële kans dat hij dat niet gaat redden, maar het is nog veel te vroeg om daar over te oordelen.
Juist tegen het rechterrijtje moet je vanuit een sterke organisatie spelen. Je hebt dan veel minder ruimtes om met dravers als Wijnaldum het verschil te maken. Dan moet je strijd op het middenveld leveren en zorgen dat het achterin dicht blijft tegen de counters. Degelijk controleren en het verschil maken op individuele klasse en fouten van de tegenstander. Er zijn in de eredivisie vrijwel geen ploegen meer die je kapot kunt spelen door alleen maar hard te lopen. Daarvoor zijn de verschillen te klein geworden.
Daarbij vind ik gewoon dat je je per definitie niet moet aanpassen aan de tegenstander als je een ploeg in opbouw bent. Je moet gewoon zorgen dat je een spelersgroep hebt waarbij iedereen op een bepaalde positie dezelfde rol kan vervullen. Natuurlijk is niet elke speler hetzelfde, maar ze moeten wel dezelfde taken uitvoeren. Een middenveld met Schaars-Wijnaldum-Maher is gewoon een totaal ander middenveld als Schaars-Hiljemark-Toivonen. Niet alleen in kwaliteit, maar vooral in manier van spelen. Als je daar tussen varieert, dan heeft het hele elftal daar last van en kom je nooit in een spel van automatismen terecht. Pas als je met een nieuwe spelersgroep die automatismen hebt, kun je gaan spelen met andere rollen van spelers tegen bepaalde tegenstanders. Frank de Boer heeft dat de afgelopen jaren steeds goed gedaan in de tweede seizoenshelft, maar maakt dit jaar dezelfde fout als Cocu, omdat hij de aanwezigheidd van automatismen in zijn huidige spelersgroep overschat.
En over Maher: Hij heeft bij AZ bij vlagen laten zien een fantastische voetballer te zijn. Hij moet wennen bij PSV, en hij moet leren om elke week te geven wat hij bij AZ af en toe liet zien. Dat zijn twee behoorlijke ontwikkelingen die hij door moet maken. Om het probleem nog groter te maken, moet hij dat ook nog doen in een rol op het veld die hij niet gewend is. En hij is piepjong en heeft 0,0 ervaring met het spelen in andere elftallen. Eerlijk gezegd is er gewoon een reële kans dat hij dat niet gaat redden, maar het is nog veel te vroeg om daar over te oordelen.
Toch heeft Cocu zijn elftal al aangepast, al dan niet vanwege blessures, het is nu duidelijk weer met de punt naar voren terwijl hij begon met de punt naar achteren, De Boer heeft dat nog niet gedaan, die wijzigt alleen de spelers op de vaste uitgangsposities.
Maher zal echt wel boven komen drijven, is toch wat anders of het elftal in jouw dienst speelt of dat je zelf dienstbaarder moet spelen.
Op zaterdag 12 oktober 2013 10:46 schreef tong80 het volgende: Na een vliegende start onder bondscoach Louis van Gaal speelde Luciano Narsingh door een zware knieblessure minder duels dan verwacht in de kwalificatiereeks van Oranje. Vorige week zondag maakte de 23-jarige PSV-aanvaller zijn rentree bij de beloftes. Dat hij een assist afleverde, werkte als een bevrijding. 'Ik wil elke wedstrijd een assist geven.'
Voor Narsingh zat het ongeluk in een klein hoekje. Bij de snelle buitenspeler, nooit eerder geconfronteerd met serieuze tegenslagen, ging het mis op de laatste speeldag van het afgelopen jaar. Op 22 december, bij NAC - PSV (1-6), scheurde hij zijn voorste kruisband af na een tackle van Mark Looms. Dat gebeurde in de 40ste minuut, maar vreemd genoeg was de ernst niet meteen duidelijk. Sterker nog, Narsingh voetbalde vrolijk verder en scoorde na rust zelfs nog.
'Ik ben niet boos op hem' 'Na die trap voelde ik wel dat mijn knie instabiel was. Ik was alleen zo warm dat ik er gewoon mee heb kunnen doorspelen. Maar achteraf was het na die trap eigenlijk wel klaar.' Narsingh heeft Looms overigens nooit iets verweten. 'Ik ben niet boos op hem. Ik denk niet dat hij me wilde blesseren', aldus de vergevingsgezinde Narsingh tegen AD Sportwereld.
Het betekende een voorlopig einde van een loopbaan die gestaag omhoog ging. Met zes goals en vijf assists achter zijn naam begon Narsingh - een jaar eerder goed voor liefst 20 beslissende voorzetten in Heerenveen - na een onwennig begin ook bij PSV zijn reputatie waar te maken. ,,Het was toch wel een mooi eerste half jaar. In de winterstop stonden we ook nog bovenaan.''
Focus op de assist Wat Narsingh betreft duurt dat niet lang meer nu hij bij Jong PSV zijn rentree heeft gemaakt in de Jupiler League. Waar spitsen hun vertrouwen ontlenen aan het maken van goals, is Narsingh als 'koning van de assist' een klassieke buitenspeler die leeft van de beslissende voorzet. 'Daar focus ik me op,' zegt hij. 'Ik wil elke wedstrijd een assist geven. Tegen Achilles ging het goed. Als je dan ook nog een voorzet kan geven waaruit wordt gescoord, is dat helemaal lekker. Na tien maanden mijn eerste assist!'
Zijn knie hield het goed. 'Ik trok één keer een lange sprint en dacht toen wel 'stel je voor dat ik een misstap maak?' Maar voor de rest had ik geen problemen. Het belangrijkste is dat ik geen last meer heb van mijn knie. Dan ben je ook vrij in je hoofd. Ik kon alles gewoon doen. Het wachten is nu op groen licht van de medische staf en van de trainer. Het is de bedoeling dat ik maandag zestig minuten speel bij Jong PSV. Ik hoop dat ik daarna mag aansluiten bij het eerste.'
Wel mooi om te lezen, tegenwoordig zie je van buitenspelers nog vaker dat ze beslissend willen zijn in de zin van het maken van doelpunten, Narsingh is inderdaad iemand die echt geniet van een goede assist. Dan wordt het ook weer een stukje makkelijker voor Locadia/Matavz, ik krijg bijna medelijden met die jongen bij PSV met Bakkali en Depay vanaf de zijkanten.
Als het Japan - Nederland is, is het nog steeds vreemd dat het in Genk word gespeeld... want Japan - Nederland moet in Japan worden gespeeld, en Nederland - Japan moet in Nederland worden gespeeld. Niet in België.
Als het Japan - Nederland is, is het nog steeds vreemd dat het in Genk word gespeeld... want Japan - Nederland moet in Japan worden gespeeld, en Nederland - Japan moet in Nederland worden gespeeld. Niet in België.
Wat moet? Gebeurt toch veel vaker tegenwoordig dat een vriendschappelijk duel in een "derde" land wordt gehouden, Brazilië doet bijna niet anders.
Maar ik denk niet dat, bijvoorbeeld, Japan-Brazilie in Uruguay gespeeld gaat worden.
Blijft een vreemde locatie inderdaad, wat de reden is weet ik ook niet maar Japan is de uitnodigende partij, maar goed als het NL-Japan was geweest is er genoeg publiek om Arena of Kuip te vullen.
Blijft een vreemde locatie inderdaad, wat de reden is weet ik ook niet maar Japan is de uitnodigende partij, maar goed als het NL-Japan was geweest is er genoeg publiek om Arena of Kuip te vullen.
En? Hadden ze toch ook naar Nederland kunnen komen, hoeven ze voor de afstand niet te laten, weet jij waarom Japan de uitnodigende partij is en dus in België "thuis" speelt?
En? Hadden ze toch ook naar Nederland kunnen komen, hoeven ze voor de afstand niet te laten, weet jij waarom Japan de uitnodigende partij is en dus in België "thuis" speelt?
Kan geen groot talent zijn want hij speelt niet bij Ajax
Gr gr
dat was precies mijn eerste gedachte
Ik zou wel weer eens wat toppers willen zien in plaats van talentjes waarvan driekwart niet doorstroomt naar het eerste. Maar het niveau is zo enorm gekelderd dat we al blij moeten worden van deze 16-jarige jongens.
Met andere woorden, ik kan niet zo warm lopen voor die verhalen over de grootste talenten van het land dit dat.
Da's weinig goed nieuws. Ik ben altijd zeer kritisch op hem geweest, maar vond hem best goed starten. Vaak nog steeds als een kip zonder kop, maar wel een scorende kip zonder kop.
Naast de komst van Aleksander Boljevic zou nu ook de komst van Cmiljanic rond zijn. Dat meldt althans Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. Hij zal begin 2014 de overstap maken.
Is hier al gemeld dat VI schrijft dat PSV en Man City om tafel gaan in de winterstop omdat ze Rekik nog een seizoen willen huren? Lijkt me een prima idee, al hadden ze dat ook wel meteen kunnen regelen dan lijkt me.
quote:
PSV wil Rekik ook volgend jaar huren van Manchester City
18 OKT 2013 16:04 PSV hoopt ook volgend seizoen de beschikking te hebben over verdediger Karim Rekik. In de winterstop staat er een evaluatie tussen PSV en Manchester City (de club waarvan het Rekik nu huurt) op het programma.
Daarin gaan de Eindhovenaren aangeven tevreden te zijn over de achttienjarige verdediger, die momenteel kampt met een enkelblessure, en hem ook volgend jaar te willen huren van de Engelse grootmacht. Die evaluatie is overigens niet speciaal daarvoor ingepland. Beide clubs hadden al afgesproken om in de winterstop met elkaar om de tafel te gaan zitten.
Rekik, die in de jeugd van Feyenoord speelde, werd door City eerder verhuurd aan Portsmouth en Blackburn Rovers. In de zomer werd hij onder trainer Phillip Cocu voor één seizoen naar Eindhoven gehaald. Hij speelde tot nu toe vier competitiewedstrijden én vier duels in de voorronde van de Champions League.
[ Bericht 36% gewijzigd door Lemming22 op 18-10-2013 19:22:19 (Edit met artikel) ]
Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef Lemming22 het volgende: Is hier al gemeld dat VI schrijft dat PSV en Man City om tafel gaan in de winterstop omdat ze Rekik nog een seizoen willen huren? Lijkt me een prima idee, al hadden ze dat ook wel meteen kunnen regelen dan lijkt me.
[..]
Meestal willen dat soort clubs daarmee wachten tot in de voorbereiding, Ik zou het verrassend vinden als ze nu al de toezegging krijgen om hem nog een jaar huren.
Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef Lemming22 het volgende: Is hier al gemeld dat VI schrijft dat PSV en Man City om tafel gaan in de winterstop omdat ze Rekik nog een seizoen willen huren? Lijkt me een prima idee, al hadden ze dat ook wel meteen kunnen regelen dan lijkt me.
[..]
Lijkt me stug als Shitty dat meteen al toe gaat zeggen, wel begrijpelijk dat PSV hem nog wel een jaar wil.
Vanmiddag moet er echt gewonnen worden. Concurrentie punten laten liggen, dus dan kan je nu je slag slaan. Maar de afgelopen jaren liet PSV het dan ook vaak liggen. Ben benieuwd of dat nu een keer anders is.
Op zondag 20 oktober 2013 09:50 schreef tompsv18 het volgende: Vanmiddag moet er echt gewonnen worden. Concurrentie punten laten liggen, dus dan kan je nu je slag slaan. Maar de afgelopen jaren liet PSV het dan ook vaak liggen. Ben benieuwd of dat nu een keer anders is.
Dat was meestal het geval in de tweede seizoenshelft. In de eerste seizoenshelft wint PSV bijna alles.
Dat was meestal het geval in de tweede seizoenshelft. In de eerste seizoenshelft wint PSV bijna alles.
Mwah, als de concurrentie punten liet liggen deed PSV dat meestal ook. Ze profiteerden er zelden van kan ik me herinneren. Maar Groningen-uit is ook best een lastige wedstrijd.
Mwah, als de concurrentie punten liet liggen deed PSV dat meestal ook. Ze profiteerden er zelden van kan ik me herinneren. Maar Groningen-uit is ook best een lastige wedstrijd.
Mja, zo'n beetje alle noemenswaardige spelers zijn vertrokken bij Groningen. Onder Erwin vd Looi is het ook niet veel beter geworden. Als ze verliezen is het ook echt hevig. Veel kaartenpakkers daar en een slappe mentaliteit bij veel spelers. Denk dat PSV het karwei al in de eerste helft af moet ronden.
Inderdaad. Heeft de tegenslag van het begin van het seizoen goed opgepakt en gaat de concurrentie aan. Brenet en Arias ontlopen elkaar niet zo (van wat we gezien hebben). Wie er in potentie beter is maakt niet uit, je moet het laten zien. Ze krijgen beiden genoeg kansen in ieder geval.
Arias zal wel donderdag spelen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Tyton is echt een clown. Als tegenstander krijg je dan meteen het geloof dat er iets te halen valt. Verder heeft PSV weer genoeg kansen gehad in de eerste helft, maar als je ze blijft missen..
Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef tompsv18 het volgende: Verder heeft PSV weer genoeg kansen gehad in de eerste helft, maar als je ze blijft missen..
Dit gebeurd wekelijks en lijkt me ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Gezien de kansenverhouding moet PSV hier gewoon winnen.
Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende: Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.
Hahahahahah. WAT? . Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.
Ach, je gaf zelf ook veel te veel kansen weg natuurlijk. Ik vind het wel heel makkelijk en kortzichtig om te zeggen dat dit puur een probleem is van het afmaken van de kansen.
Hahahahahah. WAT? . Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.
Was wel een pingel denk ik, maar snap wel dat ie die niet geeft.
Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende: Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Gelijkspelletje was terecht geweest. Depay en Bakkali mogen de bal wel eens afgeven. Dan sta je na 20 minuten met 3-0 voor en is het gespeeld. Njah, volgende keer beter.
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.
Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Chase_Utley het volgende: Tactisch wonder hoor die Cocu. Met zijn behouden wisseltactiek . Je staat achter en dan ga je gewoon een spits voor een spits wisselen.
Dat hoeft natuurlijk niet altijd nadelig uit te pakken. Als je Bakkali en Depay hebt die altijd naar binnen komen, heeft een extra spits daar natuurlijk heel weinig zin.
Ach, je gaf zelf ook veel te veel kansen weg natuurlijk. Ik vind het wel heel makkelijk en kortzichtig om te zeggen dat dit puur een probleem is van het afmaken van de kansen.
Vond ik wel. Eerste helft kon je al minimaal 3-4 erin schieten. Dan is de buit binnen.
Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Lange_Lans het volgende: Gelijkspelletje was terecht geweest. Depay en Bakkali mogen de bal wel eens afgeven. Dan sta je na 20 minuten met 3-0 voor en is het gespeeld. Njah, volgende keer beter.
1e helft had je het al moeten beslissen, als je dat dan niet doet kan dit het gevolg zijn, na die treffer was de organisatie toch wel weg, veel te gehaast.
Dit kún je niet menen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Dat hoeft natuurlijk niet altijd nadelig uit te pakken. Als je Bakkali en Depay hebt die altijd naar binnen komen, heeft een extra spits daar natuurlijk heel weinig zin.
Ja, maar zo spelen schiet ook niets op. Waarom niet gewoon een verdediger er uit halen en 1 op 1 gaan spelen? Dit sloeg gewoon nergens op.
1e helft had je het al moeten beslissen, als je dat dan niet doet kan dit het gevolg zijn, na die treffer was de organisatie toch wel weg, veel te gehaast.
Vergaten echt te voetballen. Dan mis je wel een leider die het even goed zet. En blijkbaar kan Cocu dat tot op heden ook niet.
Eens. maar je kon best een Brenet wisselen voor een Jozefzoon bijvoorbeeld. En dan Bakkali meer om Matavz/Locadia heen. Probeer het in ieder geval. In het ergste geval werkt het niet.
Eens. maar je kon best een Brenet wisselen voor een Jozefzoon bijvoorbeeld. En dan Bakkali meer om Matavz/Locadia heen. Probeer het in ieder geval. In het ergste geval werkt het niet.
oke hans. Haal je nog je opstelling uit je binnenzak?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.