abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131988244
En sowieso vGinkel > vilhena
pi_131988348
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat het spel van PSV hem niet ligt. Paar wedstrijdjes wennen kan ik nog inkomen, maar de eerstevolgende wedstrijd is halverwege oktober.
Soms duurt het even, tegen milan was hij wel _O_
pi_131988399
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
En sowieso vGinkel > vilhena
Voor wat betreft talent niet. Maar talent is helaas niet alles, anders had ik waarschijnlijk nu ook voor PSV gespeeld.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:25:07 #154
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131988408
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Soms duurt het even, tegen milan was hij wel _O_
Ja, maar het is zó minimaal.
Dit, dus.
pi_131988534
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar het is zó minimaal.
Zet hem op 10, laat hiljemark al het vuile werk doen en je hebt een topper. Maar ik wacht nog even af, wie weet krijgt Cocu hier zijn gelijk in dat dit een betere rol is voor Maher.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:29:33 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131988667
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zet hem op 10, laat hiljemark al het vuile werk doen en je hebt een topper. Maar ik wacht nog even af, wie weet krijgt Cocu hier zijn gelijk in dat dit een betere rol is voor Maher.
Ik denk inderdaad dat men de opstelling moet veranderen om Maher aan het voetballen te krijgen. Maargoed, dat probleem heb je met de spitsen ook.
Dit, dus.
pi_131989438
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het vreemde is dat Maher bij AZ zowel kon domineren als werken. Bij PSV kan hij beide niet meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:02:56 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131990403
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld. 5 jaar is natuurlijk ook nog even weg en we hebben allemaal geen idee hoe het er dan voor staat.
dat is zo koffiedik kijken, de wondergeneratie van Ajax die alle records brak in de A halverwege jaren '90 bracht nauwelijks topvoetballers voort
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131990431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is zo koffiedik kijken, de wondergeneratie van Ajax die alle records brak in de A halverwege jaren '90 bracht nauwelijks topvoetballers voort
Niet echt een goede vergelijking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:04:22 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131990442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Niet echt een goede vergelijking.
waarom niet?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131990465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waarom niet?
Je vergelijkt een heel elftal met enkele individuele spelers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:06:05 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131990528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je vergelijkt een heel elftal met enkele individuele spelers.
nou ik wil best de grootste talenten uit dat team noemen, is het dan wel goed. Ik haalde het hele team aan omdat dat team echt zoveel beter was dan wat er op dat moment rondliep in Nederland.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131990751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou ik wil best de grootste talenten uit dat team noemen, is het dan wel goed. Ik haalde het hele team aan omdat dat team echt zoveel beter was dan wat er op dat moment rondliep in Nederland.
Ja, juist omdat ze een sterk team vormden. Wellicht met alle fysieke voordelen van dien. Nouri, Bazoer en Vilhena zijn individuele talenten. Juist omdat zij in vele mindere teams spelen herken je echt talent duidelijker. Een sterk team verbloemd ontzettend veel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:11:59 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131990806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, juist omdat ze een sterk team vormden. Wellicht met alle fysieke voordelen van dien. Nouri, Bazoer en Vilhena zijn individuele talenten. Juist omdat zij in vele mindere teams spelen herken je echt talent duidelijker. Een sterk team verbloemd ontzettend veel.
Hosé werd destijds het grootste talent van Ajax genoemd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131990958
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hosé werd destijds het grootste talent van Ajax genoemd.
Ja, je weet ook door wie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:17:33 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131991067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, je weet ook door wie?
Hans Westerhof :7
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131991134
Nou dan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:26:11 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131991486
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef DeNummer10 het volgende:
Nou dan.
niets dan goeds over die man. De verhalen van Van Roosmalen over zijn Vitessetijd waren goud _O_
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:58:16 #169
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_131992939
Wat betreft Maher, hoop ik op een vertrek van Toivonen in de winterstop.
Middenveld met Schaars, Hiljemark en Maher, als ietwat behoudend.
En anders Schaars, Maher en Wijnaldum voor de tegenstanders uit het rechterrijtje.
pi_131993041
Zou Cocu zijn aanvoerder op de bank zetten denk je?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:26:43 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_131993758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Zou Cocu zijn aanvoerder op de bank zetten denk je?
Maher is in potentie een betere speler dan Wijnaldum. Brengt meer, meer overzicht en spelinzicht. Dus of Wijnaldum op de bank, of op een andere positie.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:55:57 #172
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_131997475
Mensen die vanmiddag 'het lekkerste kopje koffie van Eindhoven' willen moeten naar Caffee1913, dan schenken Wijnaldum en Jozefzoon die voor u in. c_/

17 internationals trouwens uitgewaaierd over de wereld. Nu maar hopen dat ze heel blijven..
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_132011062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:58 schreef tja77 het volgende:
Wat betreft Maher, hoop ik op een vertrek van Toivonen in de winterstop.
Middenveld met Schaars, Hiljemark en Maher, als ietwat behoudend.
En anders Schaars, Maher en Wijnaldum voor de tegenstanders uit het rechterrijtje.
Juist tegen het rechterrijtje moet je vanuit een sterke organisatie spelen. Je hebt dan veel minder ruimtes om met dravers als Wijnaldum het verschil te maken. Dan moet je strijd op het middenveld leveren en zorgen dat het achterin dicht blijft tegen de counters. Degelijk controleren en het verschil maken op individuele klasse en fouten van de tegenstander. Er zijn in de eredivisie vrijwel geen ploegen meer die je kapot kunt spelen door alleen maar hard te lopen. Daarvoor zijn de verschillen te klein geworden.

Daarbij vind ik gewoon dat je je per definitie niet moet aanpassen aan de tegenstander als je een ploeg in opbouw bent. Je moet gewoon zorgen dat je een spelersgroep hebt waarbij iedereen op een bepaalde positie dezelfde rol kan vervullen. Natuurlijk is niet elke speler hetzelfde, maar ze moeten wel dezelfde taken uitvoeren. Een middenveld met Schaars-Wijnaldum-Maher is gewoon een totaal ander middenveld als Schaars-Hiljemark-Toivonen. Niet alleen in kwaliteit, maar vooral in manier van spelen. Als je daar tussen varieert, dan heeft het hele elftal daar last van en kom je nooit in een spel van automatismen terecht. Pas als je met een nieuwe spelersgroep die automatismen hebt, kun je gaan spelen met andere rollen van spelers tegen bepaalde tegenstanders. Frank de Boer heeft dat de afgelopen jaren steeds goed gedaan in de tweede seizoenshelft, maar maakt dit jaar dezelfde fout als Cocu, omdat hij de aanwezigheidd van automatismen in zijn huidige spelersgroep overschat.

En over Maher: Hij heeft bij AZ bij vlagen laten zien een fantastische voetballer te zijn. Hij moet wennen bij PSV, en hij moet leren om elke week te geven wat hij bij AZ af en toe liet zien. Dat zijn twee behoorlijke ontwikkelingen die hij door moet maken. Om het probleem nog groter te maken, moet hij dat ook nog doen in een rol op het veld die hij niet gewend is. En hij is piepjong en heeft 0,0 ervaring met het spelen in andere elftallen. Eerlijk gezegd is er gewoon een reële kans dat hij dat niet gaat redden, maar het is nog veel te vroeg om daar over te oordelen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:58:22 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132029518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:33 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Juist tegen het rechterrijtje moet je vanuit een sterke organisatie spelen. Je hebt dan veel minder ruimtes om met dravers als Wijnaldum het verschil te maken. Dan moet je strijd op het middenveld leveren en zorgen dat het achterin dicht blijft tegen de counters. Degelijk controleren en het verschil maken op individuele klasse en fouten van de tegenstander. Er zijn in de eredivisie vrijwel geen ploegen meer die je kapot kunt spelen door alleen maar hard te lopen. Daarvoor zijn de verschillen te klein geworden.

Daarbij vind ik gewoon dat je je per definitie niet moet aanpassen aan de tegenstander als je een ploeg in opbouw bent. Je moet gewoon zorgen dat je een spelersgroep hebt waarbij iedereen op een bepaalde positie dezelfde rol kan vervullen. Natuurlijk is niet elke speler hetzelfde, maar ze moeten wel dezelfde taken uitvoeren. Een middenveld met Schaars-Wijnaldum-Maher is gewoon een totaal ander middenveld als Schaars-Hiljemark-Toivonen. Niet alleen in kwaliteit, maar vooral in manier van spelen. Als je daar tussen varieert, dan heeft het hele elftal daar last van en kom je nooit in een spel van automatismen terecht. Pas als je met een nieuwe spelersgroep die automatismen hebt, kun je gaan spelen met andere rollen van spelers tegen bepaalde tegenstanders. Frank de Boer heeft dat de afgelopen jaren steeds goed gedaan in de tweede seizoenshelft, maar maakt dit jaar dezelfde fout als Cocu, omdat hij de aanwezigheidd van automatismen in zijn huidige spelersgroep overschat.

En over Maher: Hij heeft bij AZ bij vlagen laten zien een fantastische voetballer te zijn. Hij moet wennen bij PSV, en hij moet leren om elke week te geven wat hij bij AZ af en toe liet zien. Dat zijn twee behoorlijke ontwikkelingen die hij door moet maken. Om het probleem nog groter te maken, moet hij dat ook nog doen in een rol op het veld die hij niet gewend is. En hij is piepjong en heeft 0,0 ervaring met het spelen in andere elftallen. Eerlijk gezegd is er gewoon een reële kans dat hij dat niet gaat redden, maar het is nog veel te vroeg om daar over te oordelen.
Toch heeft Cocu zijn elftal al aangepast, al dan niet vanwege blessures, het is nu duidelijk weer met de punt naar voren terwijl hij begon met de punt naar achteren, De Boer heeft dat nog niet gedaan, die wijzigt alleen de spelers op de vaste uitgangsposities.

Maher zal echt wel boven komen drijven, is toch wat anders of het elftal in jouw dienst speelt of dat je zelf dienstbaarder moet spelen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:47:45 #175
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_132048138
Maandag gratis toegang voor Jong PSV v FC Volendam :)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')