schelden is block!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Thijs heeft alleen weinig verstand van de financiele zaken zoals hij ze uitte op Twitter.
Oh maar ik stelde de vraag toch vanuit PSV oogpunt? Of doe je altijd alsof je achterlijk bent?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, echt super blij met de interlandperiode. Altijd een genot om het Nederlands elftal weer in actie te zien. Heerlijk hoor. Kijk er nu al naar uit.
Laatst begon hij in de persconferentie al voor te sorteren om mogelijk een langer verblijf. Ik mag het hopen van niet. Al liggen de andere goede kandidaten ook niet voor het oprapen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Van Gaal zit er toch alleen voor Brazilie?
Laten we het WK maar even afwachten. Ondanks zijn debiel selectiebeleid denk ik wel dat hij een team kan creëren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laatst begon hij in de persconferentie al voor te sorteren om mogelijk een langer verblijf. Ik mag het hopen van niet. Al liggen de andere goede kandidaten ook niet voor het oprapen.
Wil hij zijn zelfkastijding voor volk en vaderland verlengen? Wat is het toch ook een volksheld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laatst begon hij in de persconferentie al voor te sorteren om mogelijk een langer verblijf. Ik mag het hopen van niet. Al liggen de andere goede kandidaten ook niet voor het oprapen.
Die Van Dijk vorige week tegen Barca. Als dat zijn niveau is, is dat absoluut niet verkeerd. Ik vind daarnaast Bruma ook alleraardigst. Alleen moet hij van zijn Frank de Boertje af. Dat begint storend te worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Al denk ik dat juist de verdediging het minste zorgenkindje is. Ik denk dat we met BMI, Rekik, Denswil en Hendrix prima talenten hebben.Nadeel is dat het wel allemaal linkspoten zijn. En in de verdediging heb je ook af en toe wat laatbloeiers, veel meer dan met andere posities.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Over 5 jaar is natuurlijk heel erg koffiedik kijken, maar ik zou graag een middenveld zien van Nouri-Bazoer-Vilhena.
(Valt natuurlijk niet te voorspellen, maar ik zie in deze spelers meer potentie dan in Strootman. Of ze het ook gaan waarmaken zal de toekomst uitwijzen.)
Waar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat Maher nou zijn debuut maken?
5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld. 5 jaar is natuurlijk ook nog even weg en we hebben allemaal geen idee hoe het er dan voor staat.quote:
Vilhenaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld. 5 jaar is natuurlijk ook nog even weg en we hebben allemaal geen idee hoe het er dan voor staat.
Ken jij een groter talent voor het middenveld dan?quote:
Maherquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ken jij een groter talent voor het middenveld dan?
Dat is persoonlijk. Ik vind Vilhena een groter talent.quote:
Tja. Ik kan dit eerlijk gezegd niet heel erg serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
5 jaar is nog te vroeg misschien, maar ik zie dit wel als de 3 grootste talenten voor het middenveld.
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Ik kan dit eerlijk gezegd niet heel erg serieus nemen.
Staat al een poosje stil hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ken jij een groter talent voor het middenveld dan?
Nooit wat in gezien, net als clasiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Ik vind Vilhena een groter talent.
Daar hoor je mij toch ook niets over zeggen?quote:
Ik denk toch echt dat het spel van PSV hem niet ligt. Paar wedstrijdjes wennen kan ik nog inkomen, maar de eerstevolgende wedstrijd is halverwege oktober.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 maandjes, die maakt zijn debuut wel, kost even tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |