Hahahaha ik ook inderdaad. De reacties van die mensen die komen trollen mogen dan gewoon blijven staan, maar als je er op reageert wordt het meteen verwijderd. Dan zou ik dat ook gaan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ik begin nu wel door te krijgen waarom mensen juist hier graag komen trollen.
Juist ja. Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ook inderdaad. De reacties van die mensen die komen trollen mogen dan gewoon blijven staan, maar als je er op reageert wordt het meteen verwijderd. Dan zou ik dat ook gaan doen.
Als je post #99 dan ook ff verwijdert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja. Sterkte er mee.
Nu weer over PSV, al kost dat veel moeite blijkbaar.
Wat begrijp je niet aan het woord 'nu' ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je post #99 dan ook ff verwijdert.
Gaat ook niet over PSV hè?
Wat ik hier niet aan "nu" snap?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ik begin nu wel door te krijgen waarom mensen juist hier graag komen trollen.
Niet provocerend, ik probeerde een spiegel voor te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ik hier niet aan "nu" snap?
Dan wel ben je provocerend bezig, dan wel wil je jezelf op de borst kloppen dat je iets door begint te krijgen.
In beide gevallen staat het los van PSV. Dus ietwat selectief ben je wel wat betreft posts verwijderen.
Thijs heeft alleen weinig verstand van de financiele zaken zoals hij ze uitte op Twitter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rik en Thijs praten elkaar ook veel na op twitter.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Wat een leuk topic dit.
Mag ik hier ook posten?
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Vinden jullie dat Strootman aanvoerder moet worden bij Oranje?
geweldige speler, altijd al gevondenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Nee. Over 5 jaar misschien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Ondanks dat Strootman het op dit moment prima doet hoor hoop ik toch dat we een ander middenveld kunnen opstellen waarin hij niet gaat voorkomen. Sowieso eerst maar eens afwachten wie de nieuwe bondscoach gaat worden.quote:
Nou zeg het maar, wat voor middenveld zie jij het liefst?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ondanks dat Strootman het op dit moment prima doet hoor hoop ik toch dat we een ander middenveld kunnen opstellen waarin hij niet gaat voorkomen. Sowieso eerst maar eens afwachten wie de nieuwe bondscoach gaat worden.
Over 5 jaar is natuurlijk heel erg koffiedik kijken, maar ik zou graag een middenveld zien van Nouri-Bazoer-Vilhenaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou zeg het maar, wat voor middenveld zie jij het liefst?
ook maar eens kijken of we wel een nieuwe bondscoach krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ondanks dat Strootman het op dit moment prima doet hoor hoop ik toch dat we een ander middenveld kunnen opstellen waarin hij niet gaat voorkomen. Sowieso eerst maar eens afwachten wie de nieuwe bondscoach gaat worden.
Leuk middenveld, maar ik denk niet dat dit samen over 5 jaar het middenveld zal zijn. Ik denk dat je als Bondscoach ook wat ervaring wilt hebben op het middenveld. Wie dat moet zijn, ja dat is natuurlijk niet te voorspellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Over 5 jaar is natuurlijk heel erg koffiedik kijken, maar ik zou graag een middenveld zien van Nouri-Bazoer-Vilhena.
(Valt natuurlijk niet te voorspellen, maar ik zie in deze spelers meer potentie dan in Strootman. Of ze het ook gaan waarmaken zal de toekomst uitwijzen.)
Dat zal toch wel? Van Gaal zit er toch alleen voor Brazilie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook maar eens kijken of we wel een nieuwe bondscoach krijgen
Die kans is inderdaad heel klein, ik zou ze (er van uitgaande dat ze zich goed ontwikkelen) wel liever dan Strootman zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk middenveld, maar ik denk niet dat dit samen over 5 jaar het middenveld zal zijn. Ik denk dat je als Bondscoach ook wat ervaring wilt hebben op het middenveld. Wie dat moet zijn, ja dat is natuurlijk niet te voorspellen.
ja is puur smaak natuurlijk. Voor nu hoort Strootman er naar mijn mening wel gewoon in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad heel klein, ik zou ze (er van uitgaande dat ze zich goed ontwikkelen) wel liever dan Strootman zien.
Tuurlijk is het puur smaak, en op zijn prestaties van nu hoort hij er inderdaad in. Maar dat vind ik ook veelzeggend voor het niveau van Oranje van tegenwoordig. Al is dat weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ja is puur smaak natuurlijk. Voor nu hoort Strootman er naar mijn mening wel gewoon in.
Als je die verdediging ziet. My god.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk is het puur smaak, en op zijn prestaties van nu hoort hij er inderdaad in. Maar dat vind ik ook veelzeggend voor het niveau van Oranje van tegenwoordig. Al is dat weer een andere discussie.
Dat krijg je als clubs een lange tijd spelers verkeerd scouten en scholen. Fysiek werd te veel de nadruk op gelegd, daarom maakte een speler uit januari veel meer kans om in de jeugdopleiding op te vallen dan een speler uit december van datzelfde jaar. Puur omdat ze bijna een heel jaar qua leeftijd verschillen ondanks dat ze even oud zijn, als je me begrijpt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je die verdediging ziet. My god.centrum maar vooral de backs, dat we daar niet mee aan de slag kunnen gaan met opleiden zeg, jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |