[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1-0 was wel buitenspel trouwens leek me? Of raakte Tim die bal niet aan? Arias was wel weer patatje hoor, tering.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het was erg gehaast, te open alleen kon RKC daar niets mee, entertaining ja, goed nee
RKC was slecht en PSV creëerde voldoende. Verdedigend leek het nergens op maar daar kwam RKC maar 5x in de pot.
Gelukje dat ie zo laat nog valt door een fout van de keeper, maar verder wel meer dan terecht. PSV speelde redelijk goed, al werd het in de tweede helft te slordig. Daarom dacht ik dat het niet meer ging gebeuren.
Arias speelde zeker de tweede helft een goede wedstrijd. Toivonen juist weer een sterke eerste helft. Maher één briljante steekpass, hij kan het dus wel (verder "gewoon" weer zeer zwak).
Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Coelho het volgende: Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Maar het was toch ook slapjes en tactisch niet best? Ja, PSV heeft veel mogelijkheden gekregen, maar ik telde voor RKC ook drie, vier honderd procent kansen. Dat mag in een thuisduel tegen een degradatiekandidaat natuurlijk nooit gebeuren. Vandaar waarschijnlijk de focus van Fox daarop.
Het aantal schoten vertekent ook, want met Depay in je ploeg heb je standaard vijftien doelpogingen, waarvan de meeste zinloos zijn.
Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Lemming22 het volgende: Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
was wat zwaar, maar anders leer je het nooit af. dat tijdrekken is meestal behoorlijk treurig
Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef Lemming22 het volgende: Koeman was wel een beetje aan het Calimero-en trouwens. Die gast was overduidelijk tijd aan het rekken, eerst bij de corner, daarna nog even lekker klooien bij de ingooi. Jammer jong, maar dat was er gewoon over. Tijdrekken = geel. Zouden meer scheidsrechters eens sneller tegen op moeten treden.
Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Coelho het volgende: Ik snap niet dat de analyse op FOX vooral ging over het slechte spel van PSV. Dit was gewoon de beste wedstrijd ooit van die keeper. Als hij een 'normale' wedstrijd speelt win je met 4 doelpunten verschil. Soms gebeurt dit, het ligt niet altijd aan jezelf.
Hij keepte gewoon goed maar het waren geen uitzonderlijke reddingen hoor. Verder hoop ik niet voor hem dat dit zijn beste wedstrijd ooit was, dat zou betekenen dat hij elke wedstrijd dus minstens één tegendoelpunt veroorzaakt door geblunder
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hij keepte gewoon goed maar het waren geen uitzonderlijke reddingen hoor. Verder hoop ik niet voor hem dat dit zijn beste wedstrijd ooit was, dat zou betekenen dat hij elke wedstrijd dus minstens één tegendoelpunt veroorzaakt door geblunder
Wat noem je geblunder? Het feit dat hij een fractie te laat was bij de 2-1? Dan kun je bij elk doelpunt wel over een blunder van de keeper spreken. Blunders zijn de ballen die Vermeer de laatste weken losliet, niet wat deze man overkwam. Het was hooguit de vraag of hij daar moest komen of niet, er stond tenslotte nog een verdediger bij.
Wat noem je geblunder? Het feit dat hij een fractie te laat was bij de 2-1? Dan kun je bij elk doelpunt wel over een blunder van de keeper spreken. Blunders zijn de ballen die Vermeer de laatste weken losliet, niet wat deze man overkwam. Het was hooguit de vraag of hij daar moest komen of niet, er stond tenslotte nog een verdediger bij.
Als dit geen blunder is weet ik het ook niet meer.
Hij keepte heel goed hoor. Die hielt balen eruit waarvan je ze al geteld had. Tot aan minuut 89 een wereldpartij staan keepen.
Heel anders voetballen daar, heeft 'ie wrs. geen directe tegenstander. Dan is hij al direct een stuk beter, en dat hij wel kan voetballen zagen we bij vlagen tegen Fenerbahce.
Heel anders voetballen daar, heeft 'ie wrs. geen directe tegenstander. Dan is hij al direct een stuk beter, en dat hij wel kan voetballen zagen we bij vlagen tegen Fenerbahce.
Ik vond hem juist aanvallend lachwekkend. Zoveel foute passes die compleet onnodig waren..
Ik vond hem juist aanvallend lachwekkend. Zoveel foute passes die compleet onnodig waren..
Och jee. De volgende speler zonder wedstrijdritme die al na drie wedstrijden wordt afgebrand door 'de supporters'.
Als hij een wereldtopper was die in elk team direct moeiteloos mee zou kunnen, dan was hij niet voor een paar ton naar PSV gekomen. Geef die gast wat aanpassingstijd.
Och jee. De volgende speler zonder wedstrijdritme die al na drie wedstrijden wordt afgebrand door 'de supporters'.
Als hij een wereldtopper was die in elk team direct moeiteloos mee zou kunnen, dan was hij niet voor een paar ton naar PSV gekomen. Geef die gast wat aanpassingstijd.
Ik brand hem niet af.
Ik zeg alleen dat het lachwekkend was. Het was gewoon niet het niveau dat je bij PSV moet nastreven. Hij heeft bijna 2 jaar niet gespeeld natuurlijk.
Dat hij voor Colombia geselecteerd is op basis daarvan is ook, sja, gek.
Was wel spannend, heb het helaas niet kunnen kijken maar de opluchting was groot toen iets na kwart over 6 dan toch dat +2 bij PSV kwam te staan op teletekst!
Ik weet niet hoe de wedstrijd echt was natuurlijk, maar PSV had (op basis van de samenvatting) de wedstrijd al lang kunnen beslissen, RKC Had daarbij ook nog wat goals kunnen maken, zo is het dan ook wel weer.
Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef nickhguitar het volgende: Was wel spannend, heb het helaas niet kunnen kijken maar de opluchting was groot toen iets na kwart over 6 dan toch dat +2 bij PSV kwam te staan op teletekst!
Ik weet niet hoe de wedstrijd echt was natuurlijk, maar PSV had (op basis van de samenvatting) de wedstrijd al lang kunnen beslissen, RKC Had daarbij ook nog wat goals kunnen maken, zo is het dan ook wel weer.
Kort samengevat. RKC kwam voor 1 punt en was alleen maar aan het tegenhouden en af en toe opportunistisch door proberen te breken naar de helft van PSV. PSV heeft veel kansen gemist maar de keeper van RKC hield ze ook erg lang in de wedstrijd met een aantal geweldige reddingen.
Scorend vermogen begint nu langzamerhand echt een probleem te worden. Veel wedstrijden verlopen moeizaam.
Kort samengevat. RKC kwam voor 1 punt en was alleen maar aan het tegenhouden en af en toe opportunistisch door proberen te breken naar de helft van PSV. PSV heeft veel kansen gemist maar de keeper van RKC hield ze ook erg lang in de wedstrijd met een aantal geweldige reddingen.
Scorend vermogen begint nu langzamerhand echt een probleem te worden. Veel wedstrijden verlopen moeizaam.
Tegen Cambuur omdat je niets creeërt, hier omdat de bal er niet in gaat.
Ik merk wel een verschil.
je kunt het probleem als volgt samenvatten:
PSV moet spel maken -> probleem Tegenstander doet mee -> geen probleem