Als Ajax hem niet wil zal het wel niet veel zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-10-2013 om 16:23:40#PSV heeft van de grootste talenten uit Denemarken op stage: Mathias Bonde, aanvoerder van het Deens elftal onder 16 jaar. Zie zo ed.nl reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-10-2013 om 16:27:32#PSV wil Mathias Bonde (nu 15) in maart op z'n 16e aantrekken. Deze week krijgt hij een beeld van de club. reageer retweet
Maar Arsenal wilde 'm hebben...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ajax hem niet wil zal het wel niet veel zijn.Zie Zanka. Dat was er ook zo eentje.
Meer Nederlandse talenten juich ik toe. Buitenlandse talenten heb ik het niet zo op, maar allez.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed meer talenten in Nederland is altijd beter dus hopelijk komt hij naar Nederland
Dat spreekt voor zich lijkt mequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meer Nederlandse talenten juich ik toe. Buitenlandse talenten heb ik het niet zo op, maar allez.
Dat kan ik niet uit jouw post herleiden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich lijkt me
dat was precies mijn eerste gedachtequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan geen groot talent zijn want hij speelt niet bij Ajax
Gr gr
Is die op FOX?quote:
7500 duizend man hoor ik. Da's meer dan er in al die voorgaande wedstrijden bij elkaar heeft gezeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas niet. Lees het op Twitter.
Ik zou wel weer eens wat toppers willen zien in plaats van talentjes waarvan driekwart niet doorstroomt naar het eerste. Maar het niveau is zo enorm gekelderd dat we al blij moeten worden van deze 16-jarige jongens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed meer talenten in Nederland is altijd beter dus hopelijk komt hij naar Nederland
twitter:ED_PSV_redactie twitterde op maandag 14-10-2013 om 16:51:49PSV heeft Deens talent Bonde op proef http://t.co/I0Hz7prDAg reageer retweet
Denen die niet goed genoeg zijn voor Ajax?twitter:thijsslegers twitterde op maandag 14-10-2013 om 21:04:48PSV gaat Deens doelman Lasse Mikkelsen van Esbjerg en Denemarken onder-16 een 3-jarig contract aanbieden. reageer retweet
Mis hem toch.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
https://twitter.com/MarceloGuedes02
Speel je voor Hannover en toch minder volgers dan dat hij bij PSV had
Godenzoon*quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
3-0 Van Ooijen na de tweede assist van de wedstrijd van Jozefzoon
Toch 2 internationals erbij, netjes van Von Gohl dat hij Depay dat gundequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Bakkali maakt zo juist zijn debuut voor België.
En Arias inmiddels ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch 2 internationals erbij, netjes van Von Gohl dat hij Depay dat gunde
Da's weinig goed nieuws. Ik ben altijd zeer kritisch op hem geweest, maar vond hem best goed starten. Vaak nog steeds als een kip zonder kop, maar wel een scorende kip zonder kop.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum er mogelijk tot de winterstop uit met een rugblessure
Echt man. Het is een complot.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig seizoen Toivonen en Narsingh (minimaal) een half jaar. Nu Wijnaldum 3-4 maanden
quote:Naast de komst van Aleksander Boljevic zou nu ook de komst van Cmiljanic rond zijn. Dat meldt althans Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. Hij zal begin 2014 de overstap maken.
Montenegro is het nieuwe Sparta.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig seizoen Toivonen en Narsingh (minimaal) een half jaar. Nu Wijnaldum 3-4 maanden
Schiet niet echt lekker op zo inderdaad met die blessures...twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:07:40Bij #PSV ontbreken Park, Narsingh, Wijnaldum, Rekik en Zoet zondag tegen #Groningen. #gropsv reageer retweet
Vrijwillig?quote:
quote:PSV wil Rekik ook volgend jaar huren van Manchester City
18 OKT 2013 16:04
PSV hoopt ook volgend seizoen de beschikking te hebben over verdediger Karim Rekik. In de winterstop staat er een evaluatie tussen PSV en Manchester City (de club waarvan het Rekik nu huurt) op het programma.
Daarin gaan de Eindhovenaren aangeven tevreden te zijn over de achttienjarige verdediger, die momenteel kampt met een enkelblessure, en hem ook volgend jaar te willen huren van de Engelse grootmacht. Die evaluatie is overigens niet speciaal daarvoor ingepland. Beide clubs hadden al afgesproken om in de winterstop met elkaar om de tafel te gaan zitten.
Rekik, die in de jeugd van Feyenoord speelde, werd door City eerder verhuurd aan Portsmouth en Blackburn Rovers. In de zomer werd hij onder trainer Phillip Cocu voor één seizoen naar Eindhoven gehaald. Hij speelde tot nu toe vier competitiewedstrijden én vier duels in de voorronde van de Champions League.
Meestal willen dat soort clubs daarmee wachten tot in de voorbereiding, Ik zou het verrassend vinden als ze nu al de toezegging krijgen om hem nog een jaar huren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef Lemming22 het volgende:
Is hier al gemeld dat VI schrijft dat PSV en Man City om tafel gaan in de winterstop omdat ze Rekik nog een seizoen willen huren? Lijkt me een prima idee, al hadden ze dat ook wel meteen kunnen regelen dan lijkt me.
[..]
Lijkt me stug als Shitty dat meteen al toe gaat zeggen, wel begrijpelijk dat PSV hem nog wel een jaar wil.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef Lemming22 het volgende:
Is hier al gemeld dat VI schrijft dat PSV en Man City om tafel gaan in de winterstop omdat ze Rekik nog een seizoen willen huren? Lijkt me een prima idee, al hadden ze dat ook wel meteen kunnen regelen dan lijkt me.
[..]
Dat was meestal het geval in de tweede seizoenshelft. In de eerste seizoenshelft wint PSV bijna alles.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Vanmiddag moet er echt gewonnen worden. Concurrentie punten laten liggen, dus dan kan je nu je slag slaan. Maar de afgelopen jaren liet PSV het dan ook vaak liggen. Ben benieuwd of dat nu een keer anders is.
Ik verwacht wel dat PSV wint maar het is wel tekenend voor dit seizoen bij alle clubs die een beetje meedoen dat het geen vanzelfsprekendheid is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was meestal het geval in de tweede seizoenshelft. In de eerste seizoenshelft wint PSV bijna alles.
Mwah, als de concurrentie punten liet liggen deed PSV dat meestal ook. Ze profiteerden er zelden van kan ik me herinneren. Maar Groningen-uit is ook best een lastige wedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was meestal het geval in de tweede seizoenshelft. In de eerste seizoenshelft wint PSV bijna alles.
Mja, zo'n beetje alle noemenswaardige spelers zijn vertrokken bij Groningen. Onder Erwin vd Looi is het ook niet veel beter geworden. Als ze verliezen is het ook echt hevig. Veel kaartenpakkers daar en een slappe mentaliteit bij veel spelers. Denk dat PSV het karwei al in de eerste helft af moet ronden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, als de concurrentie punten liet liggen deed PSV dat meestal ook. Ze profiteerden er zelden van kan ik me herinneren. Maar Groningen-uit is ook best een lastige wedstrijd.
quote:Opstelling PSV tegen FC Groningen (Groningen, 14.30 uur):
Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Maher, Schaars, Toivonen; Depay, Matavz en Bakkali.
Wisselspelers: Bertrams, Zanka, Locadia, Arias, Jozefzoon, Van Ooijen en Hiljemark.
Inderdaad. Heeft de tegenslag van het begin van het seizoen goed opgepakt en gaat de concurrentie aan. Brenet en Arias ontlopen elkaar niet zo (van wat we gezien hebben). Wie er in potentie beter is maakt niet uit, je moet het laten zien. Ze krijgen beiden genoeg kansen in ieder geval.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Arias niet start. Deed het goed de laatste tijd.
Dit gebeurd wekelijks en lijkt me ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Gezien de kansenverhouding moet PSV hier gewoon winnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Verder heeft PSV weer genoeg kansen gehad in de eerste helft, maar als je ze blijft missen..
Hahahahahah. WAT?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.
Ach, je gaf zelf ook veel te veel kansen weg natuurlijk. Ik vind het wel heel makkelijk en kortzichtig om te zeggen dat dit puur een probleem is van het afmaken van de kansen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja weer worden de kansen niet afgemaaktKrijg flashbacks van de laatste jaren.
Haha, is goed man. Zijn shirt was nog net niet uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahahahahah. WAT?. Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.
Was wel een pingel denk ik, maar snap wel dat ie die niet geeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahahahahah. WAT?. Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Hahaha, bedankt voor het weer aan het lachen maken Tommie. Altijd genieten met jou.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, is goed man. Zijn shirt was nog net niet uit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.
Sommige mensen zijn een beetje seniel.quote:
Dat hoeft natuurlijk niet altijd nadelig uit te pakken. Als je Bakkali en Depay hebt die altijd naar binnen komen, heeft een extra spits daar natuurlijk heel weinig zin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Tactisch wonder hoor die Cocu. Met zijn behouden wisseltactiek. Je staat achter en dan ga je gewoon een spits voor een spits wisselen.
Vond ik wel. Eerste helft kon je al minimaal 3-4 erin schieten. Dan is de buit binnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je gaf zelf ook veel te veel kansen weg natuurlijk. Ik vind het wel heel makkelijk en kortzichtig om te zeggen dat dit puur een probleem is van het afmaken van de kansen.
1e helft had je het al moeten beslissen, als je dat dan niet doet kan dit het gevolg zijn, na die treffer was de organisatie toch wel weg, veel te gehaast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelijkspelletje was terecht geweest. Depay en Bakkali mogen de bal wel eens afgeven. Dan sta je na 20 minuten met 3-0 voor en is het gespeeld. Njah, volgende keer beter.
Dit kún je niet menenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, maar zo spelen schiet ook niets op. Waarom niet gewoon een verdediger er uit halen en 1 op 1 gaan spelen? Dit sloeg gewoon nergens op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet altijd nadelig uit te pakken. Als je Bakkali en Depay hebt die altijd naar binnen komen, heeft een extra spits daar natuurlijk heel weinig zin.
Vergaten echt te voetballen. Dan mis je wel een leider die het even goed zet. En blijkbaar kan Cocu dat tot op heden ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft had je het al moeten beslissen, als je dat dan niet doet kan dit het gevolg zijn, na die treffer was de organisatie toch wel weg, veel te gehaast.
Dat probeer ik net uit te leggen. Moet je er dan nog een op het middenveld bij gooien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar zo spelen schiet ook niets op. Waarom niet gewoon een verdediger er uit halen en 1 op 1 gaan spelen? Dit sloeg gewoon nergens op.
Dat is dus (nog) het probleem met dit PSV, vandaar dat ik mijn eigen club nog steeds hoger aansla voor de titel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vergaten echt te voetballen. Dan mis je wel een leider die het even goed zet. En blijkbaar kan Cocu dat tot op heden ook niet.
Ja, bijvoorbeeld. Doe in ieder geval iets. Ga wat mij betreft lekker opportunistisch spelen de laatste 15 minuten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat probeer ik net uit te leggen. Moet je er dan nog een op het middenveld bij gooien?
Hahahaha.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Cocu is niet bepaald een tactisch wonder nee...quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar zo spelen schiet ook niets op. Waarom niet gewoon een verdediger er uit halen en 1 op 1 gaan spelen? Dit sloeg gewoon nergens op.
Toch apart, want juist als speler was dat een hele sterke eigenschap van hem.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cocu is niet bepaald een tactisch wonder nee...
Tot op heden heeft hij het niet aangetoond. In het begin leek het wel wat te worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch apart, want juist als speler was dat een hele sterke eigenschap van hem.
je moet het materiaal ook wel hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot op heden heeft hij het niet aangetoond. In het begin leek het wel wat te worden.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:39:35Cocu: dit was een van onze betere wedstrijden. De 1-0 valt ook na een belachelijke vrije trap. reageer retweet
Eens. maar je kon best een Brenet wisselen voor een Jozefzoon bijvoorbeeld. En dan Bakkali meer om Matavz/Locadia heen. Probeer het in ieder geval. In het ergste geval werkt het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het materiaal ook wel hebben
oke hans. Haal je nog je opstelling uit je binnenzak?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. maar je kon best een Brenet wisselen voor een Jozefzoon bijvoorbeeld. En dan Bakkali meer om Matavz/Locadia heen. Probeer het in ieder geval. In het ergste geval werkt het niet.
hahaha 1-0!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
oke hans. Haal je nog je opstelling uit je zak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |