Ik vind dat Willems dat de laatste tijd juist wel doet. Dan kijk ik liever naar Maher bij zo'n opmerking. Of de Toyboy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Keano het volgende:
Nu nog wat spelvreugde uitstralen en dat geldt ook voor Willems. Ik persoonlijk erger me daar als fan kapot aan.
Tinygodquote:Voor het eerst sinds jaren heeft PSV over het afgelopen seizoen weer winst geboekt. Directeur Tiny Sanders maakte dinsdag bekend dat die 300.000 euro bedroeg. De omzet steeg van 58,1 miljoen naar 62,4 miljoen.
Ik vind het nogal weinig winst hoor, als je ziet dat Mertens en Lens in dit verhaal zijn meegenomen.quote:
peanuts inderdaad maar gaat de goeie kant op lijkt hetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het nogal weinig winst hoor, als je ziet dat Mertens en Lens in dit verhaal zijn meegenomen.
Een voetbalclub moet dan ook quitte draaien. Winst maken is niet de doelstelling.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het nogal weinig winst hoor, als je ziet dat Mertens en Lens in dit verhaal zijn meegenomen.
Die worden in termijnen betaalt en bonussen zijn niet opgenomen. Tevens is zelfs deze kleine winst meer dan er verwacht werd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar PSV heeft dus noodgedwongen moeten verkopen zodat ze geen verlies zouden draaien. Het is al een stuk beter maar nog steeds niet geweldig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een voetbalclub moet dan ook quitte draaien. Winst maken is niet de doelstelling.
Termijnen heeft er niets mee te maken,heel dat bedrag komt gewoon in zijn geheel op de balans. De bonussen vanzelfsprekend niet omdat je niet zeker weet of ze wel uitbetaald zullen worden, daar zijn het dan ook bonussen voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die worden in termijnen betaalt en bonussen zijn niet opgenomen. Tevens is zelfs deze kleine winst meer dan er verwacht werd.
Ik zie nergens dat ze noodgedwongen diende te verkopen. Er was rekening gehouden met een verlies van 5 mio.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar PSV heeft dus noodgedwongen moeten verkopen zodat ze geen verlies zouden draaien. Het is al een stuk beter maar nog steeds niet geweldig.
Dat verlies kwam er niet vanwege de FOX deal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat ze noodgedwongen diende te verkopen. Er was rekening gehouden met een verlies van 5 mio.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat verlies kwam er niet vanwege de FOX deal.
En zonder die deal en zonder die verkopen was er wel meer verlies dan 5 miljoen. Maar goed, waar hebben we het over. Jullie hebben ze wel verkocht en de deal is er wel.quote:
Als er weinig is om kritiek op te hebben worden de positieve puntjes vaak in een negatief daglicht gezet. Met name door supporters van andere teams.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Wie geeft een neuk. Je hebt fantastisch verkocht, doet het heel aardig in de competitie, speelt met veel jeugd en de aangetrokken spelers zijn nagenoeg allemaal hun aankoopbedrag waard. Ik zie een stijgende lijn en vraag me af wat er op dit moment nog beter had gekund.
Klopt ook. Maar dan zie ik nog niet dat er noodgedwongen verkocht diende te worden. Dat vermoeden is er, maar ik heb het nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En zonder die deal en zonder die verkopen was er wel meer verlies dan 5 miljoen. Maar goed, waar hebben we het over. Jullie hebben ze wel verkocht en de deal is er wel.
Toivonen 2e elftal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Wie geeft een neuk. Je hebt fantastisch verkocht, doet het heel aardig in de competitie, speelt met veel jeugd en de aangetrokken spelers zijn nagenoeg allemaal hun aankoopbedrag waard. Ik zie een stijgende lijn en vraag me af wat er op dit moment nog beter had gekund.
Het zal ook niet zo in het jaarverslag staan maar als je logisch nadenkt kom je er wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar dan zie ik nog niet dat er noodgedwongen verkocht diende te worden. Dat vermoeden is er, maar ik heb het nog nergens gezien.
Nee, vind ik niet. Beide partijen hebben met het gezonde verstand een contract getekend. Toivonen op deze manier bedreigen hoort niet.quote:
Had natuurlijk al veel eerder gemoeten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Het liefst wel, maar om nou met terugwerkende kracht te gaan lopen piepen en janken... mèh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Had natuurlijk al veel eerder gemoeten.
Het gaat zo slecht nog niet. Verrassend genoeg hebben jullie absurd goed kunnen verkopen en lijkt het roer nu écht om. Een aantal jaar geleden werd er echt wanbeleid gehanteerd. Maar goed, als je daar destijds iets over zei kreeg je dezelfde reacties als nuquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het liefst wel, maar om nou met terugwerkende kracht te gaan lopen piepen en janken... mèh.
Beetje hetzelfde als in het Ajaxtopic, destijds? Toen met dat bizarre beleid van die kale professor dr, Jol en sumoworstelaar Mido? Heb me gek gelachen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het gaat zo slecht nog niet. Verrassend genoeg hebben jullie absurd goed kunnen verkopen en lijkt het roer nu écht om. Een aantal jaar geleden werd er echt wanbeleid gehanteerd. Maar goed, als je daar destijds iets over zei kreeg je dezelfde reacties als nu.
Geen idee, zat toen niet op Fok. Ben zelf altijd enorm kritisch geweest op Ajax in die periode. Jol heeft de club bijna kapot gemaakt. Maar goed, dit is het PSV topic toch? Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij destijds inhoudelijk kritiek hebt geuit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in het Ajaxtopic, destijds? Toen met dat bizarre beleid van die kale professor dr, Jol en sumoworstelaar Mido? Heb me gek gelachen.![]()
Ach, zolang de mislukkende (oud)Barca huurlingen en van der Hoorns voor miljoenen door Ajax worden aangetrokken, maar ik me geen zorgen. Dan zie ik dat zowel PSV als Ajax nog een lánge weg te gaan heeft. En ondertussen de vragen van Ajacieden blijven beantwoorden, want op de een of andere manier blijven ze toch wel terugkomen. Ze zijn er niet gerust op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geen idee, zat toen niet op Fok. Ben zelf altijd enorm kritisch geweest op Ajax in die periode. Jol heeft de club bijna kapot gemaakt. Maar goed, dit is het PSV topic toch? Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij destijds inhoudelijk kritiek hebt geuit.
Haha prachtig dit soort teksten, en dat na 3 landstitels op rijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zolang de mislukkende (oud)Barca huurlingen en van der Hoorns voor miljoenen door Ajax worden aangetrokken, maar ik me geen zorgen. Dan zie ik dat zowel PSV als Ajax nog een lánge weg te gaan heeft. En ondertussen de vragen van Ajacieden blijven beantwoorden, want op de een of andere manier blijven ze toch wel terugkomen. Ze zijn er niet gerust op.
Ja, aan de binnenlandse successen zal het niet liggen. Daar praat ik verder ook niet over. Ik zit meer te kijken naar hoe PSV en Ajax er nu op staan en als je dan die Europa League of Champions League zit te kijken dan doet het gewoon zeer aan je ogen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:10 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Haha prachtig dit soort teksten, en dat na 3 landstitels op rij
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zie ik dat zowel PSV als Ajax nog een lánge weg te gaan heeft.
Ligt er natuurlijk aan of de betreffende ploeg de EL serieus neemt. Persoonlijk geniet ik best van een gemankeerd Ajax dat toch van Milan, United en City weet te winnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, aan de binnenlandse successen zal het niet liggen. Daar praat ik verder ook niet over. Ik zit meer te kijken naar hoe PSV en Ajax er nu op staan en als je dan die Europa League of Champions League zit te kijken dan doet het gewoon zeer aan je ogen.
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat beide clubs hun Europese avontuur wel serieus nemen, maar dat het kwaliteitsverschil op sommige momenten wat roet in het eten gooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of de betreffende ploeg de EL serieus neemt. Persoonlijk geniet ik best van een gemankeerd Ajax dat toch van Milan, United en City weet te winnen.
Oh, ik dacht dat PSV vorig seizoen de EL liet lopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat beide clubs hun Europese avontuur wel serieus neemt, maar dat het kwaliteitsverschil op sommige momenten wat roet in het eten gooit.
Ik dacht van niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat PSV vorig seizoen de EL liet lopen.
Bedankt dat je even aantoont dat ik het niet voor een particulier bedoelde. Ik denk dat er veel mensen zullen zijn die dat niet snapte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
daar moet jij je hele leven voor werken en dan kom je niet eens op 10% van het bedrag.
Hij werkt niet meer bij de Burger King he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
daar moet jij je hele leven voor werken en dan kom je niet eens op 10% van het bedrag.
Waarom blijft de troll reactie wel staan? Als je die weghaalt, krijg je daar ook geen reacties meer op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
En toen was het topic weer schoon.
Hou het zo aub.
Zo boeiend dat er per se op gereageerd moet worden is hij ook weer niet hoor. Als we dat al gaan weghalen is het einde zoek. Probeer een beetje eelt te kweken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom blijft de troll reactie wel staan? Als je die weghaalt, krijg je daar ook geen reacties meer op.
Dan geef je toch een reactie op de volgende post? Een geintje is geen optie hier he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom blijft de troll reactie wel staan? Als je die weghaalt, krijg je daar ook geen reacties meer op.
Ja, echt super blij met de interlandperiode. Altijd een genot om het Nederlands elftal weer in actie te zien. Heerlijk hoor. Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan geef je toch een reactie op de volgende post? Een geintje is geen optie hier he.
Ik denk dat PSV net zo indrukwekkend doorgaat als dat ze al bezig waren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat vinden jullie van de interlandperiode trouwens? Gunstig of ongelukkig? Kan PSV het indrukwekkende spel van de laatste weken nu niet meer doorzetten en krijgt het een terugval? Is dit ideaal voor toptalenten als Zanka, zodat hij rustiger gebracht kan worden? Kan Tamata de concurrentiestrijd nog een keer aan gaan door zich extra te laten zien op de training? En Maher dan?
Waarom doe je wat hij zegt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, echt super blij met de interlandperiode. Altijd een genot om het Nederlands elftal weer in actie te zien. Heerlijk hoor. Kijk er nu al naar uit.
Alleen mods mogen trollen, leer dat nou eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik er anders op reageer komt GGMM weer langs om de boel te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |