SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef Arashimashou het volgende:
LR35902 FIPO.
hihi.
Of moet ik ook nog iets zeggen dat ontopic is?
Welke anime serie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je de serie hebt gekeken moet je dat weten.
De anime is beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 05:37 schreef TwyLight het volgende:
Kennen jullie dit:
Beruseruku: Ougon jidaihen I - Haou no tamago (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc - The Egg of the King
Berserk: Ohgon jidai hen 2 - dorudorei koryaku hen (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 2 - The Battle for Doldrey
Berserk: Ohgon jidai hen 3 - Kôrin (2013) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 3 - Descent
Net deel 1 gezien en die was zeer vet
quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 5 oktober 2013 05:37 schreef TwyLight het volgende:
Kennen jullie dit:
Beruseruku: Ougon jidaihen I - Haou no tamago (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc - The Egg of the King
Berserk: Ohgon jidai hen 2 - dorudorei koryaku hen (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 2 - The Battle for Doldrey
Berserk: Ohgon jidai hen 3 - Kôrin (2013) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 3 - Descent
Net deel 1 gezien en die was zeer vet
je moet wel goed quotenquote:
Ahaquote:Op
zaterdag 5 oktober 2013 13:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Synoniemen zijn: plastic tic tac en tomaat.
Ik ben hem nu aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo wacht je op deel 3? Die heb ik gisteren in 720p gedownloadOf heb jij hem fysiek besteld ofzo?
Klipnap of Kyubey?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar klipnap het plaatje van postte.
Denk het niet, CA's zijn toch gewoon compleet sociopatische mensen die het gewoon geen reet interesseert hoeveel pijn ze anderen doen? Terwijl dinges juist een lief, empathisch meisje is maar eentje die wel extreem stressbestendig is...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat zij eigenlijk ook zo'n Criminally Asymptomatic persoon is.
Die is uit 1997, dat is echt kut kwaliteit om te kijken nu. Die drie films zijn een remake van de serie volgens mij.quote:
Ben ik niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die is uit 1997, dat is echt kut kwaliteit om te kijken nu. Die drie films zijn een remake van de serie volgens mij.
Dat is de theorie, maar daar kunnen ze met het verhaal nog best een andere kant op gaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk het niet, CA's zijn toch gewoon compleet sociopatische mensen die het gewoon geen reet interesseert hoeveel pijn ze anderen doen? Terwijl dinges juist een lief, empathisch meisje is maar eentje die wel extreem stressbestendig is...
Hmm. Ik wil seizoen 2.
Iemand trouwens een antwoord op mijn Naruto vraag? Fillers skippen of niet?
Dit,quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens.
Tevens Cowboy Bebop uit 1996 is nog steeds een van de anime waar de kwaliteit* niet gevenaard is. (animaties, art, ost, design, verhaal, charakters etc)
Ahquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
kut kwaliteit
tis 1 van de beste series voortgekomen uit de jaren 90
Ik heb het meer over de resolutie en de bitrate en audiokwaliteit. Ik heb er eigenlijk echt een hekel aan om SD te kijken dus dat doe ik alleen als het echt niet anders kanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens.
Tevens Cowboy Bebop uit 1996 is nog steeds een van de anime waar de kwaliteit* niet gevenaard is. (animaties, art, ost, design, verhaal, charakters etc)
Ik denk dat het twee verschillende dingen; zijn crimineel zijn en asymptomatisch zijn. Zoals dat ook zo met psychopathie is. De enige die er op gecontroleerd worden zijn rare criminelen, maar het vermoeden bestaat onder experts dat zeker 1% van de bevolking (ik meen me te herinneren van de V.S.) psychopathisch is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk het niet, CA's zijn toch gewoon compleet sociopatische mensen die het gewoon geen reet interesseert hoeveel pijn ze anderen doen? Terwijl dinges juist een lief, empathisch meisje is maar eentje die wel extreem stressbestendig is...
Ging jij hier niet meer komen?quote:
H-Het is niet alsof we je gemist hebben b-baka!quote:
Wa? Echt?quote:
ja,waarom?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
H-Het is niet alsof we je gemist hebben b-baka!
[..]
Wa? Echt?
Het zijn 4 OVA episodes , in totaal 2 uur lang. Zijn vandaag gereleased en subbed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar? Ik wil het wel volgen namelijk.
Nice!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn 4 OVA episodes , in totaal 2 uur lang. Zijn vandaag gereleased en subbed.
Ik heb een paar hoofdstukken gelezen van Saints Oniichan,is wel geinig!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/15775/Saint%E2%98%86Onii-san
Gespot!
En Freezing S2 gespot!
Ik vond het juist mwah. Het is alleen voor mensen die helemaal hyped waren over Pokemon Red, voor een anime die op zichzelf staat is het niets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:46 schreef Smoofie het volgende:
Origin is echt een verademing vergeleken met de huidige pokemon anime.
Ik groeide op met mn gameboy en pokemon red manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond het juist mwah. Het is alleen voor mensen die helemaal hyped waren over Pokemon Red, voor een anime die op zichzelf staat is het niets.
Geen idee, maar ik had geen gameboy.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Kyu, hoe oud was jij toen pokemon red in NL kwam>?
Aah oke, ja, dan mis je wel de nostalgie die je krijgt van pokemon originquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had geen gameboy.
Ik heb firered via een emulator gespeeld...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, ja, dan mis je wel de nostalgie die je krijgt van pokemon origin.
Dat is wel anders dan dat je als 7 jarig kindje de hele dag met je vrienden op een bank of buiten pokemon red of blue zit te spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb firered via een emulator gespeeld...
Waar je veel te snel weer mee bent gestopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb firered via een emulator gespeeld...
Ik heb iets van 4 keer het spel uitgespeeld, zeur nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar je veel te snel weer mee bent gestopt.
Amsterdamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:16 schreef Qunix het volgende:
Ik speel momenteel pokemon geel op een gameboy. Dus als je iemand ziet met een gameboy en pokemon geel in de metro in amsterdam, ben ik dat.
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een manier om iemand te verwelkomen
Je weet wel dat ik ver hiervoor al hier postte over anime?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.
Echt hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wel anders dan dat je als 7 jarig kindje de hele dag met je vrienden op een bank of buiten pokemon red of blue zit te spelen.
brony's mogen een nekschotquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.
Balen dat ik daar niet bij was ;w; ik had LeafGreen en FireRed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt heSpel dat mijn jeugd gedefinieerd heeft.
Hoorde dat er wel bepaalde canon-plotelementen zijn die door de fillers heen lopen, maar blijkbaar zijn die niet echt belangrijk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja fillers skippen! Behalve die van Kakashi's masker (episode 101 of zo), die is wel leuk.
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik ver hiervoor al hier postte over anime?
Gezien het feit dat Takara Tomy later over werd genomen door Hasbroquote:
Volgens mij haddenw e daar vorige keer al een discussie over.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoorde dat er wel bepaalde canon-plotelementen zijn die door de fillers heen lopen, maar blijkbaar zijn die niet echt belangrijk?
Hmm, en geen commentaar op mijn UI trouwens?
Kan geen zomervakantie meer herinneren zonder die spellen. Hoewel ik Blue niet zo heel veel gespeeld heb, de chte goede tijd kwam toen ik een Gameboy Color met Gold hadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Balen dat ik daar niet bij was ;w; ik had LeafGreen en FireRed.
Over Naruto of over Breivik?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij haddenw e daar vorige keer al een discussie over.
Over breivik en jouw statements over moslims in NEderland en de moslimpartij.quote:
Mwah, gold en silver vond ik het best. Was 2e gen en first gen. Dat waren toch wel de 2e beste generaties. Sapphire en ruby gen was ook nog te doen, alles erna wasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
Pokemon red/blue/yellow 1st gen. BEST pokemon!
G/S/C waren beter. RBY zette de basis idd en was geweldig, maar GSC deed echt de puntjes op de i.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
Pokemon red/blue/yellow 1st gen. BEST pokemon!
NEe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
GAM / Pokmon #16 - Mega Charizard X is tof!
Gast, dit is al sowieso min of meer een slowchat. Who caresquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
Doe ik al.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
Weet ik maar toch, dit is voor anime T.Tquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast, dit is al sowieso min of meer een slowchat. Who cares
Het begon ook met de anime.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Weet ik maar toch, dit is voor anime T.T
Waar beweer ik dan van niet, misschien even goed lezen wat daar staat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij praten we nu echt over de games.
Ja, nu jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar beweer ik dan van niet, misschien even goed lezen wat daar staat.
Jullie hadden het net over de games. Ik weet niet hoor maar uh, can't you read properly? Xoxoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ja, dat weet ik, ik gaf daar toch een reactie op? Dat het begon met de anime. Namelijk Pokemon origin, om dan even over de games te praten kan gewoon, gezien ze verbonden zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jullie hadden het net over de games. Ik weet niet hoor maar uh, can't you read properly? Xoxo
Uitmelk fabriek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik gaf daar toch een reactie op? Dat het begon met de anime. Namelijk Pokemon origin, om dan even over de games te praten kan gewoon, gezien ze verbonden zijn.
Is de animeserie ep.1 al uit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
Saint Young Men
Jesus-chan en Buddha-chan
Zowel 1 als 2. WhyNot fansub.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is de animeserie ep.1 al uit?
Cdtje erin gooien en dan password veranderen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Online kijken,ik kan mijn Kubuntu hoofdaccount niet binnen komen
nee.heeft te maken met kdmquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cdtje erin gooien en dan password veranderen?
WTF LOLquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus houdt een blog bij over alle J-Drama's in elk tijdslot op alle tv kanalen. Niemand las de blog van hem totdat hij zijn eigen naam gebruikte. Sindsdien leest iedereen zijn blog "Jezus, I'll follow you", "I like"
Wat is dat voor anime?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus houdt een blog bij over alle J-Drama's in elk tijdslot op alle tv kanalen. Niemand las de blog van hem totdat hij zijn eigen naam gebruikte. Sindsdien leest iedereen zijn blog "Jezus, I'll follow you", "I like"
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
Saint Young Men
Jesus-chan en Buddha-chan
quote:
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Geen anime dus. Genoteerd op mijn MangaReader app iig
Engelse dub en regioblockquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.
Watamote krijgt een Engelse dub!(bij mij is hij echter regionblocked)
Misschien is het maar beter ook, mijn oren besparenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Engelse dub en regioblock
Net als met Panty&Stocking Engelsde dubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter ook, mijn oren besparen
Welke Pokemon deel?Advance Generation?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Qunix het volgende:
En nu Pokmon!
Intro is al tof. Precies de Gameboy game
Pokemon: Origin.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Pokemon deel?Advance Generation?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Pokemon deel?Advance Generation?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:46 schreef Smoofie het volgende:
Origin is echt een verademing vergeleken met de huidige pokemon anime.
TOR is je vriendquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.
Watamote krijgt een Engelse dub!(bij mij is hij echter regionblocked)
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.quote:
Hmm ja ik zie het. Balen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.
Maar hola doet het in dit geval ook nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.
Het is niet helemaal open gekraaktquote:
Een proxy gbruikt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar hola doet het in dit geval ook niet
Raar, bij andere US only dingen doet hola het wel bij mij op utube.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar hola doet het in dit geval ook niet
Smell ya laterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even lachen... Letterlijk elke lijn in de game is nu in de anime
Gohquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Getverdamme staan ze daar nu tegen hun pokmanz aan te rijden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Getverdamme staan ze daar nu tegen hun pokmanz aan te rijden?
Hoe dan??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en Brock heeft ook hier zijn ogen altijd dicht, "en toch ziet hij van alles"...
[ afbeelding ]
Qbittotrentquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn nieuwe torrent client wil alles laden wat ik er in stop en vaak nog sneller dan Bittorrent, het programma dat ik al zo lang gebruik, maar nu pakt hij Evetakus versie van Pokemon Origins niet.
Deluge ik teleurstel bent.
Ik ben downloaden, maar het is niet de AOTS.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS
AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS, AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS AOTS
Is Ash na 15 jaar nog steeds 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:01 schreef SGYENZO het volgende:
Gvd, wat ze tegenwoordig met Ash hebben gedaan snap ik geen reet van.
DIT ^^^^^^^!!!!!11een1een11quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is Ash na 15 jaar nog steeds 10 jaar oud?
CAUSE I FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
THIS IS WHERE TOMORROW BRINGS A NEW GAME ITS TIME TO LEARN THAT PAIN IS GAIN
READY FIGHT
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
De anime
[ afbeelding ]
Pokmon Red
[ afbeelding ]
Pokmon Leaf Green
Detailsquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
Inmiddels 1035 manga chapters!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:25 schreef Qunix het volgende:
Het voelt raar, de nieuwe stem van de trainer in Hajime no Ippo. De originele is namelijk overleden...
Toch fijn dat de anime verder gaat en het is weer zalig
Pls, ga terug naar je zolder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een manier om iemand te verwelkomen
Welke zolderkamer?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls, ga terug naar je zolder.
Misschien de voorgangers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Freezing doet me denken aan een soortgelijke anime, alleen weet gvd de naam niet meer.
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.
Nee, ik heb het over het eerste seizoen, had het nog niet gezien en keek naar plot en kwam bekend voor.quote:
Deluge is niet meer wat het geweest is, Qbit heeft de plek van Deluge ingenomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls, ga terug naar je zolder.
N-nee.. >\\\\\<quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Yaoi is voor de dames,je bedoelt zeker Yuri?
???quote:
Ach zo, dankje, dan wissel ik ze eerder om. Morgen of als ik na mijn series vandaag nog puff heb.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deluge is niet meer wat het geweest is, Qbit heeft de plek van Deluge ingenomen.
Transmission??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
???
[..]
Ach zo, dankje, dan wissel ik ze eerder om. Morgen of als ik na mijn series vandaag nog puff heb.
Hmm...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Freezing doet me denken aan een soortgelijke anime, alleen weet gvd de naam niet meer.
Staat in mijn playlist nog te kijken anime.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ikkitousen,classic ecchi anime
Welke seizoen??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Staat in mijn playlist nog te kijken anime.
oh gutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is er maar 1?
Ik zie idd meerdere, dit is dan 1.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar je bent in een kerk aan het vloeken.quote:
Johquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar je bent in een kerk aan het vloeken.
Weet je wat je moet spelen? PokeMMO. Is met fire red.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
De anime
[ afbeelding ]
Pokmon Red
[ afbeelding ]
Pokmon Leaf Green
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ben al een tijdje afgehaakt met de anime. Maar de eerste tig of wat episodes loopt filler en main story niet door elkaar heen voor zover ik weet. En dan hebben we het wel over 200+ episodes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoorde dat er wel bepaalde canon-plotelementen zijn die door de fillers heen lopen, maar blijkbaar zijn die niet echt belangrijk?
Omdat je het zo graag wil, vanwaar een gestoorde massamoordenaar als UI?quote:Hmm, en geen commentaar op mijn UI trouwens?
Geprobeerd, alleen snel gestopt. Toch pakt het mij niet zo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wat je moet spelen? PokeMMO. Is met fire red.
Ik heb het uitgespeeld en daarna begint volgens velen 'het spel' pas. Maar dat bestaat vooral uit hersendodend breeden en hunten voor shinies. Snap niet hoe mensen dat kunnen doen uren achter elkaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geprobeerd, alleen snel gestopt. Toch pakt het mij niet zo.
Ik denk dat je deze ook wel leuk vindt... Bijna 1:1 de game Pokmon Red.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
De pokemon anime vond ik alleen vroeger leuk.
Geen idee... Reacties denk ik? Houd wel van een beetje controverse. En ben het wel redelijk met zijn ideen en standpunten eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ben al een tijdje afgehaakt met de anime. Maar de eerste tig of wat episodes loopt filler en main story niet door elkaar heen voor zover ik weet. En dan hebben we het wel over 200+ episodes.[/qutoe]
Ok. Heb nog een stuk of 30 eps te gaan voordat de filler begint dus dat zie ik dan wel weer, misschien dat ik een lijstje opzoek met de leukste fillers ofzo.
[quote]
Omdat je het zo graag wil, vanwaar een gestoorde massamoordenaar als UI?
Dat an sich is al behoorlijk eng. Gelukkig is dit geen politiek topic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee... Reacties denk ik? Houd wel van een beetje controverse. En ben het wel redelijk met zijn ideen en standpunten eens.
Meer dan 25 miljard per seconde?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit daar ruim overheen.
Wat een kutspel is het ook
Tis helaas niet zoals SAOquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:13 schreef MAHL het volgende:
Hmm, Log Horizon gedropped. Niet eens leuk slecht als SOA, maar gewoon cht slecht
Hoe vaak heeft hij zijn bril al verschoven?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
DATABASE DATABASE DATABASE JUST SAY WOW WOW WOW
LIVING IN THE DATABASE
[ afbeelding ]
Iedere MC moet een gimmick hebben. Log Horizon was tof, maar d anime van dit seizoen is Kuroko no Basuke. Zelfs Valverave of Infinite Stratos kan er niet tegen op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij zijn bril al verschoven?
Wacht wat een anime die ik niet kijk wordt AotS?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Iedere MC moet een gimmick hebben. Log Horizon was tof, maar d anime van dit seizoen is Kuroko no Basuke. Zelfs Valverave of Infinite Stratos kan er niet tegen op.
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke berhaupt nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht wat een anime die ik niet kijk wordt AotS?
Dit wordt toch niet weer als Chihayafuru he? Dat ik in een week het eerste seizoen doorkruis om het tweede seizoen te volgen terwijl het loopt en van elke minuut geniet?
Het was een verrassend goede anime, ik vond hem geweldig hoewel ik een hekel heb aan basketbal. Zeker een aanrader voor Repel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke berhaupt nog niet gezien hebt.
Heb me even in de foetale houding in de kamer opgekruld en nagedacht voor een seconde of twee waarna tot de conclusie kwam dat ik gewoon weinig sporttekenfilms kijk en de beruchte fujoshi fanbase nu ook niet bepaald als aanbeveling geldt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke berhaupt nog niet gezien hebt.
Ik hou juist wel van basketbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was een verrassend goede anime, ik vond hem geweldig hoewel ik een hekel heb aan basketbal. Zeker een aanrader voor Repel.
Dan vind je het zeker een goede animequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van basketbal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk Kuroko no Basuke voor de fanservice
Ik denk dat jij Kuroko no Basuke vergelijkt met Free!, en dat is niet goed. In tegenstelling tot Free!, draait Kuroko no Basuke wel echt om basketbal. Bijvoorbeeld bij seizoen 1, spelen ze een wedstrijd en dan kan ik je garanderen dat je gewoon die hele wedstrijd op het puntje van je stoel zit. Geef het een kans, je zult echt niet teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb me even in de foetale houding in de kamer opgekruld en nagedacht voor een seconde of twee waarna tot de conclusie kwam dat ik gewoon weinig sporttekenfilms kijk en de beruchte fujoshi fanbase nu ook niet bepaald als aanbeveling geldt.
[..]
Ik hou juist wel van basketbal.
Die "2" doet vermoeden dat er ook een 1 was. Klopt dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
White Album 2 is eigenlijk alles wat ik van K-ON hoopte en meer.
Begrijp me niet verkeerd ik ga het zeker een kans geven en ik ga er met heel weinig vooroordelen en voorkennis in. Het enige vooroordeel of directe tegenargument waarmee ik de serie in zal gaan is dat ik liever zelf sport dan naar andere mensen kijk die aan het sporten zijn, maar dat is iets wat voor alle sportanime opgaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Kuroko no Basuke vergelijkt met Free!, en dat is niet goed. In tegenstelling tot Free!, draait Kuroko no Basuke wel echt om basketbal. Bijvoorbeeld bij seizoen 1, spelen ze een wedstrijd en dan kan ik je garanderen dat je gewoon die hele wedstrijd op het puntje van je stoel zit. Geef het een kans, je zult echt niet teleurgesteld zijn.
Ja, maar er zit een wereld van verschil tussen, schijnt. Als hemel en aarde, als Steins; Gate en Chaos; Head. Zelfde wereld, heel ander verhaal en personages.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die "2" doet vermoeden dat er ook een 1 was. Klopt dat?
Goedzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik ga het zeker een kans geven en ik ga er met heel weinig vooroordelen en voorkennis in. Het enige vooroordeel of directe tegenargument waarmee ik de serie in zal gaan is dat ik liever zelf sport dan naar andere mensen kijk die aan het sporten zijn, maar dat is iets wat voor alle sportanime opgaat.
Ik ben niet zo ver in Free! gekomen dus ik dacht tot vandaag dat Free! voornamelijk over zwemmen ging, in elk geval veel meer dan dat K-ON over muziek ging.
[..]
Ja, maar er zit een wereld van verschil tussen, schijnt. Als hemel en aarde, als Steins; Gate en Chaos; Head. Zelfde wereld, heel ander verhaal en personages.
Maboroshi no shikusu man daquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goedzo.Ik sport inderdaad ook liever dan dat ik er naar kijk, maar Kuroko is gewoon;
.
Mweh. Het idee van, 'omg we zitten vast in een spel' 'wat doen we nu' zat er niet in. Niemand die in paniek raakte, wtfquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tis helaas niet zoals SAO
[ afbeelding ]
It doesn't even matter if there is no hopequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh. Het idee van, 'omg we zitten vast in een spel' 'wat doen we nu' zat er niet in. Niemand die in paniek raakte, wtf
Hmm. Misschien toch maar ep 2 kijken dan. Aangezien iedereen het hier blijkbaar ook kijkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
It doesn't even matter if there is no hope
As the madness of the system grows.
Wooow woow woowquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Misschien toch maar ep 2 kijken dan. Aangezien iedereen het hier blijkbaar ook kijkt.
maar het is geen spelquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh. Het idee van, 'omg we zitten vast in een spel' 'wat doen we nu' zat er niet in. Niemand die in paniek raakte, wtf
Ben je klaar voor de pointe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fight the power?
[..]
Huh? Er zitten verdomme menu's in, natuurlijk is het een spel.
Pointe? Nee, hij hangt nog een beetje halfslap. Misschien als jij of Strawberry wat pikante foto's plaatsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Maar, heb je TTGL nou al eens af.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pointe? Nee, hij hangt nog een beetje halfslap. Misschien als jij of Strawberry wat pikante foto's plaatsen?Ben nu bij ep 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Maar, heb je TTGL nou al eens af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pointe? Nee, hij hangt nog een beetje halfslap. Misschien als jij of Strawberry wat pikante foto's plaatsen?Als je goed zoekt kan je die vast wel vinden van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Maar, heb je TTGL nou al eens af.
Hmm, 8 miljard per seconde momenteel... Alleen nog even Kitten Overseers voor 900 biljoen kopen en dan resetten voor de heavenly chips denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Speel al een paar weken h, al ben ik er nou eigenlijk ook wel klaar mee
Nope, hun wereld is veranderd in de wereld van het spel dat zij speelde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fight the power?
[..]
Huh? Er zitten verdomme menu's in, natuurlijk is het een spel.
Moe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kan je die vast wel vinden van mij.
Volgens mij hebben ze die intro er gewoon om gedaan om gememed te wordenquote:
Mag je trouwens basketballen met je benen er in dunken? Volgens mij zat dat ook in deze OP.quote:
Ja, maar dan beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
vergelijkbaar met tonari kaibatsu kun?
Yahari Ore no Seishun Love Come blabla (Oregairu) gezien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad vergelijkbaar.Maar LC is mijn all-time favo rom-com anime, dus beter imo.
Nope, bedankt voor de tip. Heb net even gekeken op MAL en lijkt me leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Yahari Ore no Seishun Love Come blabla (Oregairu) gezien?
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
White Album 2 is eigenlijk alles wat ik van K-ON hoopte en meer.
Sorriez de enige gelijkenis met K-On is dat het over een light music club gaat en dat er een meisje tussen zit die op MIo lijkt, maar Mio's design is inmiddels vrij populair.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
hmm dan ga ik hem niet kijken, ik gehoopt op een soortgelijke anime als K-on toen je dat poste![]()
Tenzij het zoals Beck is, dat vond ik wel een goede serieuze muziek anime
Hardcore theedrinken!quote:
DMC als in Devil May Cry?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DMC vermaakte ik mij wel, is ook net als K-On
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |