Geen idee, maar ik had geen gameboy.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Kyu, hoe oud was jij toen pokemon red in NL kwam>?
Aah oke, ja, dan mis je wel de nostalgie die je krijgt van pokemon originquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had geen gameboy.
Ik heb firered via een emulator gespeeld...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, ja, dan mis je wel de nostalgie die je krijgt van pokemon origin.
Dat is wel anders dan dat je als 7 jarig kindje de hele dag met je vrienden op een bank of buiten pokemon red of blue zit te spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb firered via een emulator gespeeld...
Waar je veel te snel weer mee bent gestopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb firered via een emulator gespeeld...
Ik heb iets van 4 keer het spel uitgespeeld, zeur nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar je veel te snel weer mee bent gestopt.
Amsterdamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:16 schreef Qunix het volgende:
Ik speel momenteel pokemon geel op een gameboy. Dus als je iemand ziet met een gameboy en pokemon geel in de metro in amsterdam, ben ik dat.
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een manier om iemand te verwelkomen
Je weet wel dat ik ver hiervoor al hier postte over anime?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.
Echt hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wel anders dan dat je als 7 jarig kindje de hele dag met je vrienden op een bank of buiten pokemon red of blue zit te spelen.
brony's mogen een nekschotquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je ben een brony,liefhebber van een Westerse animatie serie(lees cartoons).Het is geen anime,alhoewel My Little Pony(voorganger is 2 jaar ouder) franchise door Hasbro is ontwikkeld...in 1983.
Balen dat ik daar niet bij was ;w; ik had LeafGreen en FireRed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt heSpel dat mijn jeugd gedefinieerd heeft.
Hoorde dat er wel bepaalde canon-plotelementen zijn die door de fillers heen lopen, maar blijkbaar zijn die niet echt belangrijk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja fillers skippen! Behalve die van Kakashi's masker (episode 101 of zo), die is wel leuk.
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik ver hiervoor al hier postte over anime?
Gezien het feit dat Takara Tomy later over werd genomen door Hasbroquote:
Volgens mij haddenw e daar vorige keer al een discussie over.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoorde dat er wel bepaalde canon-plotelementen zijn die door de fillers heen lopen, maar blijkbaar zijn die niet echt belangrijk?
Hmm, en geen commentaar op mijn UI trouwens?
Kan geen zomervakantie meer herinneren zonder die spellen. Hoewel ik Blue niet zo heel veel gespeeld heb, de échte goede tijd kwam toen ik een Gameboy Color met Gold hadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Balen dat ik daar niet bij was ;w; ik had LeafGreen en FireRed.
Over Naruto of over Breivik?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij haddenw e daar vorige keer al een discussie over.
Over breivik en jouw statements over moslims in NEderland en de moslimpartij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |