quote:
Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef MAHL het volgende:[..]
Denk het niet, CA's zijn toch gewoon compleet sociopatische mensen die het gewoon geen reet interesseert hoeveel pijn ze anderen doen? Terwijl dinges juist een lief, empathisch meisje is maar eentje die wel extreem stressbestendig is...
Ik denk dat het twee verschillende dingen; zijn crimineel zijn en asymptomatisch zijn. Zoals dat ook zo met psychopathie is. De enige die er op gecontroleerd worden zijn rare criminelen, maar het vermoeden bestaat onder experts dat zeker 1% van de bevolking (ik meen me te herinneren van de V.S.) psychopathisch is.
Er is schijnbaar niet echt een manier om asymptomaten op te sporen (of Sybill acht dat niet nodig) behalve als ze in botsing komen met de wetten. Dus waarschijnlijk zijn alle asymptomaatjes die in Sybill opgenomen zijn om de mensheid te be- of veroordelen nu juist de de tomaatjes die van zich moordneigingen hebben of incompetent genoeg waren om illegale middelen aan te wenden om hun doelen te bereiken en betrapt te worden.
Terwijl de beste tomaatjes in hun functies als bedrijfslijders en theosofen (weet ik het) wachten om geplukt te worden. Daarom moet Akane en meer felrode tomaten als zij in Sybil opgenomen worden. Zij is tenminste slim genoeg om te doen alsof ze zich om anderen bekommert buiten haar eigenbelang.
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-10-2013 15:57:37 ]