daarom bleach of one piecequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
Je moet het maar zo zien, hij denkt pas na als hij op het punt staat te verliezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij bleach gebeurt dat ook. In elke shonen anime a la naruto enz.
Wel irritant, maarja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.
Hoort gewoon bij shonen.
Kuroko no Basket s2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand, post ff alle goede/leuke nieuwe anime in de OP van dit seizoen. Dan hoef ik straks niet die hele lijst af te gaan. Dankje.
Wat hoort bij shonen?zinloos gevechten??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.
Hoort gewoon bij shonen.
Wat is dat??quote:
moe-missionaris ??quote:
Anime die ik ga uitchecken: (ws de helft al droppen na 1 of 2 episodes, uiteindelijk ongeveer 3 zijn die ik af ga kijken):quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand, post ff alle goede/leuke nieuwe anime in de OP van dit seizoen. Dan hoef ik straks niet die hele lijst af te gaan. Dankje.
Algemene kennis toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
dat als je IP adres 192.168.1.1 in webbrowser intypt gegevens van je modem kan inzien.
Shonen gaat toch juist om de gevechten? En bij Naruto is het tof dat de rest ook gewoon, eh, tof is. Karakters, setting, muziek, beetje drama etcquote:Wat hoort bij shonen?zinloos gevechten??
Jup, wacht op deel 3 nog. Ook de serie Berserk is vet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 05:37 schreef TwyLight het volgende:
Kennen jullie dit:
Beruseruku: Ougon jidaihen I - Haou no tamago (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc - The Egg of the King
Berserk: Ohgon jidai hen 2 - dorudorei koryaku hen (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 2 - The Battle for Doldrey
Berserk: Ohgon jidai hen 3 - Kôrin (2013) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 3 - Descent
Net deel 1 gezien en die was zeer vet
Jupquote:
Veel succes, ik niet (denk ik)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke, ikke. Kies mij, kies mij, kies mij!
Er komt een S2.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het einde van Psycho Pass een beetje tegenvallen.Het voelt zo abrupt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het einde van Psycho Pass een beetje tegenvallen.Het voelt zo abrupt.
Sinds Januari 2007 heb ik nonstop privenetwerk i.c.m met Ziggo in huis(inmmidels 5x verhuisd in Den Haag in die tijd,laatste keer was begin Maart 2012),mijn router IP-adres begint dus echter met 192.168.2.1.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anime die ik ga uitchecken: (ws de helft al droppen na 1 of 2 episodes, uiteindelijk ongeveer 3 zijn die ik af ga kijken):
Outbreak Company (Moe-missionaris)
Yuusha ni Narenkatta Ore wa blabla (demon lord comedy)
Log Horizon (SOA ripoff)
Blazblue Alter Memory (futuristische bountyhuntershit)
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love blabla (multiple choice boy)
Koroshiya-san: The Hired Gun (hitman huishoudhulp)
[..]
Algemene kennis toch?
[..]
Shonen gaat toch juist om de gevechten? En bij Naruto is het tof dat de rest ook gewoon, eh, tof is. Karakters, setting, muziek, beetje drama etc
Zal ik trouwens juist wel of niet de Naruto fillers kijken? Of moet ik gewoon zo'n guide pakken waarbij je alle fillers skipt.
een wat??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat zij eigenlijk ook zo'n Criminally Asymptomatic persoon is.
Hoezo wacht je op deel 3? Die heb ik gisteren in 720p gedownloadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, wacht op deel 3 nog. Ook de serie Berserk is vet.
[..]
Jup
Import?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo wacht je op deel 3? Die heb ik gisteren in 720p gedownloadOf heb jij hem fysiek besteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |