ah!quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dank dank, in de download gegooid
Wel beginnen met Seizoen 1quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog niet gezien, neem ik even mee
[..]
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmm
hont en schaar moet ik nog even binnen hengelen...
Hebben ze uiteindelijk wel seks? Bibliofilie sluit heterofilie en zofilie helemaal niet uit.quote:
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hebben ze uiteindelijk wel seks? Bibliofilie sluit heterofilie en zofilie helemaal niet uit.
Leuk of niet, voor mij is dat het enige wat die serie nog kan redden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zeker
Nog niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zeker
zelfde directorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:35 schreef MAHL het volgende:
Kill la Kill toevallig van dezelfde makers als TTGL?
daarom bleach of one piecequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
Je moet het maar zo zien, hij denkt pas na als hij op het punt staat te verliezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |