Concept is interessant, maar ik zie er voor de rest het punt er niet in het is CHernobyl:Japan.quote:
Alleen maar vrouwelijke protagonists is ook niet leuk, vind ik dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Concept is interessant, maar ik zie er voor de rest het punt er niet in het is CHernobyl:Japan.
en de artstyle spreekt mij niet aan.
Ik kijk het al LEGAALquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill kan trouwens hier gratis en LEGAAL gekeken worden:
https://www.daisuki.net/movies/watch/UFc/HGc
Want, ik deel het niet met anderen en volgens de nederlandse wetgeving is het volkomen legaal.quote:
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Want, ik deel het niet met anderen en volgens de nederlandse wetgeving is het volkomen legaal.
gr gr
Legaal of niet legaal; streamen zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill kan trouwens hier gratis en LEGAAL gekeken worden:
https://www.daisuki.net/movies/watch/UFc/HGc
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
DE AOTY IS GEARRIVEERD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
DE AOTY IS GEARRIVEERD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... in de download gegooid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kill La Kill
volgens mij nog niet gezien, neem ik even meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan niet missen... Infinite Stratos S2?
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kill La Kill
2e helft niet gezien?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog niet gezien, neem ik even mee
[..]
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmm
hont en schaar moet ik nog even binnen hengelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |