SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
According to the Twitter post that shared this heartwarming homework assignment, the teacher who gave it has since passed away, but what an awesome impression to leave on the students that he must have cared for so very much. Now, please excuse me while I find a fresh box of tissues. These tears refuse to stop.quote:Final homework assignment
No due date
Please be happy.
By the time you are ready to turn in this assignment, I will probably be in heaven.
Don’t rush your report. Feel free to take your time.
But someday, please turn to me and say “I did it. I’ve become happy.”
I’ll be waiting.
Skype weet ik niet. Chat wel. Skype is er in ieder geval wel sinds Januari 2013 denk ik. Die belachelijke piek in de statistieken komt omdat .Cake ons te luidruchtig vond en we moesten overstappen op iets anders. Eerst IRC, daarna werd het Skype.quote:
Tja, ik weet het niet. Ik kijk op het moment niets denk ik. Ja ik moet Yamato gaan kijken, anders wordt Dakgoot boosquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:49 schreef Qunix het volgende:
Woow.
Ik zie wel nu een behoorlijk diepe dal
lied door One ok rock erin , oke ik ga kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen, het is wel Rurouni Kenshin
Ik heb de film nog niet gezien
3,5 miljard per seconde momenteelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat Cookie Clicker mij 666.6 koekjes per seconde geeft
na deze save ben ik opnieuw begonnen:quote:
1 | 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%21END%21 |
Ja ik weet dat je saves kan manipuleren en hacken enzo. Maar zo is het gewoon leuker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
na deze save ben ik opnieuw begonnen:
[ code verwijderd ]
nee, legit save, ik zat met boze omaatjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je saves kan manipuleren en hacken enzo. Maar zo is het gewoon leuker.
Hmm, zo maar een soft reset met heavenly cookies denk ik.
Die kun je appeasen he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, legit save, ik zat met boze omaatjes
i knowquote:
Voor welke achievements moet je dan resetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
i know
maar was het zat, ging resetten omdat ik nog een aantal achievements moest
(en begon met 555x heavenly cookies)
Fuck manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:31 schreef mschol het volgende:
Sacrifice / Oblivion / From scratch / Nihilism
Reset your game with 1,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000,000,000 cookies baked
Klikken voor virtuele koekjes. Op de een of andere manier heel verslavend voor velen.quote:
Ik moet nu huilen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:44 schreef Qunix het volgende:
Final homework assignment from dearly departed teacher will bring you to tears
[ afbeelding ]
One Japanese school teacher understood that he was nearing the end of his time on earth and did what he could to dispel the certain grief of his beloved students the only way he knew how. He gave them one last homework assignment.
[..]
According to the Twitter post that shared this heartwarming homework assignment, the teacher who gave it has since passed away, but what an awesome impression to leave on the students that he must have cared for so very much. Now, please excuse me while I find a fresh box of tissues. These tears refuse to stop.
Is dat de nieuwe Facebook rage?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck man
[..]
Klikken voor virtuele koekjes. Op de een of andere manier heel verslavend voor velen.
Leg het dan eens uit, verdomme!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met Vleesboek.
quote:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Leg het dan eens uit, verdomme!
Ik hoor alleen van koekjes en ik hou verdorie van koekjes!
Thanks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Clicker_Wiki
Het is ook lame. Eén van de meest domme spellen die ik ooit gespeeld heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zie me hier wel verslaafd aan raken, misschien had ik het niet moeten vragen.
Edit: nvm, het is best lame
Ziggo, daar heb je het al...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Mijn thuis verbinding met het Internet met Ziggo is niet mogelijk sinds vrijdag
Het is eigenlijk Ziggo B.V niet,maar aannemer Siers Telecom die werkzaamheden verrichten met hun netwerkquote:
Goh, wie weet... Vond Free ook al leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben je stiekem een yaoi fan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goh, wie weet... Vond Free ook al leuk
Ik wil best een keer eten bij een Japanse restaurant in Den Haag!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie site hé...
[ afbeelding ]
Zie er echt lekker uit.
http://www.tripadvisor.co(...)olland_Province.htmlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil best een keer eten bij een Japanse restaurant in Den Haag!
Aha....bookmarkedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.co(...)olland_Province.html
in een ver verleden wel volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Heeft deze anime topic ooit een meeting gehad?
Meerdere, maar dat is alweer lang geleden volgens mij. Zoals TV / Het grote anim /manga meeting topic dl 4. LaserQuestGangRapequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
In amsterdam bij de RAI is een echte Japanse ramen winkel. Je kan alleen tonkotsu ramen krijgen als hoofdgerecht en ze hebben ook calpis.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[ququote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Clicker_Wiki
otequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is ook lame. Eén van de meest domme spellen die ik ooit gespeeld heb.
En toch, toch speel je doorZoals iemand al zei, het is alsof OCD en autisme samen een spel gingen maken, dan krijg je dit....
][iquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:35 schreef mschol het volgende:
ik liet hem lekker pruttelen op de achtergrond
mg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef mschol het volgende:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie site hé...
[ afbeelding ]
Zie er echt lekker uit.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je saves kan manipuleren en hacken enzo. Maar zo is het gewoon leuker.
Hmm, zo maar een soft reset met heavenly cookies denk ik.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, legit save, ik zat met boze omaatjes
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
i know
maar was het zat, ging resetten omdat ik nog een aantal achievements moest
(en begon met 555x heavenly cookies)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voor welke achievements moet je dan resetten?
RAUSquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:31 schreef mschol het volgende:
Sacrifice / Oblivion / From scratch / Nihilism
Reset your game with 1,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000,000 cookies baked
Reset your game with 1,000,000,000,000,000 cookies baked
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
In amsterdam bij de RAI is een echte Japanse ramen winkel. Je kan alleen tonkotsu ramen krijgen als hoofdgerecht en ze hebben ook calpis.
Volgens vele is hij super goed. Staat op mij to-do lijst
http://www.hakatasenpachi.com/Ramen.html
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie site hé...
[ afbeelding ]
Zie er echt lekker uit.
RAUSquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.co(...)olland_Province.html
Nog steeds niet begonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Ik kijk op het moment niets denk ik. Ja ik moet Yamato gaan kijken, anders wordt Dakgoot boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb wel een stuk of 3 op Tsunacon gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Hmm, wie? En hoe zit het met het weeaboo gehalte? En jou moe-gehalte?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk of 3 op Tsunacon gezien.
Arasu, Robin en Easymodo.quote:
Valt wel meequote:En hoe zit het met het weeaboo gehalte?
JouW.quote:En jou moe-gehalte?
Jou en Jouw kan niet allebei. Je zegt toch niet U moe gehalte? Je zegt namelijk, Uw moe gehalte.quote:
Wie heeft het hier over eten? Jij over koekjes. Jij raus!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
RAUS
Culinesse à gogo
Monster Rats?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:20 schreef Xaryna het volgende:
Die Monster Rats... brr.
[ afbeelding ]
Hoe noemden ze ze bij jou dan? Ik heb HorribleSubs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Monster Rats?
Ik zag zelfs een sub waarin die telekinese ''The Force'' wordt genoemd
Queerats. Al zijn beide vertalingen goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe noemden ze ze bij jou dan? Ik heb HorribleSubs.
Ik moet gewoon Japans leren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Queerats. Al zijn beide vertalingen goed.
UTW is het beste.
Dat kan ik nu dus wel lezen, maar geen idee wat het betekent:Pquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
Zei daar iemand moe? Mandatory moe inbound.
Maar Arashimashou, dat is drie keer Mio.
Ja nou, en?
He, ik heb het gekopieerd van goegel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je niet in katakana schrijven, maar in hiragana
Shinsekai Yori, echt een aanrader.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke serie is dat met die rattenbeesten?
en een 9/10 edquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori, echt een aanrader.
Dystopie, horror, thriller, etc
Mio heeft de beste ending gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik snap niet wat Mio daarmee te maken heeft.
Beide.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef Kyubey het volgende:
Ik weet niet wat AOTS zou moeten worden (tot nu toe). Ik neig naar Shingeki of Shinsekai.
Argh, Shinsekai was vorig jaar begonnen.
Zeg aub niet dat je lui bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mio heeft de beste ending gemaakt
gr
Tsja. Grquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beide.
Ze komen uit een ander seizoen.
Hmm. Zonder te spoilen; het verhaal doet mij niet veel en dat typische KyoAni is er qua gevoel niet...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op je genuanceerde en weloverwogen mening.
Oke, dan wacht ik nog af totdat episode 2 heel goed blijkt te zijn oid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm. Zonder te spoilen; het verhaal doet mij niet veel en dat typische KyoAni is er qua gevoel niet...
Dus posts over hoe goed het is overtuigen je niet, maar een plaatje van een lelijke rat wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alright, dan zal die nu meteen gecheckt worden. Heb dank.
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus posts over hoe goed het is overtuigen je niet, maar een plaatje van een lelijke rat wel?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog af totdat episode 2 heel goed blijkt te zijn oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zeg aub niet dat je lui bent.
[..]
Tsja. Gr
Wie gaat kijken?quote:Outbreak Company
Having a light novel author father and an eroge illustrator mother, Kanou Shinichi is a thoroughbred otaku. However he does not have any special power except for his broad knowledge, sharp insight, and impeccable instinct about "MOE" and its products, from manga to anime to games to light novel to figures. One day he found himself transported to a fantasy world where elves live and dragons fly. And he is given a task—not to fight monster or embark on a quest, but to enhance cultural exchange by becoming a "moe missionary" in this fantasy world! He meets a palace guard who has a bit of fujoshi taste, a half-elf maid, and the empress who is a little girl. He comes up with the idea of building a school. At first it runs as a comedy but later there are serious matters that Shinichi needs to face: ethnic discrimination, social problems, conflict with neighboring countries, sabotage by opposition elements including Japanese government, etc. Can he overcome the obstacles, successfully bring "moe" culture to the fantasy world, and help the people there as well?
Read more at http://myanimelist.net/an(...)#y8ZaI59fHxMRDW4B.99
Ik kijk minimaal de eerste 2 epsquote:
Het eerste wat ik ook dachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef Xaryna het volgende:
Na het lezen van de laatste posts hier en dan deze titel zien: TV / Een dubbeltje op zijn kant #18 Zo moe! Moe! Moe! Moe!
Keek ik toch even raar op
Laat weten hoe ze zijn! En dan vooral meerkeuzejongen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef MAHL het volgende:
Hmmm, deze staan trouwens op mijn to-watch voor mijn het nieuwe seizoen:
Outbreak Company (Moe ambassador
Yuusha ni Narenkatta Ore wa blabla (demon lord comedy)
Log Horizon (SOA ripoff)
Blazblue Alter Memory (futuristische bountyhuntershit)
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love blabla (multiple choice boy)
Koroshiya-san: The Hired Gun (hitman huishoudhulp)
Je kan ze zelf ook uitproberen hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Laat weten hoe ze zijn! En dan vooral meerkeuzejongen.
Ik heb het te druk met huiswerk cookie klikkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je kan ze zelf ook uitproberen hoorMaar 20min per aflevering en na twee episodes weet ik meestal wel of het iets is of niet.
Maar ik zal het laten weten
Huiswerk in 6VWOquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met huiswerk cookie klikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 22:01:54 ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huiswerk in 6VWOIs gewoon een herhaling van eerdere jaren. Toen ik in 6VWO zat speelde ik fulltime World of Warcraft
He, ik heb ook nog werkstukken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, ik heb ook nog werkstukken hoor
Waar gaat je PWS over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de wereld heeft hem (voorlopig) weer met rust gelaten. Dus mijn steun heeft hij eventjes niet meer nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Ja, is Assad uit de gratie gevallen?
Ja, het gaat langzaam maar niet terug in de tijd langzaam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef DemonRage het volgende:
Naruto manga voelde nu meer een combinatie van Groundhog Day en Fairy Tail.
Breivik is toch ook weer met rust gelaten? In zijn cel. Waarom steun je Volkert van der Graaf niet? Men heeft de laatste tijd de pik op hem heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, de wereld heeft hem (voorlopig) weer met rust gelaten. Dus mijn steun heeft hij eventjes niet meer nodig
ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met huiswerk cookie klikker
Zwijg neppe Morisummer Klipnap!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds jij Chuunibyou shit vindt, neem ik je niet meer serieus
Wat? Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zwijg neppe Morisummer Klipnap.
Robins misschien aanstaande vriendin.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Robins misschien aanstaande vriendin.
[ afbeelding ]
Excuseer me nu even terwijl ik uit de Mabinogion postgeschiedenis doorspit voor de nostalgiaaaaaaaa.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Dat gaat wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat gaat wel over.Dat is best wel gemeen om te zeggen vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, interessantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Communisme, met de focus op Noord-Korea
True, maar ik kan wel wat zien in het wereldbeeld van Breivik. Volkert is daarentegen een beetje te links naar mijn mening. Vraag me nog steeds af hoe Nederland eruit had gezien als Pim Fortuyn nog leefde... En vraag me ook wel af hoe hij er in hemelsnaam af is gekomen met maar iets meer dan 10 jaar cel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Breivik is toch ook weer met rust gelaten? In zijn cel. Waarom steun je Volkert van der Graaf niet? Men heeft de laatste tijd de pik op hem heb ik begrepen.
Heb je al eh... Dokurochan gezien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al ruim een maand geen anime gekeken
Wereldbeeld, ja dat zal. Maar die slachting, neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah, interessantVoor economie of geschiedenis?
Zou ook kunnen kijken naar de omslag van Rusland naar een markteconomie onder Jeltsin en later Putin. Wat Putin voor de economie heeft gedaan
[..]
True, maar ik kan wel wat zien in het wereldbeeld van Breivik. Volkert is daarentegen een beetje te links naar mijn mening. Vraag me nog steeds af hoe Nederland eruit had gezien als Pim Fortuyn nog leefde... En vraag me ook wel af hoe hij er in hemelsnaam af is gekomen met maar iets meer dan 10 jaar cel.
Ik geloof oprecht dat als Fortuyn nog leefde iedereen beter gekleed over straat zou gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Met Fortuyn aan de macht hadden we iig een beter leger.
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wereldbeeld, ja dat zal. Maar die slachting, nee
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.
In Rotterdam nu bijvoorbeeld, een Moslimpartij opgericht... Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze een absolute meerderheid in de Raad hebben. Zal niet lang duren denk ik, gezien meer dan de helft van de steden in Nederland (2/3e al bijna) uit allochtonen bestaat. En nee, Moslims hebben het niet zo op artikel 1 van de Grondwet, laat staan op de Nederlandse bestuurlijke normen en waarden... Het is niet de vraag of, maar wanneer het fout gaat.
Gast je hebt VWO gedaan en interpreteert op die manier statistieken? Al het andere terzijde, ik hoop dat de statistische argumenten niet meent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.
In Rotterdam nu bijvoorbeeld, een Moslimpartij opgericht... Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze een absolute meerderheid in de Raad hebben. Zal niet lang duren denk ik, gezien meer dan de helft van de steden in Nederland (2/3e al bijna) uit allochtonen bestaat. En nee, Moslims hebben het niet zo op artikel 1 van de Grondwet, laat staan op de Nederlandse bestuurlijke normen en waarden... Het is niet de vraag of, maar wanneer het fout gaat.
Eh? Leuk dat je een naïef wereldbeeld hebt en denkt dat het niet zover zal komen. De realiteit laat echter andere dingen zien... In Engeland zijn nota bene al Sharia rechtbanken!quote:
Mij naïef noemen, dat is schattig, maar nee. Jij denkt veel te simpel na.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh? Leuk dat je een naïef wereldbeeld hebt en denkt dat het niet zover zal komen. De realiteit laat echter andere dingen zien... In Engeland zijn nota bene al Sharia rechtbanken!
En waar ga ik dan in de fout?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gast je hebt VWO gedaan en interpreteert op die manier statistieken? Al het andere terzijde, ik hoop dat de statistische argumenten niet meent.
Jij denkt veel te idealistisch na.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mij naïef noemen, dat is schattig, maar nee. Jij denkt veel te simpel na.
Want? Misschien moet jij eens beter kijken naar de feiten en niet zo simpel conclusies trekken. Laat staan mij naïef noemen terwijl ik , hoe arrogant het ook klinkt , denk ik meer op de hoogte ben van veel onderwerpen dan jijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
En waar ga ik dan in de fout?
[..]
Jij denkt veel te idealistisch na.
Grappenmakerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds jij Chuunibyou shit vindt, neem ik je niet meer serieus
quote:
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerktquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze discussie netWe hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gepost door een afstammeling van de Hugenoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 23:08:36 ]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerkt![]()
Klantenservice, lekker kutklanten administratief opnaaien en boetes aansmerenOf boeken innemen van huilende brugklassers die een boek kwijt waren.
Taalblokken in een ict-opleiding?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
valt mee dit jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.
Walgelijke shit.
Gast, je zei net dat 2/3 allochtoon was in de grote steden. Ten eerste ligt het meer tussen de 30 en 47 % en dan ga je er blindelings vanuit dat het allemaal moslims zijn, wat nog meer bullshit is. Ook, en ik ben zeker geen voorstander van de Islam, zijn er gematigde moslims die ook niet zoveel van de Islam moeten hebben. Ik woon al mn hele leven in Amsterdam en ben genoeg kut marokkaantjes enz tegenkomen en genoeg kut turken in Zaandam, maar ook genoeg aardige. Naja, bij marokkanen niet, turken wel (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Hnngg... Yoko zou verboden moeten worden
Yoko littner verbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wats datquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je al eh... Dokurochan gezien?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verder
Oh, niets voor mij dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een lief meiske dat je kop eraf hakt en je vervolgens weer tot leven wekt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verderAFCA
Qui audet adipiscitur
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.
Okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.
quote:
geweldige seriequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel nostalgie aan het origineel.
;_;quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ooit hoop ik nog eens een serie a la BoB tegen te komen, bij far mij favoriet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Was inderdaad minder, maar nog wel goed
Vandaag even nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auf der heide bluht ein kleines blumenlein und das heist
Zeker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit hoop ik nog eens een serie a la BoB tegen te komen, bij far mij favoriet..
Homo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
we hebben het al eeb maand niet gedaan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Over episode 18 van Psycho Pass, iets wat ik raar vind.is Psycho Pass goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sword Art Online lijkt me ook wel interessant na Fate Zero
Irene is bae <3
De kwaliteit van het plot is totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
is Psycho Pass goed?
Sword Art Online lijkt me ook wel interessant na Fate Zero
Boku no Pico hoor ik hier veel goeds over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
AOT uitgekeken. Best vermakelijk. Iemand meer van dat soort anime? Zeg maar niet overdreven fictief en met een beetje actie?
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De kwaliteit van het plot is totaal niet vergelijkbaar.
Psycho Pass is wel leuk ja.
Met poppen die in allerlei vage monsters en weet ik wat veranderen. Vind bij AOT wel tof dat het vooral om de 'menselijke' karakters gaat maar dat er nog wel veel actie in zit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is overdreven fictief? Full Metal Alchemist is wel een aanrader op zich, maar wel magie enzo.
Steins gate is zeker een aanrader, al begint de echte actie vooral pas na episode 13 (ongeveer). Daarvoor draait het meer om de principes van tijdreizen en het leren kennen van de personages.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.
Steins gate aanrader?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met poppen die in allerlei vage monsters en weet ik wat veranderen. Vind bij AOT wel tof dat het vooral om de 'menselijke' karakters gaat maar dat er nog wel veel actie in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Steins;Gate is zeker een aanrader! Pakte mij al vanaf de eerste episode waarna ik iets had van 'wtf'. Toen verder gekeken en het werd alsmaar beter, helemaal wanneer je de personages kent en de principes van het tijdreizen snapt iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.
Steins gate aanrader?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Daar hebben ze niet te maken met grote geslachtsdelen, tenzij een buitenlander of in hentai.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Qunix het volgende:
New denim hot pants for men, the talk of Japan, makes us feel mildly ill
[ afbeelding ]
Eindelijk eMANcipatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Qunix het volgende:
New denim hot pants for men, the talk of Japan, makes us feel mildly ill
[ afbeelding ]
Concept is interessant, maar ik zie er voor de rest het punt er niet in het is CHernobyl:Japan.quote:
Alleen maar vrouwelijke protagonists is ook niet leuk, vind ik dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Concept is interessant, maar ik zie er voor de rest het punt er niet in het is CHernobyl:Japan.
en de artstyle spreekt mij niet aan.
Ik kijk het al LEGAALquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill kan trouwens hier gratis en LEGAAL gekeken worden:
https://www.daisuki.net/movies/watch/UFc/HGc
Want, ik deel het niet met anderen en volgens de nederlandse wetgeving is het volkomen legaal.quote:
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Want, ik deel het niet met anderen en volgens de nederlandse wetgeving is het volkomen legaal.
gr gr
Legaal of niet legaal; streamen zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill kan trouwens hier gratis en LEGAAL gekeken worden:
https://www.daisuki.net/movies/watch/UFc/HGc
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
DE AOTY IS GEARRIVEERD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
DE AOTY IS GEARRIVEERD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... in de download gegooid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kill La Kill
volgens mij nog niet gezien, neem ik even meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan niet missen... Infinite Stratos S2?
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kill La Kill
2e helft niet gezien?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog niet gezien, neem ik even mee
[..]
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmm
hont en schaar moet ik nog even binnen hengelen...
ah!quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dank dank, in de download gegooid
Wel beginnen met Seizoen 1quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog niet gezien, neem ik even mee
[..]
stukje eerste ep gezien, dunno.. hmm
hont en schaar moet ik nog even binnen hengelen...
Hebben ze uiteindelijk wel seks? Bibliofilie sluit heterofilie en zoöfilie helemaal niet uit.quote:
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hebben ze uiteindelijk wel seks? Bibliofilie sluit heterofilie en zoöfilie helemaal niet uit.
Leuk of niet, voor mij is dat het enige wat die serie nog kan redden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zeker
Nog niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zit nog maar aan de 2e aflevering... toch geen bestialiteit zeker
zelfde directorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:35 schreef MAHL het volgende:
Kill la Kill toevallig van dezelfde makers als TTGL?
daarom bleach of one piecequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
Je moet het maar zo zien, hij denkt pas na als hij op het punt staat te verliezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Ben dus toch maar begonnen met Naruto. Inmiddels al 45 afleveringen gezien.
Alleen wat ik wel stom vind is dat Naruto elke keer helemaal in elkaar gemept wordt en dan op het aller laatst heeft hij of ineens nog toevallig een truuctje achter de hand (waarom niet eerder?) of iemand anders red op het laatste moment zijn kont.
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij bleach gebeurt dat ook. In elke shonen anime a la naruto enz.
Wel irritant, maarja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.
Hoort gewoon bij shonen.
Kuroko no Basket s2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand, post ff alle goede/leuke nieuwe anime in de OP van dit seizoen. Dan hoef ik straks niet die hele lijst af te gaan. Dankje.
Wat hoort bij shonen?zinloos gevechten??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
One Piece ook. Fairy Tail ook. Soul Eater ook.
Hoort gewoon bij shonen.
Wat is dat??quote:
moe-missionaris ??quote:
Anime die ik ga uitchecken: (ws de helft al droppen na 1 of 2 episodes, uiteindelijk ongeveer 3 zijn die ik af ga kijken):quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand, post ff alle goede/leuke nieuwe anime in de OP van dit seizoen. Dan hoef ik straks niet die hele lijst af te gaan. Dankje.
Algemene kennis toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
dat als je IP adres 192.168.1.1 in webbrowser intypt gegevens van je modem kan inzien.
Shonen gaat toch juist om de gevechten? En bij Naruto is het tof dat de rest ook gewoon, eh, tof is. Karakters, setting, muziek, beetje drama etcquote:Wat hoort bij shonen?zinloos gevechten??
Jup, wacht op deel 3 nog. Ook de serie Berserk is vet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 05:37 schreef TwyLight het volgende:
Kennen jullie dit:
Beruseruku: Ougon jidaihen I - Haou no tamago (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc - The Egg of the King
Berserk: Ohgon jidai hen 2 - dorudorei koryaku hen (2012) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 2 - The Battle for Doldrey
Berserk: Ohgon jidai hen 3 - Kôrin (2013) - IMDb
Berserk: The Golden Age Arc 3 - Descent
Net deel 1 gezien en die was zeer vet
Jupquote:
Veel succes, ik niet (denk ik)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke, ikke. Kies mij, kies mij, kies mij!
Er komt een S2.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het einde van Psycho Pass een beetje tegenvallen.Het voelt zo abrupt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het einde van Psycho Pass een beetje tegenvallen.Het voelt zo abrupt.
Sinds Januari 2007 heb ik nonstop privenetwerk i.c.m met Ziggo in huis(inmmidels 5x verhuisd in Den Haag in die tijd,laatste keer was begin Maart 2012),mijn router IP-adres begint dus echter met 192.168.2.1.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anime die ik ga uitchecken: (ws de helft al droppen na 1 of 2 episodes, uiteindelijk ongeveer 3 zijn die ik af ga kijken):
Outbreak Company (Moe-missionaris)
Yuusha ni Narenkatta Ore wa blabla (demon lord comedy)
Log Horizon (SOA ripoff)
Blazblue Alter Memory (futuristische bountyhuntershit)
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love blabla (multiple choice boy)
Koroshiya-san: The Hired Gun (hitman huishoudhulp)
[..]
Algemene kennis toch?
[..]
Shonen gaat toch juist om de gevechten? En bij Naruto is het tof dat de rest ook gewoon, eh, tof is. Karakters, setting, muziek, beetje drama etc
Zal ik trouwens juist wel of niet de Naruto fillers kijken? Of moet ik gewoon zo'n guide pakken waarbij je alle fillers skipt.
een wat??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat zij eigenlijk ook zo'n Criminally Asymptomatic persoon is.
Hoezo wacht je op deel 3? Die heb ik gisteren in 720p gedownloadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, wacht op deel 3 nog. Ook de serie Berserk is vet.
[..]
Jup
Import?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo wacht je op deel 3? Die heb ik gisteren in 720p gedownloadOf heb jij hem fysiek besteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |