Grappenmakerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds jij Chuunibyou shit vindt, neem ik je niet meer serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerktquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze discussie netWe hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gepost door een afstammeling van de Hugenoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 23:08:36 ]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerkt![]()
Klantenservice, lekker kutklanten administratief opnaaien en boetes aansmerenOf boeken innemen van huilende brugklassers die een boek kwijt waren.
Taalblokken in een ict-opleiding?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
valt mee dit jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.
Walgelijke shit.
Gast, je zei net dat 2/3 allochtoon was in de grote steden. Ten eerste ligt het meer tussen de 30 en 47 % en dan ga je er blindelings vanuit dat het allemaal moslims zijn, wat nog meer bullshit is. Ook, en ik ben zeker geen voorstander van de Islam, zijn er gematigde moslims die ook niet zoveel van de Islam moeten hebben. Ik woon al mn hele leven in Amsterdam en ben genoeg kut marokkaantjes enz tegenkomen en genoeg kut turken in Zaandam, maar ook genoeg aardige. Naja, bij marokkanen niet, turken wel (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Hnngg... Yoko zou verboden moeten worden
Yoko littner verbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wats datquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je al eh... Dokurochan gezien?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verder
Oh, niets voor mij dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een lief meiske dat je kop eraf hakt en je vervolgens weer tot leven wekt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verderAFCA
Qui audet adipiscitur
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.
Okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.
quote:
geweldige seriequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel nostalgie aan het origineel.
;_;quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ooit hoop ik nog eens een serie a la BoB tegen te komen, bij far mij favoriet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Was inderdaad minder, maar nog wel goed
Vandaag even nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auf der heide bluht ein kleines blumenlein und das heist
Zeker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit hoop ik nog eens een serie a la BoB tegen te komen, bij far mij favoriet..
Homo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
we hebben het al eeb maand niet gedaan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Over episode 18 van Psycho Pass, iets wat ik raar vind.is Psycho Pass goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sword Art Online lijkt me ook wel interessant na Fate Zero
Irene is bae <3
De kwaliteit van het plot is totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
is Psycho Pass goed?
Sword Art Online lijkt me ook wel interessant na Fate Zero
Boku no Pico hoor ik hier veel goeds over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
AOT uitgekeken. Best vermakelijk. Iemand meer van dat soort anime? Zeg maar niet overdreven fictief en met een beetje actie?
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De kwaliteit van het plot is totaal niet vergelijkbaar.
Psycho Pass is wel leuk ja.
Met poppen die in allerlei vage monsters en weet ik wat veranderen. Vind bij AOT wel tof dat het vooral om de 'menselijke' karakters gaat maar dat er nog wel veel actie in zit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is overdreven fictief? Full Metal Alchemist is wel een aanrader op zich, maar wel magie enzo.
Steins gate is zeker een aanrader, al begint de echte actie vooral pas na episode 13 (ongeveer). Daarvoor draait het meer om de principes van tijdreizen en het leren kennen van de personages.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.
Steins gate aanrader?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met poppen die in allerlei vage monsters en weet ik wat veranderen. Vind bij AOT wel tof dat het vooral om de 'menselijke' karakters gaat maar dat er nog wel veel actie in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Steins;Gate is zeker een aanrader! Pakte mij al vanaf de eerste episode waarna ik iets had van 'wtf'. Toen verder gekeken en het werd alsmaar beter, helemaal wanneer je de personages kent en de principes van het tijdreizen snapt iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als er zwaarden/speciale powers zoals bleach/fate zero in zitten vind ik het best.
Steins gate aanrader?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Daar hebben ze niet te maken met grote geslachtsdelen, tenzij een buitenlander of in hentai.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Qunix het volgende:
New denim hot pants for men, the talk of Japan, makes us feel mildly ill
[ afbeelding ]
Eindelijk eMANcipatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Qunix het volgende:
New denim hot pants for men, the talk of Japan, makes us feel mildly ill
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |