Grappenmakerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds jij Chuunibyou shit vindt, neem ik je niet meer serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerktquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze discussie netWe hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gepost door een afstammeling van de Hugenoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 23:08:36 ]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, bij van Dijk heb ik nog gewerkt![]()
Klantenservice, lekker kutklanten administratief opnaaien en boetes aansmerenOf boeken innemen van huilende brugklassers die een boek kwijt waren.
Taalblokken in een ict-opleiding?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tis alleen voor schoolgeld en fucking dikke kontneukerij omdat ik maar iets van 2 licenties koop voor taalblokken en rekenblokken
valt mee dit jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die licenties waren altijd een vuige bitch inderdaad, smerig duur en als ze niet verkocht werden gooiden we kisten met mapjes met codes weg. Kostte ons geen flikker maar de klant meteen de hoofdprijs.
Walgelijke shit.
Gast, je zei net dat 2/3 allochtoon was in de grote steden. Ten eerste ligt het meer tussen de 30 en 47 % en dan ga je er blindelings vanuit dat het allemaal moslims zijn, wat nog meer bullshit is. Ook, en ik ben zeker geen voorstander van de Islam, zijn er gematigde moslims die ook niet zoveel van de Islam moeten hebben. Ik woon al mn hele leven in Amsterdam en ben genoeg kut marokkaantjes enz tegenkomen en genoeg kut turken in Zaandam, maar ook genoeg aardige. Naja, bij marokkanen niet, turken wel (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Hnngg... Yoko zou verboden moeten worden
Yoko littner verbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wats datquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je al eh... Dokurochan gezien?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het de afgelopen dertig jaar al een 'paar jaar' gegeven. En het verschil met de situatie toen was dat de Fransen veruit in de minderheid waren, in tegenstelling tot de Moslims van nu, die ook nog eens veel meer kinderen krijgen dan autochtone burgers. Plus, de Franse en Nederlandse cultuur is redelijk met elkaar te vergelijken, Christelijk, etc. Dus nee, je vergelijking gaat niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verder
Oh, niets voor mij dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een lief meiske dat je kop eraf hakt en je vervolgens weer tot leven wekt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt de goede plek voor deze discussie verderAFCA
Qui audet adipiscitur
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie, wij zijn naïef en onze feiten zijn illuminati.
Okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga nou maar Dokuro of Moetan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |