quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, ik heb ook nog werkstukken hoor
Waar gaat je PWS over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de wereld heeft hem (voorlopig) weer met rust gelaten. Dus mijn steun heeft hij eventjes niet meer nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Ja, is Assad uit de gratie gevallen?
Ja, het gaat langzaam maar niet terug in de tijd langzaam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef DemonRage het volgende:
Naruto manga voelde nu meer een combinatie van Groundhog Day en Fairy Tail.
Breivik is toch ook weer met rust gelaten? In zijn cel. Waarom steun je Volkert van der Graaf niet? Men heeft de laatste tijd de pik op hem heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, de wereld heeft hem (voorlopig) weer met rust gelaten. Dus mijn steun heeft hij eventjes niet meer nodig
ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met huiswerk cookie klikker
Zwijg neppe Morisummer Klipnap!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds jij Chuunibyou shit vindt, neem ik je niet meer serieus
Wat? Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zwijg neppe Morisummer Klipnap.
Robins misschien aanstaande vriendin.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Robins misschien aanstaande vriendin.
[ afbeelding ]
Excuseer me nu even terwijl ik uit de Mabinogion postgeschiedenis doorspit voor de nostalgiaaaaaaaa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Dat gaat wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat gaat wel over.Dat is best wel gemeen om te zeggen vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, interessantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Communisme, met de focus op Noord-Korea
True, maar ik kan wel wat zien in het wereldbeeld van Breivik. Volkert is daarentegen een beetje te links naar mijn mening. Vraag me nog steeds af hoe Nederland eruit had gezien als Pim Fortuyn nog leefde... En vraag me ook wel af hoe hij er in hemelsnaam af is gekomen met maar iets meer dan 10 jaar cel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Breivik is toch ook weer met rust gelaten? In zijn cel. Waarom steun je Volkert van der Graaf niet? Men heeft de laatste tijd de pik op hem heb ik begrepen.
Heb je al eh... Dokurochan gezien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al ruim een maand geen anime gekeken
Wereldbeeld, ja dat zal. Maar die slachting, neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah, interessantVoor economie of geschiedenis?
Zou ook kunnen kijken naar de omslag van Rusland naar een markteconomie onder Jeltsin en later Putin. Wat Putin voor de economie heeft gedaan
[..]
True, maar ik kan wel wat zien in het wereldbeeld van Breivik. Volkert is daarentegen een beetje te links naar mijn mening. Vraag me nog steeds af hoe Nederland eruit had gezien als Pim Fortuyn nog leefde... En vraag me ook wel af hoe hij er in hemelsnaam af is gekomen met maar iets meer dan 10 jaar cel.
Ik geloof oprecht dat als Fortuyn nog leefde iedereen beter gekleed over straat zou gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Met Fortuyn aan de macht hadden we iig een beter leger.
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wereldbeeld, ja dat zal. Maar die slachting, nee
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.
In Rotterdam nu bijvoorbeeld, een Moslimpartij opgericht... Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze een absolute meerderheid in de Raad hebben. Zal niet lang duren denk ik, gezien meer dan de helft van de steden in Nederland (2/3e al bijna) uit allochtonen bestaat. En nee, Moslims hebben het niet zo op artikel 1 van de Grondwet, laat staan op de Nederlandse bestuurlijke normen en waarden... Het is niet de vraag of, maar wanneer het fout gaat.
Gast je hebt VWO gedaan en interpreteert op die manier statistieken? Al het andere terzijde, ik hoop dat de statistische argumenten niet meent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die keur ik ten zeerste af idd. Maar men doet tegelijkertijd alsof de motieven van Breivik dan ook maar slecht waren, en dat hij een gestoord wereldbeeld heeft. Terwijl hij in feite hele rake dingen zegt in zijn manifest.
In Rotterdam nu bijvoorbeeld, een Moslimpartij opgericht... Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze een absolute meerderheid in de Raad hebben. Zal niet lang duren denk ik, gezien meer dan de helft van de steden in Nederland (2/3e al bijna) uit allochtonen bestaat. En nee, Moslims hebben het niet zo op artikel 1 van de Grondwet, laat staan op de Nederlandse bestuurlijke normen en waarden... Het is niet de vraag of, maar wanneer het fout gaat.
Eh? Leuk dat je een naïef wereldbeeld hebt en denkt dat het niet zover zal komen. De realiteit laat echter andere dingen zien... In Engeland zijn nota bene al Sharia rechtbanken!quote:
Mij naïef noemen, dat is schattig, maar nee. Jij denkt veel te simpel na.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh? Leuk dat je een naïef wereldbeeld hebt en denkt dat het niet zover zal komen. De realiteit laat echter andere dingen zien... In Engeland zijn nota bene al Sharia rechtbanken!
En waar ga ik dan in de fout?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gast je hebt VWO gedaan en interpreteert op die manier statistieken? Al het andere terzijde, ik hoop dat de statistische argumenten niet meent.
Jij denkt veel te idealistisch na.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mij naïef noemen, dat is schattig, maar nee. Jij denkt veel te simpel na.
Want? Misschien moet jij eens beter kijken naar de feiten en niet zo simpel conclusies trekken. Laat staan mij naïef noemen terwijl ik , hoe arrogant het ook klinkt , denk ik meer op de hoogte ben van veel onderwerpen dan jijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
En waar ga ik dan in de fout?
[..]
Jij denkt veel te idealistisch na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |