quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
In amsterdam bij de RAI is een echte Japanse ramen winkel. Je kan alleen tonkotsu ramen krijgen als hoofdgerecht en ze hebben ook calpis.
Volgens vele is hij super goed. Staat op mij to-do lijst
http://www.hakatasenpachi.com/Ramen.html
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil best een keer eten bij een Japanse restaurant in Den Haag!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie site hé...
[ afbeelding ]
Zie er echt lekker uit.
RAUSquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.co(...)olland_Province.html
Nog steeds niet begonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Ik kijk op het moment niets denk ik. Ja ik moet Yamato gaan kijken, anders wordt Dakgoot boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb wel een stuk of 3 op Tsunacon gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Heeft deze anime topic ooit een meeting gehad?
Hmm, wie? En hoe zit het met het weeaboo gehalte? En jou moe-gehalte?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk of 3 op Tsunacon gezien.
Arasu, Robin en Easymodo.quote:
Valt wel meequote:En hoe zit het met het weeaboo gehalte?
JouW.quote:En jou moe-gehalte?
Jou en Jouw kan niet allebei. Je zegt toch niet U moe gehalte? Je zegt namelijk, Uw moe gehalte.quote:
Wie heeft het hier over eten? Jij over koekjes. Jij raus!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
RAUS
Culinesse à gogo
Monster Rats?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:20 schreef Xaryna het volgende:
Die Monster Rats... brr.
[ afbeelding ]
Hoe noemden ze ze bij jou dan? Ik heb HorribleSubs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Monster Rats?
Ik zag zelfs een sub waarin die telekinese ''The Force'' wordt genoemd
Queerats. Al zijn beide vertalingen goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe noemden ze ze bij jou dan? Ik heb HorribleSubs.
Ik moet gewoon Japans leren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Queerats. Al zijn beide vertalingen goed.
UTW is het beste.
Dat kan ik nu dus wel lezen, maar geen idee wat het betekent:Pquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
Zei daar iemand moe? Mandatory moe inbound.
Maar Arashimashou, dat is drie keer Mio.
Ja nou, en?
He, ik heb het gekopieerd van goegel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je niet in katakana schrijven, maar in hiragana
Shinsekai Yori, echt een aanrader.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke serie is dat met die rattenbeesten?
en een 9/10 edquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori, echt een aanrader.
Dystopie, horror, thriller, etc
Mio heeft de beste ending gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik snap niet wat Mio daarmee te maken heeft.
Beide.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef Kyubey het volgende:
Ik weet niet wat AOTS zou moeten worden (tot nu toe). Ik neig naar Shingeki of Shinsekai.
Argh, Shinsekai was vorig jaar begonnen.
Zeg aub niet dat je lui bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mio heeft de beste ending gemaakt
gr
Tsja. Grquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beide.
Ze komen uit een ander seizoen.
Hmm. Zonder te spoilen; het verhaal doet mij niet veel en dat typische KyoAni is er qua gevoel niet...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op je genuanceerde en weloverwogen mening.
Oke, dan wacht ik nog af totdat episode 2 heel goed blijkt te zijn oid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm. Zonder te spoilen; het verhaal doet mij niet veel en dat typische KyoAni is er qua gevoel niet...
Dus posts over hoe goed het is overtuigen je niet, maar een plaatje van een lelijke rat wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alright, dan zal die nu meteen gecheckt worden. Heb dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |