Ik denk dat je deze ook wel leuk vindt... Bijna 1:1 de game Pokémon Red.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
De pokemon anime vond ik alleen vroeger leuk.
Geen idee... Reacties denk ik? Houd wel van een beetje controverse. En ben het wel redelijk met zijn ideeën en standpunten eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ben al een tijdje afgehaakt met de anime. Maar de eerste tig of wat episodes loopt filler en main story niet door elkaar heen voor zover ik weet. En dan hebben we het wel over 200+ episodes.[/qutoe]
Ok. Heb nog een stuk of 30 eps te gaan voordat de filler begint dus dat zie ik dan wel weer, misschien dat ik een lijstje opzoek met de leukste fillers ofzo.
[quote]
Omdat je het zo graag wil, vanwaar een gestoorde massamoordenaar als UI?
Dat an sich is al behoorlijk eng. Gelukkig is dit geen politiek topic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee... Reacties denk ik? Houd wel van een beetje controverse. En ben het wel redelijk met zijn ideeën en standpunten eens.
Meer dan 25 miljard per seconde?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit daar ruim overheen.
Wat een kutspel is het ook
Tis helaas niet zoals SAOquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:13 schreef MAHL het volgende:
Hmm, Log Horizon gedropped. Niet eens leuk slecht als SOA, maar gewoon écht slecht
Hoe vaak heeft hij zijn bril al verschoven?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
DATABASE DATABASE DATABASE JUST SAY WOW WOW WOW
LIVING IN THE DATABASE
[ afbeelding ]
Iedere MC moet een gimmick hebben. Log Horizon was tof, maar dé anime van dit seizoen is Kuroko no Basuke. Zelfs Valverave of Infinite Stratos kan er niet tegen op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij zijn bril al verschoven?
Wacht wat een anime die ik niet kijk wordt AotS?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Iedere MC moet een gimmick hebben. Log Horizon was tof, maar dé anime van dit seizoen is Kuroko no Basuke. Zelfs Valverave of Infinite Stratos kan er niet tegen op.
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke überhaupt nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht wat een anime die ik niet kijk wordt AotS?
Dit wordt toch niet weer als Chihayafuru he? Dat ik in een week het eerste seizoen doorkruis om het tweede seizoen te volgen terwijl het loopt en van elke minuut geniet?
Het was een verrassend goede anime, ik vond hem geweldig hoewel ik een hekel heb aan basketbal. Zeker een aanrader voor Repel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke überhaupt nog niet gezien hebt.
Heb me even in de foetale houding in de kamer opgekruld en nagedacht voor een seconde of twee waarna tot de conclusie kwam dat ik gewoon weinig sporttekenfilms kijk en de beruchte fujoshi fanbase nu ook niet bepaald als aanbeveling geldt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het meest donkere hoekje van je kamer moet gaan zitten om je vervolgens af te vragen waarom je seizoen 1 van Kuroko no Basuke überhaupt nog niet gezien hebt.
Ik hou juist wel van basketbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was een verrassend goede anime, ik vond hem geweldig hoewel ik een hekel heb aan basketbal. Zeker een aanrader voor Repel.
Dan vind je het zeker een goede animequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van basketbal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk Kuroko no Basuke voor de fanservice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |