Mwah, gold en silver vond ik het best. Was 2e gen en first gen. Dat waren toch wel de 2e beste generaties. Sapphire en ruby gen was ook nog te doen, alles erna wasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
Pokemon red/blue/yellow 1st gen. BEST pokemon!
G/S/C waren beter. RBY zette de basis idd en was geweldig, maar GSC deed echt de puntjes op de i.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef Qunix het volgende:
Pokemon red/blue/yellow 1st gen. BEST pokemon!
NEe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
GAM / Pokémon #16 - Mega Charizard X is tof!
Gast, dit is al sowieso min of meer een slowchat. Who caresquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
Doe ik al.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef SGYENZO het volgende:
Um.. Hier graag..
Weet ik maar toch, dit is voor anime T.Tquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast, dit is al sowieso min of meer een slowchat. Who cares
Het begon ook met de anime.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Weet ik maar toch, dit is voor anime T.T
Waar beweer ik dan van niet, misschien even goed lezen wat daar staat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij praten we nu echt over de games.
Ja, nu jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar beweer ik dan van niet, misschien even goed lezen wat daar staat.
Jullie hadden het net over de games. Ik weet niet hoor maar uh, can't you read properly? Xoxoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ja, dat weet ik, ik gaf daar toch een reactie op? Dat het begon met de anime. Namelijk Pokemon origin, om dan even over de games te praten kan gewoon, gezien ze verbonden zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jullie hadden het net over de games. Ik weet niet hoor maar uh, can't you read properly? Xoxo
Uitmelk fabriek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik gaf daar toch een reactie op? Dat het begon met de anime. Namelijk Pokemon origin, om dan even over de games te praten kan gewoon, gezien ze verbonden zijn.
Is de animeserie ep.1 al uit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
Saint Young Men
Jesus-chan en Buddha-chan
Zowel 1 als 2. WhyNot fansub.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is de animeserie ep.1 al uit?
Cdtje erin gooien en dan password veranderen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Online kijken,ik kan mijn Kubuntu hoofdaccount niet binnen komen
nee.heeft te maken met kdmquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cdtje erin gooien en dan password veranderen?
WTF LOLquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus houdt een blog bij over alle J-Drama's in elk tijdslot op alle tv kanalen. Niemand las de blog van hem totdat hij zijn eigen naam gebruikte. Sindsdien leest iedereen zijn blog "Jezus, I'll follow you", "I like"
Wat is dat voor anime?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus houdt een blog bij over alle J-Drama's in elk tijdslot op alle tv kanalen. Niemand las de blog van hem totdat hij zijn eigen naam gebruikte. Sindsdien leest iedereen zijn blog "Jezus, I'll follow you", "I like"
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef Qunix het volgende:
Saint Young Men
Jesus-chan en Buddha-chan
quote:
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Geen anime dus. Genoteerd op mijn MangaReader app iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |