Engelse dub en regioblockquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.
Watamote krijgt een Engelse dub!(bij mij is hij echter regionblocked)
Misschien is het maar beter ook, mijn oren besparenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Engelse dub en regioblock
Net als met Panty&Stocking Engelsde dubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter ook, mijn oren besparen
Welke Pokemon deel?Advance Generation?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Qunix het volgende:
En nu Pokémon!
Intro is al tof. Precies de Gameboy game
Pokemon: Origin.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Pokemon deel?Advance Generation?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Pokemon deel?Advance Generation?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:46 schreef Smoofie het volgende:
Origin is echt een verademing vergeleken met de huidige pokemon anime.
TOR is je vriendquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn 2 OVA's uit gebaseerd op de manga.
Watamote krijgt een Engelse dub!(bij mij is hij echter regionblocked)
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.quote:
Hmm ja ik zie het. Balen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.
Maar hola doet het in dit geval ook nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor region dingen is TOR helemaal niet handig. Gezien het random proxies gebruikt en langzaam is. Hola is the way to go.
Het is niet helemaal open gekraaktquote:
Een proxy gbruikt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar hola doet het in dit geval ook niet
Raar, bij andere US only dingen doet hola het wel bij mij op utube.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar hola doet het in dit geval ook niet
Smell ya laterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even lachen... Letterlijk elke lijn in de game is nu in de anime
Gohquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Getverdamme staan ze daar nu tegen hun pokémanz aan te rijden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Getverdamme staan ze daar nu tegen hun pokémanz aan te rijden?
Hoe dan??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en Brock heeft ook hier zijn ogen altijd dicht, "en toch ziet hij van alles"...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |