Nope, hun wereld is veranderd in de wereld van het spel dat zij speelde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fight the power?
[..]
Huh? Er zitten verdomme menu's in, natuurlijk is het een spel.
Moe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kan je die vast wel vinden van mij.
Volgens mij hebben ze die intro er gewoon om gedaan om gememed te wordenquote:
Mag je trouwens basketballen met je benen er in dunken? Volgens mij zat dat ook in deze OP.quote:
Ja, maar dan beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
vergelijkbaar met tonari kaibatsu kun?
Yahari Ore no Seishun Love Come blabla (Oregairu) gezien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad vergelijkbaar.Maar LC is mijn all-time favo rom-com anime, dus beter imo.
Nope, bedankt voor de tip. Heb net even gekeken op MAL en lijkt me leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Yahari Ore no Seishun Love Come blabla (Oregairu) gezien?
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
White Album 2 is eigenlijk alles wat ik van K-ON hoopte en meer.
Sorriez de enige gelijkenis met K-On is dat het over een light music club gaat en dat er een meisje tussen zit die op MIo lijkt, maar Mio's design is inmiddels vrij populair.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
hmm dan ga ik hem niet kijken, ik gehoopt op een soortgelijke anime als K-on toen je dat poste![]()
Tenzij het zoals Beck is, dat vond ik wel een goede serieuze muziek anime
Hardcore theedrinken!quote:
DMC als in Devil May Cry?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DMC vermaakte ik mij wel, is ook net als K-On
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |