quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
De anime
[ afbeelding ]
Pokémon Red
[ afbeelding ]
Pokémon Leaf Green
Detailsquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
Inmiddels 1035 manga chapters!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:25 schreef Qunix het volgende:
Het voelt raar, de nieuwe stem van de trainer in Hajime no Ippo. De originele is namelijk overleden...
Toch fijn dat de anime verder gaat en het is weer zalig
Pls, ga terug naar je zolder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een manier om iemand te verwelkomen
Welke zolderkamer?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls, ga terug naar je zolder.
Misschien de voorgangers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Freezing doet me denken aan een soortgelijke anime, alleen weet gvd de naam niet meer.
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.
Nee, ik heb het over het eerste seizoen, had het nog niet gezien en keek naar plot en kwam bekend voor.quote:
Deluge is niet meer wat het geweest is, Qbit heeft de plek van Deluge ingenomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Genoteerd. Als ik vaker problemen heb dan stap ik hier op over.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls, ga terug naar je zolder.
N-nee.. >\\\\\<quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Yaoi is voor de dames,je bedoelt zeker Yuri?
???quote:
Ach zo, dankje, dan wissel ik ze eerder om. Morgen of als ik na mijn series vandaag nog puff heb.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deluge is niet meer wat het geweest is, Qbit heeft de plek van Deluge ingenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |