SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
AJ
Doe het maar gewoon kevin.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Het begint toch wel te jeuken om fifa te kopen
dikke packopeningquote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Oopsik heb net een 50e psn kaart gekocht. Was nog niet helemaal de bedoeling maar care dan maar.
Wel met 12,50 korting en als het goed is staat er nog eens 7,50 minder op mijn acceptgiro
Wehkampquote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb helaas nog geen PSN kaart goedkoop op de kop kunnen tikken
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef zerokil het volgende:
heeft iemadn een site met overzicht van de chems kaartjes.
Wat een hoop aidsquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal de mijne maar niet posten.quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus...dealtjes zoeken is bijna onmogelijkquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet eens een paar pagina's voorbij scrollen of de web app loopt weer vast. Ook vindt hij vaak niks.
mbt chem: je had 6 chem toch? 6+1+1=8quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb helaas nog geen PSN kaart goedkoop op de kop kunnen tikken
enigste die ik heb gekocht was wel meteen de duurste, IF Aguero gistermiddag voor 400k, gaat nu al voor 480k op de xboxquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou het slim on nu IF kaartjes in te slaan? Volgens mij werden die van vorige jaren best veel waard toch?
Edit: Tenzij ze snel nog een IF krijgen natuurlijk.
Ik wil hem nog veel goedkoperquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wehkamp
50e - 2,50 korting. Daarna kan je een code verzilveren van 10 euro met de code NIEUW
Wel boven de 40e. Dus je kan ook 3x 20e kopen
Ja okay, dat is wel gelijk de gekste natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
enigste die ik heb gekocht was wel meteen de duurste, IF Aguero gistermiddag voor 400k, gaat nu al voor 480k op de xbox![]()
doe maar niet iddquote:
Je kan toch plus 2 krijgen via manager en dan loyaltyquote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mbt chem: je had 6 chem toch? 6+1+1=8
wauwquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan toch plus 2 krijgen via manager en dan loyalty
zoveel centen en dan zo slecht investerenquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook +3 krijgen van een manager als hij dezelfde club en nationaliteit heeftquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef zerokil het volgende:
Heeft iemand zo snel toevalilig een lijstje met de prijzen van chem styles (ps3) ongeveer.
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef zerokil het volgende:
heeft iemadn een site met overzicht van de chems kaartjes.
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.
Remi kwam er gisteren achter dat onze hele registratiesysteem nog ontbrak.Dat is nu allemaal gefixt. Er missen nog een paar spelers in onze database, dus die zijn we nu aan het opsporen. Als dat gedaan is gaat 2.0 de lucht in.
Mooi om te lezen, ben benieuwd.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.
Remi kwam er gisteren achter dat onze hele registratiesysteem nog ontbrak.Dat is nu allemaal gefixt. Er missen nog een paar spelers in onze database, dus die zijn we nu aan het opsporen. Als dat gedaan is gaat 2.0 de lucht in.
Gabriel en Leonardo ook. Gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die Vitor Junior zo goedkoop
Al de silvers zijn te goedkoop.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die Vitor Junior zo goedkoop
quote:
quote:
heb ik gewoon 2,5k voor betaald voor de releasequote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gabriel en Leonardo ook. Gaat helemaal nergens over
Ea forums spam incomingquote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik zelf nog het meest enthousiast ben, gewoon omdat we nu het geld hebben - dankzij de gulle donaties- voor een echte server. Dat scheelt echt enorm. Achter de schermen is alles compleet vernieuwd. Het uitbreiden van de site is voor ons veel makkelijker geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.
Ik ook en dat terwijl ze nu voor 1k gaanquote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik gewoon 2,5k voor betaald voor de release
Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.quote:
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.quote:
ik hoor het al de site wordt straks verkocht voor 1 miljoen euroquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.
Dat jij dit onthoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
1+1 = ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hopen dan maarquote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
joaquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Klopt het dat 442 (2) en 4222 precies hetzelfde staat? Alleen dus het verschil dat je bij 442 wingers hebt.
Giggsquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke + Bony toch maar eens proberen.
Heb je dat geprobeerd dan?quote:
Maar niet goed genoeg voor een wide cam.quote:
Toen ik het in de demo bekeek stond de opstelling van 4-4-2(2) heel anders. Was gewoon echt 4-4-2 qua positie van de LM/RM. Check even team management op FIFA en dan kan je het wel zien bij de opstellingen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Klopt het dat 442 (2) en 4222 precies hetzelfde staat? Alleen dus het verschil dat je bij 442 wingers hebt.
Even checken ja, thanks.quote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik het in de demo bekeek stond de opstelling van 4-4-2(2) heel anders. Was gewoon echt 4-4-2 qua positie van de LM/RM. Check even team management op FIFA en dan kan je het wel zien bij de opstellingen.
Zo'n bod zou ik gelijk afslaan.quote:Op zondag 29 september 2013 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoor het al de site wordt straks verkocht voor 1 miljoen euro
Hoelaat komt die online?quote:
Mensen moeten daar ook eens kappen met het woord "official" in ieder topic omdat ze aandacht willen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik maak een topic op het EA forum met 'official' in de titel en het wordt onmiddelijk weggehaald.
Een speler kopen en duurder verkopen inclusief ea tax.quote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef znaimer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die chemistry inhoud?
en een goede handel tip?
neequote:Op zondag 29 september 2013 21:24 schreef Roypsv het volgende:
andere mensen hier die problemen hebben met Fifa points kopen ?
fifa points kopenquote:Op zondag 29 september 2013 21:24 schreef Roypsv het volgende:
andere mensen hier die problemen hebben met Fifa points kopen ?
Wil je grootaandeelhouder worden?quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja ik moest nog investeren in Wefut.
Kan je al aandelen kopen of...?
De mainlayout niet, maar de layout van sommige pagina's wel. We hebben ons meer gefocust op nieuwe features, want de oude WeFUT was wel erg oppervlakkig.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Ben benieuwd naar de website
heeft het een nieuwe layout gekregen etc ?
Jullie mam.quote:
Ja een beetje dribbelen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had van Twente alleen de samenvatting gezien maar heeft Corona nog skills gedaan tijdens zijn invalbeurt?
Hoesenquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke top silver spitsen mis ik nog?
Wallyson, Mlapa en Agbon....
Verhoeven, op zn kaartje staat gk maar dat zegt niets.. Eigenlijk gewoon een spitsquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Mboyoquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wil je grootaandeelhouder worden?
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
Die van mij 4-0-0quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
matavz en locadia twee bazenquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
Dit jaar zien de 1e IF's upgrades er wel al beter uit zodat je echt dat verschil begin te merkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.
Doe effe normaal man.quote:Op zondag 29 september 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet te kritisch zijn maar verkeerde club.
Ja, vooral als je tegen Reemi speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die hier nog wel eens blessures hebben na een wedstrijd ?
Ja, aantal keer gehad. Ik geloof al meer dan heel vorig jaar bij elkaar, maar niet zo godsgruwelijk veel als Fifa 12. Man, wat haatte ik al die blessures in Fifa 12. Het spelen van wedstrijd kostte je gewoon altijd 2/3 healing cards zowatquote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die hier nog wel eens blessures hebben na een wedstrijd ?
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?quote:Op zondag 29 september 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
Ik had achteraf mijn chem styles beter kunnen bewaren
ik heb ze veel ste vroeg verkocht.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?
Sommige wel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb ze veel ste vroeg verkocht.
Heb er 100k mee gemaakt wat wel 200-300 had kunnen zijn
Spijt heb ikquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.
Lag ook wel voor de hand met +3 pace en +3 defendingquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.
waarom was hij dan eerst maar 900cquote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lag ook wel voor de hand met +3 pace en +3 defending
lolquote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom was hij dan eerst maar 900c![]()
Heb je onder een steen gelegen ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom was hij dan eerst maar 900c![]()
ja was even die glitch vergeten, voor het weekend niet zoveel fifa gespeeldquote:
Ik ben content over het aantal Feyenoordspelers bij je.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, dit is de basis voor fifa 14. Iemand tips ter verbetering?
Jou gelukkig zien maakt mij ook gelukkigquote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben content over het aantal Feyenoordspelers bij je.
Zal even Rik opbellenquote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Heb door de glitch al 800k gemaakt en nog geen ban in zicht
quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Even quoten voor Rik van EA.quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Ik weet niet hoeveel coins je hebt, maar volgens mij is duarte niet heel duur en die kan je wel ipv Overtoom gebruiken. Maybe Holla nog ipv die andere dikkop. Alleen ik ken zijn prijs nietquote:Op zondag 29 september 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jou gelukkig zien maakt mij ook gelukkig
Hoe is het spitsen duo? Mij bevalt Eriksen wel, en Luiz blijft natuurlijk ook gewoon een baas.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft vast te hard gewerkt daarquote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, Rik werkt niet meer bij EA.. hij was slechts stagiair zie ik
0-1.quote:
Toevallig getrapt in zijn zij ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allen. Geen zin om terug te lezen, dus dat doe ik dan maar niet.
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
of omdat je het bentquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdatquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Gervinho stijgt als een malle.. binnen 1 minuut van 500 coins naar 800 coins
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat filmsquote:Op zondag 29 september 2013 22:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]een ban is ook niet in zicht oid maar is er zomaar.. Werkt die nog steeds dan?
Wat voor team heb je dan?quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Guardian.quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdat
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe is het spitsen duo? Mij bevalt Eriksen wel, en Luiz blijft natuurlijk ook gewoon een baas.
Ik was vanochtend erg verdrietig maar nu gaat het wel weerquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat films
Ligt er aan.. als je 1000x Gervinho had gekocht had je meer winstquote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan is dit weekend van 720 naar ruim 850k gestegen. Dat is pas stijgen.
Is voor marktplaats die coins. Ik speel met een Belgen team als ik speel. Momenteel komen headers mijn strot uitquote:
Heb ook een team in die opstelling en deze fifa idd niet echt ideaal, te weinig man gelijk voorin en het is kansloos lastig om een bal vast te houdenquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsHet duo nog niet getest dus, maar Lukaku is okee. Al lijk ik elke Fifa slechter te worden, ik vind deze echt heel moeilijk, ik verlies zelfs van teams met < 100 chem
Meer boterham smeer filmpjes!quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Verder ben ik niet zo'n rijke tata.
[ afbeelding ]
daar komt echt wel een if vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
finbogasson is echt underrated in fifa, net als eikrem
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien word ik dan beroempt.
in dat geval instabuy=instalossquote:
Goed plan.quote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.
Ja die kan er echt geen flikker vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Probeer Pelle eens!quote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar koppen hij is de traag om mee te voetballen
Probeer van Dijk en Holla is, dat zijn de bazen in mijn team.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CM's op de LM en RM plekken?quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doetquote:Op zondag 29 september 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14
Ja hier ook. Rete irritantquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doet
wtfquote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik nog een Lincoln CDM heb (gekocht voor 1.3k)quote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook dat een speler af en toe gewoon niet reageert als je de bal naar hem toe speelt ?
Net een Mutumba gekocht voor 2,6k, blijkt dat zijn normale prijs te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nog een Lincoln CDM heb (gekocht voor 1.3k)
Ik dacht ook Masuku mooi 850 coins en toen ging ik kijken en was dat ook zijn normale prijsquote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Net een Mutumba gekocht voor 2,6k, blijkt dat zijn normale prijs te zijn.
Bundesliga team met mandzukic+hunterlaar en 2 snelle vleugelspelers en je wint allesquote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja hier ook. Rete irritantHelemaal tegen spelers als Lewandowski
Is ook niet mogelijk. Corners zijn zowat onvermijdelijk en de goals die daar uit voortvloeien ookquote:Op zondag 29 september 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
Seizoenen record 19-4-10
Goals gemaakt 101 en 80 tegen
Heb nog geen een wedstrijd de 0 gehouden
high/high workrates speelt meestal kut als die speler niet zo snel isquote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Kiid het volgende:
Heeft iemand hier al eens met Rooney gespeeld? Hij ziet er wel goed uit qua stats
ja hier, had hem in een pack. maar viel toch wel een beetje tegenquote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Kiid het volgende:
Heeft iemand hier al eens met Rooney gespeeld? Hij ziet er wel goed uit qua stats
quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt best goed zo, probeer even een paar formaties uit voordat ik overga tot het kopen van positiekaartjes.
Je moet ook niet overdrijvenquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef Maoist het volgende:
[..]
Is ook niet mogelijk. Corners zijn zowat onvermijdelijk en de goals die daar uit voortvloeien ook
Hmmmm, ok. Zit te kijken voor een goede sterke spits, maar die zijn er nauwelijks. Ja, of die kut Benteke waar iedereen mee speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja hier, had hem in een pack. maar viel toch wel een beetje tegen
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.quote:
Alsof je eerst gaat kijken of een club boeiend isquote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.
Turkse clubs supportenquote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.
fucking faggy fagnerquote:Op zondag 29 september 2013 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben er inmiddels ook achter dat het verschil tussen silvers en golds groter is dan vorig jaar.
Mijn Brasilvertjes vliegen gewoon het veld over wanneer ze een duel aan moeten gaan met een gold speler.
Daarnaast is een Huntelaar met bal op snelheid sneller dan mijn Fagner (91 pace)
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.quote:
IF Leite.. Nu al?quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
Gigantisch wtf momentje. 10x de paal raken bij 2vs2. Tegenstander telkens bal naar voren rammen. Opeens gebeurt dit:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/172440756
Gewoon een uitverdedigingsactie van Cavani
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Mijn respect voor Verbeek wordt alsmaar groter. Wat een held hoe hij zijn ontslag, en wat er gebeurd is benadert
idd dat doe je dan toch voor het seizoen of erna?quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
Snap het ontslag nog steeds niet, maar goed.
Ik verlaat AZ en volg Verbeek gewoon waar hij naar toe gaatquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verbeek verwacht ijzere discipline en is nog een echte man die een hut bouwt met zijn blote handen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd dat doe je dan toch voor het seizoen of erna?Beetje vaag gedaan
quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.
Klopt allemaal.quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verbeek verwacht ijzere discipline en is nog een echte man die een hut bouwt met zijn blote handen.
Voetballers tegenwoordig zijn verwende pussies. Dat gaat niet samen.
Als ik tienduizenden euro's per maand verdien zou ik heel graag onder een moeilijke man willen werken. Homo's zijn het.quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.
Hoeveel coins heb je? Die Russen van mij kostten bij elkaar zo'n 4k.quote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik moet voor een kennis z'n toekomstige YT account een soort serie in elkaar zetten, ik moet in D10 beginnen en steeds per divisie een nieuw team maken. Nu heb ik alleen een probleem dat ik coins nodig heb en dus niet kan spelen
quote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)e-gezichten-van-ajax
echt top
Blindquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
echt top
holy shitquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
echt top
Toefjes.quote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik tienduizenden euro's per maand verdien zou ik heel graag onder een moeilijke man willen werken. Homo's zijn het.
Als ik er voorbij ben is het meestal geen probleem meer, maar de backs lopen een stuk beter voortaan dus dat er voorbij gaan is wat lastiger.quote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Die pace trouwens deze FUT, volgens mij maakt het echt geen fuck uit. Narsingh wordt er zo vaak uitgelopen door elke willekeurige linksback, zeer frustrerendHet hoeft ook niet Usain Bolt vs de normale mens te zijn, maar iets voordeel met een snelle speler mag wel.
En van Rhijn met snorquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
echt top
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik er voorbij ben is het meestal geen probleem meer, maar de backs lopen een stuk beter voortaan dus dat er voorbij gaan is wat lastiger.
OKEquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
Na 3 en een half uur wiskunde-bijles zojuist heb ik er wel vertrouwen in dat ik morgen een 8 KAN halen.
je moet een vleugel met meer kracht hebben deze fifaquote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.
3 uur ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
Na 3 en een half uur wiskunde-bijles zojuist heb ik er wel vertrouwen in dat ik morgen een 8 KAN halen.
Je moet hem vrij spelen met een een-tweetje en anders pas later een steekpass geven. Zo krijg ik mijn vleugelspelers vaak vrij.quote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.
Ik dacht dus dat ik 2 paragrafen van de 8 niet had gemaakt, maar die 2 paragrafen waren dan ook even meer werk dan alle andere 6 bij elkaar.quote:
Ja wat een nerd he die theo. Die gaat het echt niet redden op HBO of Uni als hij nu al huiswerk maaktquote:
Ja, ik denk dat ik volgende week zondag even mezelf ophang, want het heeft al geen zin meer...quote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een nerd he die theo. Die gaat het echt niet redden op HBO of Uni als hij nu al huiswerk maakt
Uitkering is in Nederland wel te doen hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik volgende week zondag even mezelf ophang, want het heeft al geen zin meer...
Jij bent down.quote:
Eens kijken inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
je moet een vleugel met meer kracht hebben deze fifa
Ja met 1-2'tjes lukt het inderdaad prima. Zal eens kijken hoe dat werkt met later gevenquote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet hem vrij spelen met een een-tweetje en anders pas later een steekpass geven. Zo krijg ik mijn vleugelspelers vaak vrij.
En daar dan de hele dag van in de kroeg zitten.quote:Op zondag 29 september 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uitkering is in Nederland wel te doen hoor.
quote:
Nice.quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt best goed zo, probeer even een paar formaties uit voordat ik overga tot het kopen van positiekaartjes.
die Zweed eruit voor esswein xdquote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Ik heb dit. Iemand tips?
[ afbeelding ]
op IF Matuidi na dan.Nog een beetje prijzig.
Verkapte kijk-mij-Ibra-kunnen-betalen post.quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei de dokter RSI of niet?quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe de fuck komen jullie aan dit soort teams?quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe de fuck komen jullie aan dit soort teams?
En hoe komen we aan zo veel coins Lindgr0n ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien Lloris ipv Hart, hogere rating en deed het echt goed voor mij.quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon Bukharov hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
lalalalalaquote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
59 minute spammen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keeper toch kansloos tegen kopballenquote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien Lloris ipv Hart, hogere rating en deed het echt goed voor mij.
al vierkante ogen?quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
59 minute spammen.Deal na deal toen de n00bs het spel in bezit kregen.
Liep echt als een tierelier.
Lloris heeft wel echt veel klem altijd.quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke keeper toch kansloos tegen kopballen
Hier ook BraSilvers gingen echt lekker zo veel opgepikt die ik kon verkopen met dikke winstquote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
59 minute spammen.Deal na deal toen de n00bs het spel in bezit kregen.
Liep echt als een tierelier.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef Cafca_94 het volgende:
vooral niet reageren op me vraag hoor..
ALS JE JE METEEN ZO BIJDEHAND EN BRUTAAL GAAT GEDRAGEN KUN JE METEEN OPROTTEN!!!1!!11!!!11!!!quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef Cafca_94 het volgende:
vooral niet reageren op me vraag hoor..
bakkes jonge kutquote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ALS JE JE METEEN ZO BIJDEHAND EN BRUTAAL GAAT GEDRAGEN KUN JE METEEN OPROTTEN!!!1!!11!!!11!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |