Meer boterham smeer filmpjes!quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Verder ben ik niet zo'n rijke tata.
[ afbeelding ]
daar komt echt wel een if vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
finbogasson is echt underrated in fifa, net als eikrem
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien word ik dan beroempt.
in dat geval instabuy=instalossquote:
Goed plan.quote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.
Ja die kan er echt geen flikker vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Probeer Pelle eens!quote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar koppen hij is de traag om mee te voetballen
Probeer van Dijk en Holla is, dat zijn de bazen in mijn team.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, dit is de basis voor fifa 14. Iemand tips ter verbetering?
CM's op de LM en RM plekken?quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, dit is de basis voor fifa 14. Iemand tips ter verbetering?
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doetquote:Op zondag 29 september 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14
Ja hier ook. Rete irritantquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doet
wtfquote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik nog een Lincoln CDM heb (gekocht voor 1.3k)quote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook dat een speler af en toe gewoon niet reageert als je de bal naar hem toe speelt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |