Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.quote:
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.quote:
ik hoor het al de site wordt straks verkocht voor 1 miljoen euroquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.
Dat jij dit onthoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
1+1 = ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan toch plus 2 krijgen via manager en dan loyalty
Hopen dan maarquote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
joaquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Klopt het dat 442 (2) en 4222 precies hetzelfde staat? Alleen dus het verschil dat je bij 442 wingers hebt.
Giggsquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke + Bony toch maar eens proberen.
Heb je dat geprobeerd dan?quote:
Maar niet goed genoeg voor een wide cam.quote:
Toen ik het in de demo bekeek stond de opstelling van 4-4-2(2) heel anders. Was gewoon echt 4-4-2 qua positie van de LM/RM. Check even team management op FIFA en dan kan je het wel zien bij de opstellingen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Klopt het dat 442 (2) en 4222 precies hetzelfde staat? Alleen dus het verschil dat je bij 442 wingers hebt.
Even checken ja, thanks.quote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik het in de demo bekeek stond de opstelling van 4-4-2(2) heel anders. Was gewoon echt 4-4-2 qua positie van de LM/RM. Check even team management op FIFA en dan kan je het wel zien bij de opstellingen.
Zo'n bod zou ik gelijk afslaan.quote:Op zondag 29 september 2013 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoor het al de site wordt straks verkocht voor 1 miljoen euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |