wauwquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan toch plus 2 krijgen via manager en dan loyalty
zoveel centen en dan zo slecht investerenquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook +3 krijgen van een manager als hij dezelfde club en nationaliteit heeftquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef zerokil het volgende:
Heeft iemand zo snel toevalilig een lijstje met de prijzen van chem styles (ps3) ongeveer.
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef zerokil het volgende:
heeft iemadn een site met overzicht van de chems kaartjes.
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.
Remi kwam er gisteren achter dat onze hele registratiesysteem nog ontbrak.Dat is nu allemaal gefixt. Er missen nog een paar spelers in onze database, dus die zijn we nu aan het opsporen. Als dat gedaan is gaat 2.0 de lucht in.
Mooi om te lezen, ben benieuwd.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog. We zijn hard bezig om de laatste dingetjes te fixen.
Remi kwam er gisteren achter dat onze hele registratiesysteem nog ontbrak.Dat is nu allemaal gefixt. Er missen nog een paar spelers in onze database, dus die zijn we nu aan het opsporen. Als dat gedaan is gaat 2.0 de lucht in.
Gabriel en Leonardo ook. Gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die Vitor Junior zo goedkoop
Al de silvers zijn te goedkoop.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die Vitor Junior zo goedkoop
quote:
quote:
heb ik gewoon 2,5k voor betaald voor de releasequote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gabriel en Leonardo ook. Gaat helemaal nergens over
Ea forums spam incomingquote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik zelf nog het meest enthousiast ben, gewoon omdat we nu het geld hebben - dankzij de gulle donaties- voor een echte server. Dat scheelt echt enorm. Achter de schermen is alles compleet vernieuwd. Het uitbreiden van de site is voor ons veel makkelijker geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.
Ik ook en dat terwijl ze nu voor 1k gaanquote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik gewoon 2,5k voor betaald voor de release
Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.quote:
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.quote:
ik hoor het al de site wordt straks verkocht voor 1 miljoen euroquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet nodig. Onze website is beter geoptimaliseerd voor Google, dus we zullen binnen no-time boven FUTHEAD staan.
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit...price crash op silvers is zeer jammerlijk. Eerst verkocht je depay voor 22k, nu mag je in je handjes knijpen als je er 10k voor krijgt. Wallyson is maar 55k, kelvin gaat ook voor rond dat bedrag...erg spijtig allemaal.
Dat jij dit onthoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de prijzen vanaf de maandag na de release weer omhoog. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
1+1 = ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |