SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
AJ
Doe het maar gewoon kevin.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Het begint toch wel te jeuken om fifa te kopen
dikke packopeningquote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Oopsik heb net een 50e psn kaart gekocht. Was nog niet helemaal de bedoeling maar care dan maar.
Wel met 12,50 korting en als het goed is staat er nog eens 7,50 minder op mijn acceptgiro
Wehkampquote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb helaas nog geen PSN kaart goedkoop op de kop kunnen tikken
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef zerokil het volgende:
heeft iemadn een site met overzicht van de chems kaartjes.
Wat een hoop aidsquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal de mijne maar niet posten.quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus...dealtjes zoeken is bijna onmogelijkquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet eens een paar pagina's voorbij scrollen of de web app loopt weer vast. Ook vindt hij vaak niks.
mbt chem: je had 6 chem toch? 6+1+1=8quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb helaas nog geen PSN kaart goedkoop op de kop kunnen tikken
enigste die ik heb gekocht was wel meteen de duurste, IF Aguero gistermiddag voor 400k, gaat nu al voor 480k op de xboxquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou het slim on nu IF kaartjes in te slaan? Volgens mij werden die van vorige jaren best veel waard toch?
Edit: Tenzij ze snel nog een IF krijgen natuurlijk.
Ik wil hem nog veel goedkoperquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wehkamp
50e - 2,50 korting. Daarna kan je een code verzilveren van 10 euro met de code NIEUW
Wel boven de 40e. Dus je kan ook 3x 20e kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |