fucking faggy fagnerquote:Op zondag 29 september 2013 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben er inmiddels ook achter dat het verschil tussen silvers en golds groter is dan vorig jaar.
Mijn Brasilvertjes vliegen gewoon het veld over wanneer ze een duel aan moeten gaan met een gold speler.
Daarnaast is een Huntelaar met bal op snelheid sneller dan mijn Fagner (91 pace)
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.quote:
IF Leite.. Nu al?quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
Gigantisch wtf momentje. 10x de paal raken bij 2vs2. Tegenstander telkens bal naar voren rammen. Opeens gebeurt dit:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/172440756
Gewoon een uitverdedigingsactie van Cavani
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Mijn respect voor Verbeek wordt alsmaar groter. Wat een held hoe hij zijn ontslag, en wat er gebeurd is benadert
idd dat doe je dan toch voor het seizoen of erna?quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
Snap het ontslag nog steeds niet, maar goed.
Ik verlaat AZ en volg Verbeek gewoon waar hij naar toe gaatquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verbeek verwacht ijzere discipline en is nog een echte man die een hut bouwt met zijn blote handen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd dat doe je dan toch voor het seizoen of erna?Beetje vaag gedaan
quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.
Klopt allemaal.quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verbeek verwacht ijzere discipline en is nog een echte man die een hut bouwt met zijn blote handen.
Voetballers tegenwoordig zijn verwende pussies. Dat gaat niet samen.
Als ik tienduizenden euro's per maand verdien zou ik heel graag onder een moeilijke man willen werken. Homo's zijn het.quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.
Hoeveel coins heb je? Die Russen van mij kostten bij elkaar zo'n 4k.quote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik moet voor een kennis z'n toekomstige YT account een soort serie in elkaar zetten, ik moet in D10 beginnen en steeds per divisie een nieuw team maken. Nu heb ik alleen een probleem dat ik coins nodig heb en dus niet kan spelen
quote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)e-gezichten-van-ajax
echt top
Blindquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
echt top
holy shitquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
echt top
Toefjes.quote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik tienduizenden euro's per maand verdien zou ik heel graag onder een moeilijke man willen werken. Homo's zijn het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |