ja hier, had hem in een pack. maar viel toch wel een beetje tegenquote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Kiid het volgende:
Heeft iemand hier al eens met Rooney gespeeld? Hij ziet er wel goed uit qua stats
quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt best goed zo, probeer even een paar formaties uit voordat ik overga tot het kopen van positiekaartjes.
Je moet ook niet overdrijvenquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef Maoist het volgende:
[..]
Is ook niet mogelijk. Corners zijn zowat onvermijdelijk en de goals die daar uit voortvloeien ook
Hmmmm, ok. Zit te kijken voor een goede sterke spits, maar die zijn er nauwelijks. Ja, of die kut Benteke waar iedereen mee speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja hier, had hem in een pack. maar viel toch wel een beetje tegen
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.quote:
Alsof je eerst gaat kijken of een club boeiend isquote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.
Turkse clubs supportenquote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelse clubs supporten omdat Nederlandse clubs niet boeiend genoeg zijn.
fucking faggy fagnerquote:Op zondag 29 september 2013 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben er inmiddels ook achter dat het verschil tussen silvers en golds groter is dan vorig jaar.
Mijn Brasilvertjes vliegen gewoon het veld over wanneer ze een duel aan moeten gaan met een gold speler.
Daarnaast is een Huntelaar met bal op snelheid sneller dan mijn Fagner (91 pace)
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.quote:
IF Leite.. Nu al?quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee zijn onderuit gegaan met 3-0. Wedstrijd waarin Maikon Leite dus 2 maal scoorde.
Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
Gigantisch wtf momentje. 10x de paal raken bij 2vs2. Tegenstander telkens bal naar voren rammen. Opeens gebeurt dit:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/172440756
Gewoon een uitverdedigingsactie van Cavani
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Mijn respect voor Verbeek wordt alsmaar groter. Wat een held hoe hij zijn ontslag, en wat er gebeurd is benadert
idd dat doe je dan toch voor het seizoen of erna?quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
Snap het ontslag nog steeds niet, maar goed.
Ik verlaat AZ en volg Verbeek gewoon waar hij naar toe gaatquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spreekt geen verkeerd woord uit over AZ als club of de personeelsleden daar. Respect daarvoor.
is natuurlijk gewoon een moeilijke man om mee te werken. Maarja, het ging wel 3 jaar goed.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verbeek verwacht ijzere discipline en is nog een echte man die een hut bouwt met zijn blote handen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |