Als ik er voorbij ben is het meestal geen probleem meer, maar de backs lopen een stuk beter voortaan dus dat er voorbij gaan is wat lastiger.quote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Die pace trouwens deze FUT, volgens mij maakt het echt geen fuck uit. Narsingh wordt er zo vaak uitgelopen door elke willekeurige linksback, zeer frustrerendHet hoeft ook niet Usain Bolt vs de normale mens te zijn, maar iets voordeel met een snelle speler mag wel.
En van Rhijn met snorquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)e-gezichten-van-ajax
echt top
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik er voorbij ben is het meestal geen probleem meer, maar de backs lopen een stuk beter voortaan dus dat er voorbij gaan is wat lastiger.
OKEquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
Na 3 en een half uur wiskunde-bijles zojuist heb ik er wel vertrouwen in dat ik morgen een 8 KAN halen.
je moet een vleugel met meer kracht hebben deze fifaquote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.
3 uur ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
Na 3 en een half uur wiskunde-bijles zojuist heb ik er wel vertrouwen in dat ik morgen een 8 KAN halen.
Je moet hem vrij spelen met een een-tweetje en anders pas later een steekpass geven. Zo krijg ik mijn vleugelspelers vaak vrij.quote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak de steekpass, maar op de een of andere manier komt Narsingh heel heel zelden los van de linksback. Die blijft er altijd vrolijk naast sprinten of worstelt zich ervoor.
Ik dacht dus dat ik 2 paragrafen van de 8 niet had gemaakt, maar die 2 paragrafen waren dan ook even meer werk dan alle andere 6 bij elkaar.quote:
Ja wat een nerd he die theo. Die gaat het echt niet redden op HBO of Uni als hij nu al huiswerk maaktquote:
Ja, ik denk dat ik volgende week zondag even mezelf ophang, want het heeft al geen zin meer...quote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een nerd he die theo. Die gaat het echt niet redden op HBO of Uni als hij nu al huiswerk maakt
Uitkering is in Nederland wel te doen hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik volgende week zondag even mezelf ophang, want het heeft al geen zin meer...
Jij bent down.quote:
Eens kijken inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
je moet een vleugel met meer kracht hebben deze fifa
Ja met 1-2'tjes lukt het inderdaad prima. Zal eens kijken hoe dat werkt met later gevenquote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet hem vrij spelen met een een-tweetje en anders pas later een steekpass geven. Zo krijg ik mijn vleugelspelers vaak vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |