0-1.quote:
Toevallig getrapt in zijn zij ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allen. Geen zin om terug te lezen, dus dat doe ik dan maar niet.
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
of omdat je het bentquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdatquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Gervinho stijgt als een malle.. binnen 1 minuut van 500 coins naar 800 coins
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat filmsquote:Op zondag 29 september 2013 22:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]een ban is ook niet in zicht oid maar is er zomaar.. Werkt die nog steeds dan?
Wat voor team heb je dan?quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Heb door de glitch al 800k gemaakt en nog geen ban in zicht
Guardian.quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdat
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe is het spitsen duo? Mij bevalt Eriksen wel, en Luiz blijft natuurlijk ook gewoon een baas.
Ik was vanochtend erg verdrietig maar nu gaat het wel weerquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat films
Ligt er aan.. als je 1000x Gervinho had gekocht had je meer winstquote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan is dit weekend van 720 naar ruim 850k gestegen. Dat is pas stijgen.
Is voor marktplaats die coins. Ik speel met een Belgen team als ik speel. Momenteel komen headers mijn strot uitquote:
Heb ook een team in die opstelling en deze fifa idd niet echt ideaal, te weinig man gelijk voorin en het is kansloos lastig om een bal vast te houdenquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsHet duo nog niet getest dus, maar Lukaku is okee. Al lijk ik elke Fifa slechter te worden, ik vind deze echt heel moeilijk, ik verlies zelfs van teams met < 100 chem
Meer boterham smeer filmpjes!quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Verder ben ik niet zo'n rijke tata.
[ afbeelding ]
daar komt echt wel een if vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
finbogasson is echt underrated in fifa, net als eikrem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |