Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke top silver spitsen mis ik nog?
Wallyson, Mlapa en Agbon....
quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke top silver spitsen mis ik nog?
Wallyson, Mlapa en Agbon....
quote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wil je grootaandeelhouder worden?
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
Die van mij 4-0-0quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
matavz en locadia twee bazenquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
Dit jaar zien de 1e IF's upgrades er wel al beter uit zodat je echt dat verschil begin te merkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.
Doe effe normaal man.quote:Op zondag 29 september 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet te kritisch zijn maar verkeerde club.
Ja, vooral als je tegen Reemi speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die hier nog wel eens blessures hebben na een wedstrijd ?
Ja, aantal keer gehad. Ik geloof al meer dan heel vorig jaar bij elkaar, maar niet zo godsgruwelijk veel als Fifa 12. Man, wat haatte ik al die blessures in Fifa 12. Het spelen van wedstrijd kostte je gewoon altijd 2/3 healing cards zowatquote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die hier nog wel eens blessures hebben na een wedstrijd ?
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?quote:Op zondag 29 september 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
Ik had achteraf mijn chem styles beter kunnen bewaren
ik heb ze veel ste vroeg verkocht.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?
Sommige wel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er nog 40 in me club staan , zijn ze zoveel gestegen dan ?
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb ze veel ste vroeg verkocht.
Heb er 100k mee gemaakt wat wel 200-300 had kunnen zijn
Spijt heb ikquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.
Lag ook wel voor de hand met +3 pace en +3 defendingquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shadow, die ik zaterdag verkocht voor 900c is nu 5k waard.
waarom was hij dan eerst maar 900cquote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lag ook wel voor de hand met +3 pace en +3 defending
lolquote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom was hij dan eerst maar 900c![]()
Heb je onder een steen gelegen ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom was hij dan eerst maar 900c![]()
ja was even die glitch vergeten, voor het weekend niet zoveel fifa gespeeldquote:
Ik ben content over het aantal Feyenoordspelers bij je.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, dit is de basis voor fifa 14. Iemand tips ter verbetering?
Jou gelukkig zien maakt mij ook gelukkigquote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben content over het aantal Feyenoordspelers bij je.
Zal even Rik opbellenquote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Heb door de glitch al 800k gemaakt en nog geen ban in zicht
quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Even quoten voor Rik van EA.quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Ik weet niet hoeveel coins je hebt, maar volgens mij is duarte niet heel duur en die kan je wel ipv Overtoom gebruiken. Maybe Holla nog ipv die andere dikkop. Alleen ik ken zijn prijs nietquote:Op zondag 29 september 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jou gelukkig zien maakt mij ook gelukkig
Hoe is het spitsen duo? Mij bevalt Eriksen wel, en Luiz blijft natuurlijk ook gewoon een baas.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft vast te hard gewerkt daarquote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, Rik werkt niet meer bij EA.. hij was slechts stagiair zie ik
0-1.quote:
Toevallig getrapt in zijn zij ?quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allen. Geen zin om terug te lezen, dus dat doe ik dan maar niet.
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
of omdat je het bentquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat Toefjes zich weer eens gemeld heeft.Koning. Kon niet uitblijven na al het succes en rumoer bij AZ. (
)
[..]
0-1.Erg jammer. Ben wel nog even fijn uitgemaakt voor kankerhond, kankerhomo, kankerflikker, kankerjong, kankersukkel dus dat was best leuk. Kwam misschien ook omdat ik die knul volledig in m'n zak had op CM.
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdatquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Gervinho stijgt als een malle.. binnen 1 minuut van 500 coins naar 800 coins
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat filmsquote:Op zondag 29 september 2013 22:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]een ban is ook niet in zicht oid maar is er zomaar.. Werkt die nog steeds dan?
Wat voor team heb je dan?quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Maoist het volgende:
Guardian.quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anchor chemistrystyle op jezelf ditdat
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe is het spitsen duo? Mij bevalt Eriksen wel, en Luiz blijft natuurlijk ook gewoon een baas.
Ik was vanochtend erg verdrietig maar nu gaat het wel weerquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
)
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee maar ik heb 4 uur lang chemistry styles en group fitness zitten duplicaten toen het nog werkte onder het genot van wat films
Ligt er aan.. als je 1000x Gervinho had gekocht had je meer winstquote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan is dit weekend van 720 naar ruim 850k gestegen. Dat is pas stijgen.
Is voor marktplaats die coins. Ik speel met een Belgen team als ik speel. Momenteel komen headers mijn strot uitquote:
Heb ook een team in die opstelling en deze fifa idd niet echt ideaal, te weinig man gelijk voorin en het is kansloos lastig om een bal vast te houdenquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 4-2-3-1 (2) eerst gespeeld, maar die beviel niet. Ik heb Benteke zojuist gekregen van een aardige fokker in ruil voor pro boostsHet duo nog niet getest dus, maar Lukaku is okee. Al lijk ik elke Fifa slechter te worden, ik vind deze echt heel moeilijk, ik verlies zelfs van teams met < 100 chem
Meer boterham smeer filmpjes!quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Verder ben ik niet zo'n rijke tata.
[ afbeelding ]
daar komt echt wel een if vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
finbogasson is echt underrated in fifa, net als eikrem
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien word ik dan beroempt.
in dat geval instabuy=instalossquote:
Goed plan.quote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yeah! Met Tips en Tricks over het smeren.
Ja die kan er echt geen flikker vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Probeer Pelle eens!quote:Op zondag 29 september 2013 22:22 schreef huhuhuhu het volgende:
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar koppen hij is de traag om mee te voetballen
Probeer van Dijk en Holla is, dat zijn de bazen in mijn team.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CM's op de LM en RM plekken?quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doetquote:Op zondag 29 september 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed kunnen kopen is dan wel minimaal 4 goals per wedstrijd in FUT 14
Ja hier ook. Rete irritantquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Daarom speel ik even niet meer totdat ze het patchen. 90% van de goals bij mij voor en tegen komen uit een kopbal. Corners zijn helemaal erg, de kans is hoger dat je scoort dan dat je dat niet doet
wtfquote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik nog een Lincoln CDM heb (gekocht voor 1.3k)quote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijzen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook dat een speler af en toe gewoon niet reageert als je de bal naar hem toe speelt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |