SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Nk is (gelukkig) volgende week
Dit is een festival in België.
Dankjewelquote:Op zondag 29 september 2013 12:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is natuurlijk fijner als je je gewoon goed voelt. Alsnog veel succes en plezier!
Je bent gegaan, super en nu weer je bed in!quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Goedzo clumsquote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfoe, ik heb voor het eerst sinds weken weer eens voor mezelf gekookt. Risotto. Voor morgen staat de keuken er ook klaar voor.
Smeerkaas is toch ook zuivel?quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Tink89 het volgende:
Dat snap ik eerlijk gezegd niet... Ik sla zuivel altijd af, omdat ik er buikpijn van krijg. Dat is het echt niet waard.
Hier wedstrijd gereden en gedeeld vijfde van de achtzaten ook dames tussen die al meer dan tien jaar op een paard zitten, dus ben dik tevreden!
Overigens helemaal geen fris gedronken, wel twee glaasjes ranja en twee zakjes chips op. Ik had brood bij me, maar bleef veel langer dan gepland en kreeg echt trek. Naar huis gaan was geen optie en er was daar niks anders lactosevrij... Shit happens, we gaan gewoon weer verder.
O: 3 geroosterd volkoren. Smeerkaas, alleen wat lv boter en cervelaat. Glas sap.
T: Niks, late O en zenuwen.
L: 2 volkoren met vlokken.
S: 15 min rijden, flink poetsen, zadels slepen enz.
T: 2 ranja, sloten thee en 2 zakjes naturelchips.
D: Kofta met rijst.
S: Laminaat naar beneden slepen x 7.
gele, rode en groene niet?quote:
Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Optredens vandaag overleefd, waren niet mijn beste dansen maar helaas niets aan te doen.
Nu snel echt beter worden.
Ik denk maar zo dat Tink lactosevrije smeerkaas heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af?
1,5 week niet kwakkelen gewoon ziekquote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben je al bij de dokter geweest? Je kwakkelt nu al 2 weken aan...
Ik heb lactosevrije smeerkaasquote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Smeerkaas is toch ook zuivel?
En sla jij moeiteloos chocoladekoekjes af?
+1 en succes.quote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg
You go girl!quote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag project herstart poging twee. Vorige week bleek nog wat te vroeg
Ik volg in je kielzog.quote:Op maandag 30 september 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Schade : 91 kilo![]()
Eens kijken of we dat in zes weken terug naar 85 kunnen krijgen.
Wat is er loos?quote:Op maandag 30 september 2013 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in gezond eten. Normaal gesproken ben ik gek op paprika als snack en nu liggen de paprika's gewoon in de fruitschaal niets te doen.
Ik heb sowieso nergens zijn in.
Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb aan het verhogen en weer verlagen geweest met mijn schildkliermedicatie. Ik voel me wel stabiel gelukkig dus dat scheelt al heel veel. Alleen stabiel energieloos en dat begint behoorlijk irritant te worden.
Ik doe gelukkig wel de dingen die echt perse moeten zoals een cursus, de was en boodschappen maar dan houdt het vrij snel op. Ik kan mezelf echt nergens toe zetten. Het is dat ik wat afspraken heb, anders zou ik niet eens van de bank komen. Maar goed, het wordt vast wel weer beter op termijn enzo maar nu is het even niet leuk.
Alles kost ZO VEEL MOEITE. Ik ben de hele dag aan het zuchten en steunen als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen. En 90% van de dingen die eigenlijk moeten heb ik sowieso al van mijn lijstje geschrapt.
Geen idee, ik denk dat het misschien nog wel een paar weken kan duren. Als het volgende week nog steeds zo is ga ik weer bloed laten prikken en naar de huisarts. Echt iets voor mij hoor dit. Ik voelde me op zich prima maar dacht dat het nog iets beter zou kunnen. Ik wilde dus verhogen met mijn medicatie, de huisarts vond het niet echt nodig. Die verhoging bleek een slecht plan te zijn dus ik moest verlagen naar mijn oude dosis. En nu voel ik me weer kut terwijl het een jaar op deze zelfde dosis zo goed is gegaan. Ik vind mezelf echt stomquote:Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen energie hebben is zo kut.
Enig idee op wat voor een termijn het klaar is?
Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppenquote:Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan
Echt zooooo dom. En ik dacht nog wel dat ik het allemaal goed en weloverwogen aan had gepakt. Nou ja, het halveren met mijn nekmedicatie is in ieder geval wel succesvol geweest.quote:Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Gewoon als het prima gaat even jezelf keihard onderuit schoppen.
Maar goed, je weet waar het aan ligt, dus hopelijk helpt dat met het snel oplossen.
Ja, groene wel. Gele en rode nietquote:
Fijn dat ik niet de enige ben en helaas ben ik dus niet de enigequote:Op maandag 30 september 2013 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook, echt non-stop trek. In alles, maar vooral in alles wat met deeg te maken heeft. En chocolade. Het liefst eet ik de hele dag cookie dough met een grote schep cacaopoeder er door.
Ik wil er juist van af hoorquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Eetlust begint hier ook eindelijk terug te komen
Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil er juist van af hoor
Maar bij jou is het uiteraard goed
Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Sarabi het volgende:
Alleen jammer dat ik volgens mij ook helemaal niet ben afgevallen in de tijd dat ik ziek was.
Ja misschien dat ik het over een paar dagen zie.quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is best raar, want je hebt ook nauwelijks gegeten!
En voor 1 oktoberquote:Op maandag 30 september 2013 15:45 schreef Mokkels het volgende:
Bij mij moet het afvallen nu ook weer wat makkelijker gaan zonder al die stress. Ik heb me vanmorgen uitgeschreven op school en toen ik mijn handtekening had gezet viel er echt een last van m'n schouders af. Wat ben ik blij dat ik toch deze keuze heb gemaakt.
Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.quote:Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, als ik me nu stabiel ga voelen ga ik weer met de pil beginnen. Daar heb ik dan een paar weken last van. En misschien moet daarna mijn schildklier meds weer aangepast worden. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan
Heb jij ook nadelen ervan dat je nu een spiraaltje hebt? Ik zit er namelijk ook over te denken.. Ik kan denk ik ook niet zo goed tegen hormonen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:53 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.
Mijn vriend zou niet meer weten waar ie t zoeken moest.quote:Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Yasmin, geen libidoproblemen
(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
Of dat zo is vraag ik me af. Ik heb van alles geprobeerd, de laatste drie jaar yasmin en daar was mijn libido ook een drama bij. Nu met de nuvaring gedraag ik me ineens als een konijntjequote:Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
(Yasmin heeft een samenstelling die doorgaans weinig libidoproblemen geeft, sterker nog: er wordt van gezegd dat het je libido verbetert)
quote:Op maandag 30 september 2013 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iedereen reageert toch anders op anticonceptie? Ik ken over de Nuvaring ook genoeg drama verhalen iig en heb zelf nog nooit problemen gehad met de pil.
Een paar jaar geleden was dat uitgebreid in het nieuws/de krant te vinden:quote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef loveli het volgende:
Yasmin staat bij mijn weten niet bekend om libidoverhogende eigenschappen, maar als 'ie werkt, voor for you.
Wow, wat een wonderpil! Nou, zó sterk ervaar ik dat allemaal niet, vooral die gewichtsafname wil niet echt opschieten met de pilquote:Uit een onderzoek in 2005 onder 80 vrouwen van 19-31 jaar die Yasmin slikten bleek deze pil een gunstig effect te hebben op hun seksuele beleving: "Ze genoten meer van seks dan voor het slikken van deze pil, ze werden meer opgewonden, kwamen vaker klaar, werden natter en hadden minder last van pijn bij het vrijen." Uitkomsten van eerder onderzoek werden bevestigd: "Yasmin verbetert de conditie van de huid en leidt gemiddeld tot gewichtsafname."
maar mijn ha was niet happig toen ik daarom vroeg...quote:Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ow...quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Of dat zo is vraag ik me af. Ik heb van alles geprobeerd, de laatste drie jaar yasmin en daar was mijn libido ook een drama bij. Nu met de nuvaring gedraag ik me ineens als een konijntje
/weer in lurkmodus
quote:Op maandag 30 september 2013 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en was vandaag bij de Aldi (want de witlof in de aanbieding) en daar zag ik wel degelijk bij de vleeswaren gerookte kipfilet liggen
Anti conceptie doet me denken aan een vaas
Komt een man thuis met een bos bloemen, zegt de vrouw: "moet ik weer met mijn benen wijdt?"
Zegt de man: "hoezo, heb je geen vaas dan?"
Nu ik hier toch ben... Omega's (visolie en theunisbloemolie) al geprobeerd? Kan een hoop uitmaken met PMS.quote:Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
maar mijn ha was niet happig toen ik daarom vroeg...
Terwijl het denk ik wel een goede voor me is.
Fuck it, ga er binnenkort toch nog eens om vragen. Ik ben als de dood voor de pil vanwege het libido gedoe, maar tegelijk heb ik de pil eig wel nodig tegen niet te houden PMS.
Dat verklaart ook wel mijn enorme toename in libido toen ik van Diane 35 naar Yasmin gingquote:Op maandag 30 september 2013 17:13 schreef loveli het volgende:
De Diane is het meest killing voor je libido, maar dat is (hoewel het veel zo werd voorgeschreven) geen ac-pil.
quote:Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow...
Nuva kreeg ik onwijze hoofdpijn van...
Visolie wel, maar niet superregelmatig, zal het weer eens tevoorschijn trekken. Eet wel elke dag 1-2 theelepels chia zaad.quote:Op maandag 30 september 2013 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben... Omega's (visolie en theunisbloemolie) al geprobeerd? Kan een hoop uitmaken met PMS.
Yasmin heeft als bekende bijwerking een verhoogd tromboserisico, vooral bij jonge vrouwen/meisjes. Sowieso is de eerste pil die je meekrijgt microgynon (of een generiek daarvan), omdat die het minst hoge risico heeft. De Diane is het meest killing voor je libido, maar dat is (hoewel het veel zo werd voorgeschreven) geen ac-pil.
Heb je al eerder een pil geslikt/welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had toen ook last van migraines die ik verder maar 1 keer per jaar heb of zo.
Ik weet idd van die bijwerking, vandaar ook dat de ha er niet happig op was, maar een andere user in oud had er wel echt heel veel baat bij in combinatie met buien, vandaar dat ik er om vroeg.***
Nee, nauwelijks. Iets meer afscheiding is normaal en heel soms voel ik wat meer als ik ongesteld ben. Nou was dat bij mij sowieso al niet zo pijnlijk. Als dat wel het geval is, is een spiraaltje niet zo'n aanrader.quote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Heb jij ook nadelen ervan dat je nu een spiraaltje hebt? Ik zit er namelijk ook over te denken.. Ik kan denk ik ook niet zo goed tegen hormonen.
Bedankt voor de vele info!quote:Op maandag 30 september 2013 18:17 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Iets meer afscheiding is normaal en heel soms voel ik wat meer als ik ongesteld ben. Nou was dat bij mij sowieso al niet zo pijnlijk. Als dat wel het geval is, is een spiraaltje niet zo'n aanrader.
Het plaatsen viel ook reuze mee. Ik was daar zo bang voor dat ik nog meerdere AC pillen heb geprobeerd ondanks heel hevige bijwerkingen. Wat een ellende. Maar als ik dit eerder had geweten had ik niet zo lang gewacht.
Het vervelendste met inbrengen vond ik eigenlijk nog die tang waarmee je baarmoeder wordt gekanteld. Dat voelt als het moment voor je kramp in een spier krijgt. Niet heel heftig, maar na een minuut ben je er wel klaar mee. ;-) De pijn van het spiraaltje zelf is een seconde. Voor je au kan roepen is het over. Vervelend, maar goed te doen. Ik had zelf voor de zekerheid van tevoren ibuprofen ingenomen. Dat is wel aan te raden. Dan lig je ook gewoon wat minder gespannen, want je weet dat je al minder pijn hoeft te verwachten.
De betrouwbaarheid is wel lager, 97 procent, net als condooms. Maar voor mij is er geen andere keuze, dus dan vind ik dit toch gemakkelijker.
De nuvaring schijnt ook te kunnen als je minder hormonen wilt, maar ik ben nogal slordig en bovendien was ik zo ziek van de pil dat ik het echt noooooooooooit meer met hormonen wilde proberen. ;-)
Beetje marsala bij je pastasaus is ook erg lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
O: desembrood, 1 stuk met kaas, 1 met appelstroop
T: banaan
L: 2 stukken desembrood met vegapate, stuk komkommer en een paar cherrytomaatjes
T: kiwi, rijstwafel
D: spinaziepasta met champignons![]()
T: magere kwark met muesli.
Herkenbaar hoor. Het is meer, veel mensen vinden het eng, een spiraaltje, en dat is echt niet nodig wmb. Maar het moet wel bij je passen. Het zelf je stopweek bepalen vond ik heel fijn, maar nu mis ik het niet eens meer. Geen depressies, stemmingswisselingen, hysterische huilbuien en migraine maakt een hoop goed. Oh en wel seks dus ja. :-pquote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Bedankt voor de vele info!Ik ga nog even verder kijken wat misschien nog wat voor mij is want ik vind zelf je stopweek kunnen bepalen wel erg makkelijk (ik slik makkelijk soms 3 maand door, ik haat ongesteld zijn). Maar die hormonen dan weer.. meh. Ik vind 't wel lastig hoor.. Want hier worden ik en zeker vriendlief niet vrolijk van.
![]()
Hmmm... klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 30 september 2013 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje marsala bij je pastasaus is ook erg lekker.
Dan is het net mijn pasta met paddenstoelen en spinazie en kip, maar dan vega.quote:Op maandag 30 september 2013 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt niet verkeerd.
Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ookquote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is het net mijn pasta met paddenstoelen en spinazie en kip, maar dan vega.
Ik ben fan van het recept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ook).
Ow en duimen jullie voor mij?wat leuk douche-eendje! samen muziek maken isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, hij staat dan ook in een van mijn favoriete vegakookboeken (de dunne vegetarier. heb de dikke en de snelle ook).
Ow en duimen jullie voor mij?Natuurlijk duim ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik trouwens ook wel lekker (en vega vindt) is stamppot andijvie (of ijsbergsla) met zongedroogde tomaat en feta (eet je wel feta?)Sterkheidsbaas van alles.
Feta eet ik. Vervang die feta door ongezouten cashewnootjes en het is ook fantastischquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk duim ik!
Wat ik trouwens ook wel lekker (en vega vindt) is stamppot andijvie (of ijsbergsla) met zongedroogde tomaat en feta (eet je wel feta?)
ik zou het toch eens overwegen... Iets andersquote:Op maandag 30 september 2013 17:20 schreef Californium het volgende:
Diane hier. Het werkt prima als ac maar daarvoor heb ik het niet gekregen idd.
Libido probleem hier bekend... maar wil niets anders
Overweeg Isotretinoïne, ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb...quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Californium het volgende:
Maar acne.
Ik wist dat van libido niet eens stiekem. Dus zeker een overweging waard.
Ik heb die hormonen juist nodig denk ik. Ik slik nu 6 maanden geen pil meer en ik word elke maand een groter monsterquote:Op maandag 30 september 2013 15:53 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Is iets zonder hormonen geen optie? Ik kan niet tegen de pil (jaren lol van gehad omdat geen arts in Nederland nog eens vraagt hoe je je voelt als je daarmee begint...) en heb nu al twee jaar een spiraaltje. Bevalt echt veel beter dan ik had verwacht.
ik heb een Mirena (hormoon spiraal) en ik ben zo goed als niet meer ongesteld. Heel af en toe een dag of 2 en dan heel weinig.quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb die hormonen juist nodig denk ik. Ik slik nu 6 maanden geen pil meer en ik word elke maand een groter monster
En toen zag ik andere foto's en was ik toch wel weer blij met mijn vollere figuur.quote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Een foto van gisteren gezien, bleh ook op de foto zie je niet dat ik twee weken nauwelijks heb kunnen eten.
Dat inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is alle hormonale AC kut, en ik wil ook geen koper in m'n doos, dus voor mij zijn rubbers dè methode, maar ik begrijp dat dat niet Lucky's voorkeur heeft na wat ervaringen uit het verleden![]()
Ach, zoveel mensen, zoveel voorkeuren
Ik ga de pil ook gewoon doorslikken. Wel zonde van mijn jaarvoorraad maandverbandquote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een Mirena (hormoon spiraal) en ik ben zo goed als niet meer ongesteld. Heel af en toe een dag of 2 en dan heel weinig.
+1!quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Vicky het volgende:
is ook een optie
en maandverband... BRRR... Lang leve tampons
Dat was het advies van mn gyn ja, doorslikken totdat je lijf aangeeft te moeten menstrueren door spotting. 2 strips, nou hiephoiquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga de pil ook gewoon doorslikken. Wel zonde van mijn jaarvoorraad maandverband
Ik heb 2 jaar doorgeslikt, ideaal. Het werd geadviseerd omdat ik nonstop migraine had in de stopweek. Ik heb wel een paar keer last gehad van spotting maar dan nam ik die dag een extra pil en was het opgelost.quote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was het advies van mn gyn ja, doorslikken totdat je lijf aangeeft te moeten menstrueren door spotting. 2 strips, nou hiephoi
Ja ik hoop ook dat het vooral de houding is, maar dat armpje ook.....quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje Sarabi!
Het zak de houding wel zijn, of dat hoop ik dan maar, want ik vind het er eng dun uit zien.
Mooie foto zo wel!
Die is leuk! Ik zoek er zelf ook nog een, maar liefst een opvallender exemplaar, want ik ben er al meerdere kwijtgeraakt in cafés...quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren bij de H&M voor 30 euro een winterjas gekocht, dus laat die winter maar komen.
Al betwijfel ik hoe lang ik hem kan doordragen, voor 30 euro. Maar goed, ben nu iig eventjes uit de brand qua geen jas.
http://www.hm.com/nl/product/15700?article=15700-A
Deze is het. Hij heeft een hele grote split aan de achterkant, waardoor hij dicht kan over mijn mega-heupen!
Hoppa! Hopelijk motiveert dat weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, schiet mij maar lek, 3 wekenlang moeilijk doen en onsjes getrut. En nu doe ik sinds zaterdag 'normaal' en vliegt het er af.![]()
Same. Sporten, sporten, sporten, stilstaan. Week niet sporten en wat meer eten, flop, weegschaal geeft minder aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, schiet mij maar lek, 3 wekenlang moeilijk doen en onsjes getrut. En nu doe ik sinds zaterdag 'normaal' en vliegt het er af.![]()
Da's een gratis kiloquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik bleek geen zes kilo aangekomen maar vijf. Dat scheelt toch al weer iets in mijn hooft
Maar ik neem aan dat je niet twee weken hebt geleefd op anderhalve rijstwafel en een glas water.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Sarabi het volgende:
En de weegschaal geeft hier nog precies hetzelfde aan als voordat ik ziek werd.
Vooral yoghurt en sinaasappelsap.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je niet twee weken hebt geleefd op anderhalve rijstwafel en een glas water.
Als je ziek op bed ligt verbrand je ook nagenoeg niks.
Meestal zijn die mensen dan genadeloos aan de schijterij en verliezen daardoor liters vochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral yoghurt en sinaasappelsap.
Maar heb inderdaad ook echt alleen maar op bed gelegen.
Het maakt verder ook niet uit (ben nog steeds erg blij om een 85 ipv 86 te zien op de weegschaal) maar vond het verder wel bijzonder omdat iedereen altijd zo afvalt als ze ziek zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zijn die mensen dan genadeloos aan de schijterij en verliezen daardoor liters vocht![]()
Die er na een week ook vaak nagenoeg allemaal weer aan zitten...
Als ik ziek ben lig ik vaak in bed koekjes te eten en kom ik dus aan![]()
Zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit.
Mijn vriend snapt er niets van maar als ik ziek ben heb ik trek in de meest foute dingen.
+1, al 4 jaar niet ongesteld geweestquote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een Mirena (hormoon spiraal) en ik ben zo goed als niet meer ongesteld. Heel af en toe een dag of 2 en dan heel weinig.
Ik vind dinsdag een beetje een jammere dag. Rostirondjes zijn ontzettend vet. Is er niet een gezonder aardappelproduct? Of vind je ze heel lekker en doe je dit bewust?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:37 schreef Lonaa het volgende:
2 x boodschappen gedaan, want ik vergat dingen.
Weekmenu gemaakt:
Dinsdag: Thaise curry met paksoi, tomaat en garnalen
Woensdag: Schnitzel, rostirondjes, champignonssaus, broccoli/bloemkool
Donderdag: Couscous met makreel
Vrijdag: Boerenkool met verse worst
Zaterdag: Wraps
Zondag: Zuurkool met rookworst
Lijstje voor vandaag:
O: 2 spelt. 1 smeerkaas, 1 gebraden gehakt. 1 roggebrood met katenspek
T: Pruim
L: 4 spelt. 3 met goddelijke salami. 1 met smeerkaas
T: Pruim of appel
D: Thaise curry.
Ik zie worst ook niet als echt gezonde optie, maar wel een hele fijne optie bij stamppot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dinsdag een beetje een jammere dag. Rostirondjes zijn ontzettend vet. Is er niet een gezonder aardappelproduct? Of vind je ze heel lekker en doe je dit bewust?
Verder twee keer worst. Ligt er natuurlijk aan hoeveel worst je neemt en hoe de rest van je dag eruit ziet, maar worst is niet echt een gezonde optie, meestal.
Ziet er overigens wel uit als een lekker weekmenu! Wij eten vanavond opgewarmde macaroni. Hoezee...
Weet ik niet. Ik had zin in curry, ineens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in linzen. Waar dat nou ineens vandaan komt?
Prima, dan heb je er in ieder geval over nagedachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zie worst ook niet als echt gezonde optie, maar wel een hele fijne optie bij stamppot.En ik eet er dan niet zoveel van. Mijn stamppotjes hebben ook altijd erg veel groente tov aardappels.
Rostirondjes vind ik onwijs lekker. Ik eet ze vrij weinig, maar er ligt nog een halve zak in de vriezer die vriendlief laatst gekocht heeft. Dan eet ik er 3 ofzo, geen 10.![]()
Moet ook eerlijk zeggen dat mijn prioriteit op dit moment ligt bij gewoon ff normaal doen en geen chips, koekjes, chocola, ijs en aanverwanten naar binnen stouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: 2 volkoren. 1 30+kaas, 1 vlokken. 250 ml lv yoghurt en een banaan. 1,5 theelepel suiker.
S: Slaapkamervloer eruit rossen....![]()
T: Sprits. Heb daarna boodschappen gedaan om gezonde T's in het nieuwe huis te hebben.
L: 4 volkoren. 2 corned beef, 2 vlokken. 1/3 komkommer.
T: Allerlaatste lv kokosrotsje van de verjaardag van collega vorige week. Heel bewust heel lekker.
D: Opgewarmde macaroni met groente en mager rundergehakt.
S: Verder klussen, sjouwen, slepen en verven.
Niet perfect, maar gezien de stress enzo ook lang niet zo erg als gekund had.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
T is weer gelukt. Nog 4 trainingen en dan is mn 8 weeks voorbijquote:
Ja, wij verhuizen over 1,5 week en het zou voor die dag geregeld zijn. Nu dus niet meer, nieuwe schilder kan op z'n vroegst de 14e beginnen. Vanavond komt er nog één mannetje om een offerte te maken. De kozijnen zijn bijzonder slecht onderhouden door de vorige eigenaren en als ik ze nog een winter zo laat, kan ik ze beter vervangen dan laten verven... Owjah, en ze zijn donkerblauw en lichtblauw, met een bordeauxrode deurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
je laat op dag 1 de schilder al komen voor de buitenboel?jullie laten er geen gras over groeien in ieder geval
Zo is het hier ook ongeveer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het de dagen voor ik ongesteld word. Als ik weer poep, kun je er donder op zeggen dat ik ook bloed.
Drink zo'n 2 liter water per dag, dus dat lijkt me wel voldoendequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Roos, drink je wel genoeg? Voldoende beweging? Vezels? Ook kan gebroken lijnzaad door bijvoorbeeld yoghurt of kwark heel prettig zijn als je wat last hebt van je stoelgang. Ik heb er zelf iig geen problemen meer mee, het is nu dermate regelmatig dat ik het bijna op een Sheldon-manier kan plannen
Ik mag rond de 15de weer, dus dat lijkt me ietsje te vroegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het de dagen voor ik ongesteld word. Als ik weer poep, kun je er donder op zeggen dat ik ook bloed.
quote:Direct naar het toilet gaan als u aandrang heeft. Deze aandrang krijgt u namelijk niet voor niets. Het is een teken dat uw endeldarm vol is, en dat ontlasting ‘klaar’ is om uw lichaam te verlaten. In de dikke darm wordt vocht aan de ontlasting onttrokken. Door toiletbezoek uit te stellen, blijft ontlasting langer dan noodzakelijk in uw dikke darm. Hierdoor kunt u last krijgen van harde, droge ontlasting en verstopping.
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Een kilo minderdus dat zou betekenen dat ik mijn eerst doel heb je behaald.
5 kilo afgevallen en een bmi van onder de 30
Lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Een kilo minderdus dat zou betekenen dat ik mijn eerst doel heb je behaald.
5 kilo afgevallen en een bmi van onder de 30
1.68quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker!
Hoe lang zijn jullie dan ook al weer?
Ik heb nu weer het gevoel dat ik ook strak aan de bak moet door jou sq, want je bent net weer onder me door geschoten.
Ik zit even te genieten van mijn verfwerk, echt zo mooi nu al!
Maar damn... Wat is er nog veel te doen!Klote jaren '30 huizen met al dat hout.
Je moet dat positief zien: jij hoeft maar 2,7 kilo af te vallen voor een BMI-puntquote:
Klein is fijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet dat positief zien: jij hoeft maar 2,7 kilo af te vallen voor een BMI-punt
Iemand van 1.87 moet 3,5 kilo afvallen daarvoor
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet dat positief zien: jij hoeft maar 2,7 kilo af te vallen voor een BMI-punt
Geen zorgen maken, als je op gesprek mag komen ben je al voor het grootste gedeelte door de beoordeling heen. Bij de meeste bijbanen in ieder geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb zo een sollicitatie gesprek en ik ben zenuwachtig. Bij mijn vorige bijbanen heb ik nooit een gesprek gehad dus ik weet ook niet hoe het moet.
Bijzondere combinatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in de snackbar me te verheugen op mijn speltbrood met pindakaas, muisjes, kalkoenfilet en runderrookvlees
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.73quote:
oh dat is wel zonde!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
1.73
Wij hebben een huis uit 1925 met van die hele hoge plafonds(ruim 3 meter hoog). Alleen de achterkant is nog hout en de deuren beneden. De rest is kunststof.
Competitiedrang, ik houd ervan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nu weer het gevoel dat ik ook strak aan de bak moet door jou sq, want je bent net weer onder me door geschoten.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Mokkels het volgende:
Aangenomen.Dinsdag kan ik beginnen. Yay! ;D
Yes!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Mokkels het volgende:
Aangenomen.Dinsdag kan ik beginnen. Yay! ;D
neej joh..quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Zeester het volgende:
1.73m hier! Ik dacht dat BE vele malen slanker was dan ik, maar scheelt maar 4 kilo en ik ben een cm groter! Dus als ik er een beetje uitzie als jij dan ben ik best tevreden!
Hier werd m'n menstruatie een beetje teveel voor mijn wilskracht, ik heb gisteren een zak pepernoten opgegeten!
Achja...
Tamponnetjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Plannen hoe je het de rest van je menstruatie gaat aanpakken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tamponnetje
Ik ben 1m67, precies goed uiteraard(alhoewel ik wat te klein ben voor mijn gewicht)
Minder smakelijk, dat wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Sarabi het volgende:
zou dat beter werken dan een zak pepernoten?
Ja, gelukkig wel. Al had ik moeite om alles op te schrijven met m'n zweethandjes haha.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tamponnetje
Ik ben 1m67, precies goed uiteraard(alhoewel ik wat te klein ben voor mijn gewicht)
Top nieuws! Hopelijk is het snel weer raak, en met meer succes!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Mokkels, gefeliciteerd!
Ik had net nacontrole in het ziekenhuis en ben, like a boss, gaan lopes![]()
9,5 km weer in de pocket en ik ben zo blij dat ik het weer kan![]()
Teken dat de hormoontjes allemaal zijn vertrokken!
Baarmoeder zag er uitzonderlijk goed uit zeiden ze, dus da's ook mooi. Hoofdstuk afgesloten, op naar het volgende deel
dat is zeker noemenswaardig!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, ik kan jullie melden, dat ik na 3 eerdere pogingen dit bericht typ met een maat 44 spijkerbroek aan! Hij is nog steeds een tikkeltje aan de strakke kant, maar ik had écht een spijkerbroek extra nodig, want met 2 kan ik er niet tegenop wassen, zeker omdat die 2 na een dag dragen echt superlos en lelijk zaten! Dus, nu ben ik definitief slanker dan ik mijn hele volwassen leven ben geweest, want ik had al maat 46 op mijn 18e! Na 10 jaar dus eindelijk een maat kleiner!
Ja bedankt he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:03 schreef Qwea het volgende:
Ik was gisteren in de jeans store.. voor een nieuwe spijkerbroek. "Maar waarom dan Q? Je had er toch een kleine 3 weken al 3 gekocht?" Jazeker, mt 29... maar die is een beetje te groot
Nice!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, ik kan jullie melden, dat ik na 3 eerdere pogingen dit bericht typ met een maat 44 spijkerbroek aan! Hij is nog steeds een tikkeltje aan de strakke kant, maar ik had écht een spijkerbroek extra nodig, want met 2 kan ik er niet tegenop wassen, zeker omdat die 2 na een dag dragen echt superlos en lelijk zaten! Dus, nu ben ik definitief slanker dan ik mijn hele volwassen leven ben geweest, want ik had al maat 46 op mijn 18e! Na 10 jaar dus eindelijk een maat kleiner!
Ja dat zei ik ook. Weer godverdomme 70x3quote:
Jij gaat echt jaloersmakend hard. Maar mijn portemonnee is niet jaloersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:03 schreef Qwea het volgende:
Ik was gisteren in de jeans store.. voor een nieuwe spijkerbroek. "Maar waarom dan Q? Je had er toch een kleine 3 weken al 3 gekocht?" Jazeker, mt 29... maar die is een beetje te groot
Mijne vind het ook iets minder coolquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:05 schreef Zeester het volgende:
[..]
Jij gaat echt jaloersmakend hard. Maar mijn portemonnee is niet jaloers.
Nou ja, wel beter voor je portemonneequote:Ik denk dat het wel weer een kilo of 10 gaat duren voor ik een maat kleiner pas. En dat zal dan een niet-plussize maat zijn! Dat vind ik nog een beetje ongeloofwaardig hoor!
Ik vraag me af he (serieus) gaat het ooit over dat je jezelf dik voelt? Ik voel mezelf nog steeds dik. En als ik in de spiegel kijk denk ik "Meh, er kan nog veel meer af". Ja, heel gezond is het nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik prop mezelf overal in.
Overigens ben ik wel blij met oversized truien en bloesjes van nu. Ik kan hendig in de 42 en dan voel ik me toch wel slanker. Psychologie
ik heb vandaag de magische truc gevonden:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Zeester het volgende:
Ik heb bovenmaat inmiddels vaak 40 nodig. Maar truien staan me absoluut niet, en die zijn nu heel erg in de mode. Ik kan écht geen kleren zonder decolleté aan, dan zie ik er uit als een dik propje. Jammer wel.
nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af he (serieus) gaat het ooit over dat je jezelf dik voelt? Ik voel mezelf nog steeds dik. En als ik in de spiegel kijk denk ik "Meh, er kan nog veel meer af". Ja, heel gezond is het niet
Ik denk dat je jezelf wat meer tijd moet geven. Het schijnt dat het psychologische deel namelijk langzamer gaat dan het fysieke deel, en dat je daarom gewoon écht nog ff aan je lijf moet wennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af he (serieus) gaat het ooit over dat je jezelf dik voelt? Ik voel mezelf nog steeds dik. En als ik in de spiegel kijk denk ik "Meh, er kan nog veel meer af". Ja, heel gezond is het niet
planken jullie op handen of ellebogen? En op voetrn of knieën?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Hoera voor de baan van Mokkels
En de maat 44 van ZeesterWat goed!
En Q met haar maat 29 28, wow!
Ik vond de plankingskills van Claudia_x ook indrukwekkend vanochtend. Ik kwam niet verder dan 3x40 sec en zij maakte toch maar mooi 3 maal de minuut weer vol!
[ Bericht 6% gewijzigd door Zeester op 02-10-2013 19:30:50 ]
Mja, dat kan ik misschien nog wel een x proberen, maar ik ben in het algemeen wel een beetje huiverig voor truien. De laatste trui die ik me kan herinneren die ik had was een pluizige lila off-shoulder trui, toen ik een jaar of 16 wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook niet zo'n printje Zeester, zoals die polkadots! Polkadots![]()
En goed man, je lijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mooi dat het is goed gegaan is! En fijn dat je weer kunt lopen. Hormonen zijn een bitch!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Mokkels, gefeliciteerd!
Ik had net nacontrole in het ziekenhuis en ben, like a boss, gaan lopes![]()
9,5 km weer in de pocket en ik ben zo blij dat ik het weer kan![]()
Teken dat de hormoontjes allemaal zijn vertrokken!
Baarmoeder zag er uitzonderlijk goed uit zeiden ze, dus da's ook mooi. Hoofdstuk afgesloten, op naar het volgende deel
Ik plank op ellebogen en tenen, maar het belangrijkste is kracht opbouwen. Als je schouder niet wilt, laat dan eens even iemand meekijken. Ik kruip nogal snel omhoog met het planken waardoor ik niet goed sta, weet nu ook waar ik op moet letten als ik plankquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Vicky het volgende:
Wow Qwea!!
Fijn dat alles goes was SQ!
Wat goed Zeester
[..]
planken jullie op handen of ellebogen? En op voetrn of knieën?
Dir rot schouder wil bij mij maar niet
Ellebogen en tenen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef Vicky het volgende:
Wow Qwea!!
Fijn dat alles goes was SQ!
Wat goed Zeester
[..]
planken jullie op handen of ellebogen? En op voetrn of knieën?
Dir rot schouder wil bij mij maar niet
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef Zeester het volgende:
Dit is trouwens een foto van 10 jaar terugtof! Wel zonder bruine armwarmers plz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik plank verder goed.. moet weer geopereerd worden aan mijn schouder. Nu aan de linker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik plank op ellebogen en tenen, maar het belangrijkste is kracht opbouwen. Als je schouder niet wilt, laat dan eens even iemand meekijken. Ik kruip nogal snel omhoog met het planken waardoor ik niet goed sta, weet nu ook waar ik op moet letten als ik plank
Q, slanke den
SQ![]()
Zeester, tofnormale maten ftw
Ze zijn zwart, en het was een galaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tof! Wel zonder bruine armwarmers plz.
dan nog!!! Je jurk was witquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ze zijn zwart, en het was een gala!
Ik doelde meer op knoeien met baileys, maar soitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb die avond anders wel getongd, en dat gebeurde niet zo vaak in die tijd
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb die avond anders wel getongd, en dat gebeurde niet zo vaak in die tijd
Vocht, liters vocht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
! Ik zit voor het eerst in maaaaaaaaanden te zappen. Kom ik langst biggest loser holland... iemand is 6,7 kilo afgevallen IN 1 WEEK
Heel gezond
Voor een eerste week kan het wel hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
! Ik zit voor het eerst in maaaaaaaaanden te zappen. Kom ik langst biggest loser holland... iemand is 6,7 kilo afgevallen IN 1 WEEK
Heel gezond
ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas.
Ik krijg niet echt de indruk (ik kijk pas net he) dat dit over 1 week gaat. Ik krijg het idee dat dit een beetje het doel is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas. En dat is uiteraard niet alleen vetweefsel
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Zeester het volgende:
Ik was in WW week 1 3,9 kilo afgevallen. En ik heb die week zelfs gezopen, dus als ik dat had gelaten was het vast meer geweest nog.
Jij hottiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Steeds wat verder naar beneden schommelen.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Als je zoveel wilt afvallen in die eerste week dan kom je dus eerst wat kilo's aan hèquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Zeester het volgende:
Misschien moet ik dan ook ff stoppen, kan ik weer eens grote sprong maken.
Die Danny van Obese was iets van 8 kilo in een week afgevallen (die was weer bijna op zijn oude gewicht, was bij een terugblik aflevering)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas. En dat is uiteraard niet alleen vetweefsel
Ik ook niet. Wel laterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef kwakz0r het volgende:
Dat heb ik echt nog NOOIT gehad, dat ik in de eerste week meer dan 1,5 kg afviel...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet lukken, ze zit geloof ik nog een paar straten verderop![]()
Ik was vanmorgen 1,9 kg lichter dan gisterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al 2 kilo "afgevallen" in twee dagen![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heb me man net weer twee cheesecaketoetjes weg zitten bunkeren
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik doel dus op grove brutale printselsJij ziet er goed uit, maar die trui snap ik echt niet. Ik vind jou veel slanker en mooier dan je op deze foto lijkt. Ik heb dan ook alleen maar truien met een muts (van die sportieve modellen). Alle andere truien maken dat mijn taille op magische wijze onzichtbaar wordt en daar moet ik het echt van hebben. Zelfs met een decollete is een trui-trui bij mij niet mooi, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren de hele woonkamer geverfd en ook nog redelijk netjes gegeten, vandaag eerst een halve dag werken en dan is de slaapkamer aan de beurt
O: 2 volkoren met corned beef. 250 ml lv yoghurt, 2 theelepels suiker, 1 banaan.
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. Heb 30+kaas, cervelaat en vlokken in het nieuwe huis.
S: De slaapkamer schilderen![]()
T: Vergeten een appel in m'n tas te gooien, maar van twee kaneelkoekjes lig ik ook niet wakker.
D: Homemade kippenragout met zilvervliesrijst. De rest van de ragout is weer voor de verhuisperiode.
S: Misschien nog even schilderen, als het nog niet af is. Anders gordijnen ophangen, poetsen en opruimen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
1. Je snapt dat dat met opzet was?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Jij ziet er goed uit, maar die trui snap ik echt niet. Ik vind jou veel slanker en mooier dan je op deze foto lijkt. Ik heb dan ook alleen maar truien met een muts (van die sportieve modellen). Alle andere truien maken dat mijn taille op magische wijze onzichtbaar wordt en daar moet ik het echt van hebben. Zelfs met een decollete is een trui-trui bij mij niet mooi, helaas.
Gisteren de hele woonkamer geverfd en ook nog redelijk netjes gegeten, vandaag eerst een halve dag werken en dan is de slaapkamer aan de beurt
O: 2 volkoren met corned beef. 250 ml lv yoghurt, 2 theelepels suiker, 1 banaan.
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. Heb 30+kaas, cervelaat en vlokken in het nieuwe huis.
S: De slaapkamer schilderen![]()
T: Vergeten een appel in m'n tas te gooien, maar van twee kaneelkoekjes lig ik ook niet wakker.
D: Homemade kippenragout met zilvervliesrijst. De rest van de ragout is weer voor de verhuisperiode.
S: Misschien nog even schilderen, als het nog niet af is. Anders gordijnen ophangen, poetsen en opruimen.
Ik ben het echt wel eens met SQ. Vroeger probeerde ik mijn lijf altijd "af te kleden".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Je snapt dat dat met opzet was?
2. Je snapt dat ik er weer een kledingmaat bij heb na mijn hormoonavontuur?
Ik begrijp je punt maar ik ga gewoon echt niet elke dag in sjieke jurkjes en jasjes lopen. Soms wil ik gewoon even in een grote trui rondlopen en even mijn buik niet in te hoeven houden. En dan is deze trui honderd keer beter dan effen mintgroen
Natuurlijk staat sjieke getailleerde kleding altijd beter, maar voor een trui vind ik deze gewoon top.
1. Ja, dequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Je snapt dat dat met opzet was?
2. Je snapt dat ik er weer een kledingmaat bij heb na mijn hormoonavontuur?
Ik begrijp je punt maar ik ga gewoon echt niet elke dag in sjieke jurkjes en jasjes lopen. Soms wil ik gewoon even in een grote trui rondlopen en even mijn buik niet in te hoeven houden. En dan is deze trui honderd keer beter dan effen mintgroen
Natuurlijk staat sjieke getailleerde kleding altijd beter, maar voor een trui vind ik deze gewoon top.
Nee, ik had maandag vrij en dinsdagochtend. Op donderdagmiddag ben ik altijd vrij, verder gaat het fulltime werken tijdens het klussen voor mij en vriendlief gewoon door. Woonkamer verven hebben we gisteravond bij lamplicht gedaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je nou klusvakantie trouwens Tink?
Qwea, wat goed! Wat is je einddoel?
En dit is ook echt waar. Op mijn werk in de winter hoef ik echt geen leuk jurkje aan te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
1. Ja, dewas ook niet heul serieus...
![]()
2. Voor een trui issie ook helemaal prima, in ieder geval beter dan effen mintgroen...maar wat is niet beter dan mintgroen? Ik vind je ook in deze trui een mooi mensIk heb andere comfi-items, maar dat komt ook door mijn baan. In een spijkerbroek en een wijde trui kan ik niet aankomen...ook niet in een sportief model trui overigens. Ik heb bijvoorbeeld wel een hele fijne gebreide jurk en een heel stoer grof gebreid kabelrokje wat ik met een basic shirtje kan afmaken. Of een basic zwarte nette wollen broek die voelt als een pyjama. Blauw basicbloesje of een longsleeve met een toffe sjaal erop en klaar.
[..]
Nee, ik had maandag vrij en dinsdagochtend. Op donderdagmiddag ben ik altijd vrij, verder gaat het fulltime werken tijdens het klussen voor mij en vriendlief gewoon door. Woonkamer verven hebben we gisteravond bij lamplicht gedaan.
Dat snap ik. Maar ik vind het zelf zonde om mijn "nette" kleding aan te doen naar mijn werk ivm verf lijm, gekwijl, poep, spuug, buitenspelen etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar als je een kantoorbaan hebt betekent het toch niet dat je alleen nog maar kantoorkleren kunt kopen?
Ik bedoel, je zal mij ook niet op kantoor zien met mijn aan de korte kant zijnde zomerjurkjes ofzo.
Een spijkerbroek kan hier overigens prima en een trui of t-shirt ook gewoon, maar die koop ik niet in eerste instantie "voor naar kantoor".
Maar ik geef toe, dat deed ik toen ik net werkte nog wel, maar daar ga je vanzelf anders in staan
ja, dus koop je kleding voor naar je werk en voor daarbuitenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vind het zelf zonde om mijn "nette" kleding aan te doen naar mijn werk ivm verf lijm, gekwijl, poep, spuug, buitenspelen etc.
Ik heb dat serieus al een paar keer meegemaakt. En dan had ik dus geen schoon setje kleding mee. Bah!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dus koop je kleding voor naar je werk en voor daarbuiten
poep
Als ik het echt wil dan doe ik het gewoon. Maar aangezien ik een kroket (bijvoorbeeld) als snack zie, moet ik er wel voor naar buiten en vóór 9 uur 's avonds eten. Dat maakt het al een heel stuk minder aantrekkelijk kan ik je garanderen. Overdag is de kans dat ik zoiets tegenkom niet zo heel groot. Ik kom nooit in het bedrijfsrestaurant, al 5 jaar niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom HiZ!
Fijn dat het al wat doet! Ik vind persoonlijk je methode wat tricky (alles eten wat je wil) omdat het risico op broodjes kroket dan wel erg hoog ligt. Hoe ga je daar mee om?
Oh, vergeten, 182 lang.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Welkom HiZ!
Jouw methode zou voor mij niet werken (at gisteren om kwart over 9 pas mijn avondeten) maar als het jou goed bevalt![]()
Hoe lang ben je?
Ik vind het wel een goed begin. Veel mensen stranden na een paar weken omdat ze hun hele patroon ineens omgooien. Op jouw manier kan je je gewoonten telkens een beetje aanpassen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als ik het echt wil dan doe ik het gewoon. Maar aangezien ik een kroket (bijvoorbeeld) als snack zie, moet ik er wel voor naar buiten en vóór 9 uur 's avonds eten. Dat maakt het al een heel stuk minder aantrekkelijk kan ik je garanderen. Overdag is de kans dat ik zoiets tegenkom niet zo heel groot. Ik kom nooit in het bedrijfsrestaurant, al 5 jaar niet.
Het idee van 'alles mogen' is om te voorkomen dat ik dingen ga missen op een manier dat ik er obsessief aan ga denken. Het maakt ook dat niks 'zondig' is en dat heeft weer als gevolg dat een snoepje niet ontaard in een vreetbui omdat ik 'toch gefaald heb met mijn dieet'.
+1. Pas wel op dat je niet het gevoel krijgt dat het nooit goed is. Kleine dingetjes tegelijk veranderen kan prima werken, maar als je moet blijven aanpassen en dan weer gaat aanpassen en dan weer gaat aanpassen, kan dat frustrerend werken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed begin. Veel mensen stranden na een paar weken omdat ze hun hele patroon ineens omgooien. Op jouw manier kan je je gewoonten telkens een beetje aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Goed hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:52 schreef Mokkels het volgende:
Zo, ik heb ook een winterjas.Een houtje-touwtje! Met rits en muts.
En lekker lang. Bij de C&A. En het beste: maat 40!!
terwijl ik dat in m'n 'dunne' periode ook altijd had vanwege m'n brede schouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |